Hebben jullie een commode op de peuterkamer?
+8
Monnie
Annemie
loesje
Thunder
Juutjepetuutje
yes1984
Linda
Pandora
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hebben jullie een commode op de peuterkamer?
In oktober wordt F. grote zus en we zijn nu dus bezig een nieuwe kamer voor haar te maken incl. groot bed. De babykamer gaan we dus straks gebruiken voor F. haar broertje of zusje.
Maar nu vroeg ik me opeens af of jullie ook een commode op de peuterkamer hebben staan? F. is namelijk nog niet zindelijk dus ik verschoon haar nog regelmatig op de commode. Ik gebruik de commode namelijk ook nog atlijd voor het aan/-uitkleden, afdrogen e.d.
Hoe doen jullie dat? F. is trouwens 2.....
Maar nu vroeg ik me opeens af of jullie ook een commode op de peuterkamer hebben staan? F. is namelijk nog niet zindelijk dus ik verschoon haar nog regelmatig op de commode. Ik gebruik de commode namelijk ook nog atlijd voor het aan/-uitkleden, afdrogen e.d.
Hoe doen jullie dat? F. is trouwens 2.....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Hebben jullie een commode op de peuterkamer?
Wij hebben hem toen in de (toekomstige) babykamer gezet. Verschonen deed ik daar en plasluiers deed ik op een gegeven moment staand, dus had ik die commode daar ook niet meer voor nodig.
Ik droog hem af in de badkamer, dus daar had ik hem ook niet voor nodig. Ik vond het wel lastig om al zijn kleren ineens in een kledingkast te leggen, want zijn ondergoed en pyjama lag er wel altijd in. Daar moest ik even aan wennen.
Ik droog hem af in de badkamer, dus daar had ik hem ook niet voor nodig. Ik vond het wel lastig om al zijn kleren ineens in een kledingkast te leggen, want zijn ondergoed en pyjama lag er wel altijd in. Daar moest ik even aan wennen.
Laatst aangepast door Jetje op ma 13 aug 2012 - 21:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee, wij niet. Maar we gebruiken die commode al heel lang niet meer.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Wanneer je liever geen commode op de peuterkamer wilt, kun je er ook voor kiezen om je kindje op jullie bed te verschonen. Of een aankleedkussen beneden te hebben. Zo kun je haar verschonen op de bank, de grond of tafel. Verschonen op de babykamer zal lastig gaan, wanneer de baby daar slaapt.
Edit: misschien vind ze tegen die tijd wel dat pampers voor baby's zijn. Zou zonde dat je dan speciaal voor het verschonen een extra commode koopt.
Edit: misschien vind ze tegen die tijd wel dat pampers voor baby's zijn. Zou zonde dat je dan speciaal voor het verschonen een extra commode koopt.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Ik zou het niet doen. Ik zou haar nieuwe bed als 'aankleed- en verschoonplek' gebruiken. En desnoods haar af en toe bij haar broertje of zusje op de kamer verschonen op de commode
Gast- Gast
Wij hebben een expedit speelgoedkast op zijn kamer en hadden die eerst rechtop staan, toen had ik bedacht dat we hem ook op zijn kant konden zetten. nu kan mijn zoon en bij alle manden en wij kunnen hem nog mooi als commode gebruiken (is wel iets lager, maar voor ons is het prima, fijner dan bijv op bed of op de bank.
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
De oudste gingen we toen op de babykamer verschonen en aankleden. De jongste heeft de commode nu nog steeds en ik laat het hem ook nog wel ff staan.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik ben inderdaad niet van plan om nog speciaal een commode aan te gaan schaffen, maar misschien ga ik nog even bij Xenos kijken naar zo'n kastje met van die rieten mandjes eronder. Als ik daar dan een aankleedkussen op leg kan ik 'm misschien tijdelijk als commode gebruiken.
Beneden heb ik al een aankleedkussen liggen, overdag verschoon ik haar (en de toekomstige baby) gewoon op de eettafel.
Beneden heb ik al een aankleedkussen liggen, overdag verschoon ik haar (en de toekomstige baby) gewoon op de eettafel.
Pandora- Prater
a.lex heeft een buro-tje op zijn kamer staan en daar verschonen we hem op.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Wij hebben een bureau erbij gekocht,die gebruiken we als commode, dus daar komt het aankleedkussen op.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hmmm... wat ik zoek staat niet bij Xenos op de website, dus kan even niet laten zien wat ik bedoel.
Pandora- Prater
loesje schreef:a.lex heeft een buro-tje op zijn kamer staan en daar verschonen we hem op.
Dat is inderdaad ook wel een goed idee!
Pandora- Prater
Nee, maar gebruik hem dan ook niet voor mijn zoontje.
Gast- Gast
Ik gebruik het nog wel heel veel. Wij hebben meubels van Ikea en hebben dan de ladenkast met een opzetcommode. Deze kan je er tzt dus weer afhalen en dan blijft die ladenkast gewoon staan. Ik vind het superhandig, gebruik het dus ook altijd nog met aankleden e.d.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
nu nog wel, maar in september gaan we met de baby kamer bezig, we hebben dan vakantie.
Als de babykamer klaar is gaat de commode daar ook heen. Ik kleed D. nu meestal gewoon op dr bed of beneden op de bank aan en uit zodat ik niet hoef te tillen.
Straks als de commode uit d'r kamer is en mijn man wil hem nog gebruiken kan hij wel een deurtje verder lopen naar de babykamer.
Als de babykamer klaar is gaat de commode daar ook heen. Ik kleed D. nu meestal gewoon op dr bed of beneden op de bank aan en uit zodat ik niet hoef te tillen.
Straks als de commode uit d'r kamer is en mijn man wil hem nog gebruiken kan hij wel een deurtje verder lopen naar de babykamer.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij laten de commode op de babykamer, daar gaan we T. verschonen. Ook als dit nog nodig is als er een 2e komt.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben een ladekast op de kamer van onze dochter staan waar we eerst een aankleedkussen op hadden liggen. Nu staat haar poppenhuis erop en nog wat speelgoed.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Nee commode staat al op babykamer. Verschonen doen we op aankleedkussen op bed.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
De commode staat op de babykamer en daar blijft hij ook staan. Y. Verschonen we daar (als we dus boven zijn) en anders beneden op de eettafel en baby dus ook.
Gast- Gast
Nee, wij hebben de commode op de babykamer gezet.
H. verschonen we `s avonds op haar bed. Overdag deden we dat op de bank maar ze is nu zo goed als zindelijk overdag. `s Nachts eigenlijk ook maar ik durf na 2 nachten nog niet haar luier uit te laten, haha.
H. verschonen we `s avonds op haar bed. Overdag deden we dat op de bank maar ze is nu zo goed als zindelijk overdag. `s Nachts eigenlijk ook maar ik durf na 2 nachten nog niet haar luier uit te laten, haha.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: