Laatst gekregen?
+50
Marin
Minx
Cheesegirl
Parel
Aziraphale
Highway
Mamsie
Paper Crown
mo-lola
Esperanza
Bimbam
Bliss
Flippin' Bitch
ExpressoB
Elliot
Kowalski
silly-one
Eris
Annemoontje
Dolphinne
Blond
Mizz_S
Sarah1985
Rose
Snoes
SnowWhite
Jeanette
Benthe
Magenta
loura
Pompoen
Feline
Guusje
Lenthe
Ooh La La!
Snack a Jack
Gympie
RYW
Frappuccino
Ibbeltje
Guus
Vanilla Queen
SoGood
Rush
_Nina
Dora
Roza
Bazinga
Mees
Rumble
54 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Laatst gekregen?
Pippa schreef:Ik heb deze tas van mijn ouders/oma's en opa gekregen voor mijn verjaardag
En deze soep terrine van vrienden;
En nog véél meer!
Nog gefeliciteerd! Wat grappig ik heb aardig wat geld gekregen en koop daarvan ook zo'n tas
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
O echt? Dat is wel toevallig Guusje haha Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke dingen gehad?
Gast- Gast
Een coffee to go mok van blond een zomaar cadeautje van mijn ouders
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Afgelopen zaterdag post van mijn ouders! Een enveloppe met een klein handgeschreven briefje van mijn vader en twee ingepakte kartonnen plaatjes van een fietscomputer. Ze wilden ons graag een fietscomputer geven voor op onze nieuwe fietsen
Mijn vriend was helemaal verbaasd. Niet eens om het cadeautje, maar meer om het gebaar. Mijn ouders wonen 170 km verderop en we zien ze daardoor erg weinig. Dus ik vind het super leuk dat ze zulke dingen doen.
Mijn vriend was helemaal verbaasd. Niet eens om het cadeautje, maar meer om het gebaar. Mijn ouders wonen 170 km verderop en we zien ze daardoor erg weinig. Dus ik vind het super leuk dat ze zulke dingen doen.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Van mijn moeder, mooie dalia's voor in de tuin:
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ik kreeg net van een (hele irritante) collega een cadeau! Body parfum van Rituals. Echt té lief gewoon
http://www.rituals.com/nl-nl/product/eau-dorange-752
http://www.rituals.com/nl-nl/product/eau-dorange-752
Gast- Gast
Pippa schreef:O echt? Dat is wel toevallig Guusje haha Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke dingen gehad?
Ja was een leuke dag met veel leuke cadeaus
En jouw dag?
Guusje- Fluisteraar
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Voor onze dochter van haar peetoom! Heel lief! Alleen hebben we hem ook al in de vorm van opa, oma en tante.. Origineel !
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Guusje schreef:Pippa schreef:O echt? Dat is wel toevallig Guusje haha Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke dingen gehad?
En jouw dag?
Erg geslaagd! Veel visite, iedereen vond de high tea lekker (mag ook wel na 6 uur bakken) & het was leuk, maar druk om een huis vol visite te hebben En ook erg leuke cadeautjes gekregen
Gast- Gast
Een boekenbon van de buurman van mijn ouders, hun konijn had hier gelogeerd tijdens de vakantie! Als bedankje kreeg ik dus die bon, wat helemaal niet had gehoeven want ik vond het hartstikke leuk dat Tinus er was
Gast- Gast
Een steiger in om de bovenste kozijnen van 't huis te kunnen schilderen van m'n vader. Te leen dan he...
Gast- Gast
Pippa schreef:Guusje schreef:Pippa schreef:O echt? Dat is wel toevallig Guusje haha Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke dingen gehad?
En jouw dag?
Erg geslaagd! Veel visite, iedereen vond de high tea lekker (mag ook wel na 6 uur bakken) & het was leuk, maar druk om een huis vol visite te hebben En ook erg leuke cadeautjes gekregen
Oeh high tea, kan me voorstellen dat dat gewaardeerd werd. Fijn dat jij ook zo'n mooie dag hebt gehad.
On topic: heb ook een erg mooie sjaal gekregen en een buddah beeldje
Guusje- Fluisteraar
Mijn kerstcadeautjes
Ik wist niet goed wat ik wilde, uiteindelijk poosje geleden besloten dat ik wel graag een slavenarmband wilde. Andere armbandje vond mijn vriend er leuk bij staan. Ik ben blij
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn moeder heeft me gisteren uit eten genomen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Gisteren kreeg ik een bosje bloemen van mijn onderbuurman - Nog voor mijn verjaardag.
Hij kwam ermee aanzetten en mijn eerste reactie was niet 'bedankt', maar 'Ik heb niet eens een vaas'. Hij is gelijk maar een vaas gaan halen.
En dit kreeg ik ook nog van hem;
Hij kwam ermee aanzetten en mijn eerste reactie was niet 'bedankt', maar 'Ik heb niet eens een vaas'. Hij is gelijk maar een vaas gaan halen.
En dit kreeg ik ook nog van hem;
Gast- Gast
Dit setje van mijn vriend Wou het zelf betalen, maar hij pakte zijn beurs. Zo lief!
Een lekker rituals pakket van mijn (ex)-collega's
Mooie ketting van twee andere ex-collega's
Een gigantische bos bloemen van het MT.
Een lekker rituals pakket van mijn (ex)-collega's
Mooie ketting van twee andere ex-collega's
Een gigantische bos bloemen van het MT.
Gast- Gast
Leuk Fruity! Lekker verwend dus?
Ik heb een gelukspoppetje gekregen van mijn broer. Hij weet hoe moeilijk de keuze was voor mijn baan en wenst me veel geluk. Er zat ook een klein kaartje bij met een lieve tekst.
Ik heb een gelukspoppetje gekregen van mijn broer. Hij weet hoe moeilijk de keuze was voor mijn baan en wenst me veel geluk. Er zat ook een klein kaartje bij met een lieve tekst.
Gast- Gast
Jaa echt ontzettend lief. Vergeet nog wat te noemen. Ze hadden ook voor mij allemaal een wens opgeschreven en in een superlief etuitje gedaan. Echt lieve collega's.
Alleen nu ben ik verslaafd aan Rituals.. Wat een lekkere douchespulletjes. Gelukkig hadden ze de flessen doucheschuim 2 voor 12,50
Alleen nu ben ik verslaafd aan Rituals.. Wat een lekkere douchespulletjes. Gelukkig hadden ze de flessen doucheschuim 2 voor 12,50
Gast- Gast
Concert van Coldplay, gister in Parijs!
En Rihanna kwam als verrassing het duet zingen (wat dus nog niet eerder is gedaan).
En Rihanna kwam als verrassing het duet zingen (wat dus nog niet eerder is gedaan).
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heb jij als laatst gekregen?
» Laatst gekregen?
» Laatst gekregen?
» Laatst gekregen!
» Laatst gekregen!
» Laatst gekregen?