Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

+31
SoGood
Rush
Arwyn
May
RYW
TukTuk
Lady Starstruck
Poubelle
SuperGrover
Guus
Magenta
_Nina
Mari
RioolSpook
Guusje
Pompoen
Lady4
luenca
Bazinga
Kowalski
Alex
girli
Lenthe
Blair
Burn
Mees
Sugarfall
Antibes
Roza
Marin
Stuiterbal
35 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 4 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 6:54

Wellus! Niet quoten!!!
*foetsie*


Laatst aangepast door Jip83 op vr 13 jul 2012 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 4 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Kowalski vr 13 jul 2012 - 6:55

Ach schat, ten eerste moet ik er een vergrootglas bij pakken en ten tweede kan iedere idioot een onderkin creeëren! Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 4 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 4 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 6:57

Ik stoor me er vreselijk aan... Heb toevallig informatie opgevraagd om en wat aan te laten doen. Het zit overigens in de familie. Bij mijn moeder kan er niks meer aan gedaan worden behalve facelift. En dat wil ik wel voorkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 4 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  SoGood vr 13 jul 2012 - 6:59

Als je zo je hoofd houdt, heeft iedereen een "onderkin". Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 4 561177 Ik kan het niet eens een onderkin noemen eerlijk gezegd. Very Happy

Wat erg dat iedereen zo kritisch over zichzelf is, zo zonde eigenlijk! Misschien moeten we een complimentjes foto-topic openen.


Laatst aangepast door Sogood op vr 13 jul 2012 - 7:01; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 4 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 7:00

Ja maar ik heb het ook op andere gewoon lachende foto's

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 4 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Dennenappel vr 13 jul 2012 - 7:07

Op dit moment zie ik iemand die baalt van haar uiterlijk omdat die momenteel vol onzuiverheden zit. Gezicht, borst, rug, helemaal onder. Weet amper wat ik aan moet trekken om zoveel mogelijk te bedekken. Ik merk dat ik daar onzeker van wordt en hoop dat het heel snel weer overgaat (huid moet wennen aan nieuwe vitamines).
Voorheen zag ik iemand die tevreden is, vol uitdaging in het leven staat en af en toe een keer onzeker is.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 4 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 11:39

Dan zie ik iemand die behoorlijk confused en bang is. Maar die er wel heel goed uitziet Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 4 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  _Cyn_ vr 13 jul 2012 - 16:39

Als ik naar een foto van mezelf kijk denk ik eigenlijk alleen maar:' Ik kan echt niet op foto's' Bij de sporadisch leuke foto zie ik een gelukkig iemand, verliefd maar meestal wel een spoortje van zorgen nerd
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 4 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Minx vr 13 jul 2012 - 17:01

Als ik foto's van mezelf zie dan valt me als eerste op dat ik er gelukkiger uitzie als een half jaar terug. Vervolgens valt me op dat ik in die periode echt te veel ben aangekomen. Ben nu echt dik. En dat valt me op foto's op als ik in de spiegel kijk denk ik altijd dat het nog wel mee valt. En ook kleding moet ik bijna altijd de grootste maat pakken als ik twee maten heb gepakt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 4 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Sterre vr 13 jul 2012 - 19:43

RYW schreef:Vind ik dat ik mooier ben geworden naarmate ik ouder ben geworden :cheering:

Dit vind ik gek genoeg ook van mezelf! Ik zie steeds meer een jonge vrouw in plaats van een meisje, dat vind ik mooi. Helaas zie ik ook nog steeds veel vertwijfeling.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 4 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum