Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

+31
SoGood
Rush
Arwyn
May
RYW
TukTuk
Lady Starstruck
Poubelle
SuperGrover
Guus
Magenta
_Nina
Mari
RioolSpook
Guusje
Pompoen
Lady4
luenca
Bazinga
Kowalski
Alex
girli
Lenthe
Blair
Burn
Mees
Sugarfall
Antibes
Roza
Marin
Stuiterbal
35 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Blair do 12 jul 2012 - 8:26

Ik zie mezelf, ondanks ik qua uiterlijk veel veranderd ben (negatief) zie ik nog wel steeds mezelf, blijf altijd in mezelf geloven, door welke moeilijke tijden ik ook heen ga.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:27

Nee, het verdriet zal nooit weggaan. Het gemis ook niet, dat wordt alleen maar erger. Het echte rauwe verdriet, dat zo'n pijn doet dat je niet kan bewegen, dat is gelukkig wel weggegaan. Het wordt allemaal wel wat draaglijker, je went er toch aan helaas. Andere dingen worden alleen maar erger. Het idee mijn papa nooit meer te zien, of iig nog heeeeel lang niet, dat doet enorm pijn. Dat ik nog zo jong ben en mijn zusje zelfs nog jonger, dat ik in weze als ik 100 wordt maar een kwart van mijn leven mijn papa had, dat is vreselijk deprimerend voor me. Mijn moeder heeft beide ouders nog. Ooit zal ik trouwen zonder mijn papa, wie moet me dan weggeven?

Ik pieker wellicht teveel hoor. Doe ook zo mijn best om alles voor mijn zusje te doen op een manier zoals papa dat had gedaan. Om haar diezelfde soort liefde te kunnen geven. Om herinneringen op te halen met haar die zij niet (meer) heeft. Ik doe het met liefde, maar het is wel zwaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:35

Dan zie ik een dikke kop, dikke armen en een onzekere houding Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Stuiterbal do 12 jul 2012 - 8:36

Mermaid Forest schreef:Dan zie ik een dikke kop, dikke armen en een onzekere houding Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 1270000679

En dat is zo niet nodig want je bent een prachtige meid wat helemaal niet dik is. Vind het zo jammer dat je jezelf zo ziet want ik zie heel iemand anders.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:38

Stuiterbal schreef:
Mermaid Forest schreef:Dan zie ik een dikke kop, dikke armen en een onzekere houding Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 1270000679

En dat is zo niet nodig want je bent een prachtige meid wat helemaal niet dik is. Vind het zo jammer dat je jezelf zo ziet want ik zie heel iemand anders.

Dan zien wij idd 2 hele verschillende mensen...ik ben de hele dag door bezig met hoe ik eruit zie, ik weet serieus gewoon niet meer hoe ik er nou uitzie zeg maar, voor andere mensen. In mijn hoofd ben ik dik en lelijk en ben ik de hele tijd bezig om vetrollen te bedekken etc, heel vervelend.

En dit was dan meteen mijn 'als je me echt kent, dan zou je weten dat'....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Lenthe do 12 jul 2012 - 8:38

Ik zie een vrolijke, spontane meid, maar ik kijk altijd meteeeen naar mijn minpunten. Ik zie op foto's een eeenooorme buik (oke, ik weet dat ik echt niet een dikke buik heb, maar zie zelf altijd een vetrol Wink), een onderkin, mijn ene oog wat dichter dan het andere oog en ik zie dat ik rechterop moet staan (omdat ik lang ben sta ik vaak wat krom)
Ik ben ook altijd de enige die dat zie.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:39

Stuiterbal schreef:
Mermaid Forest schreef:Dan zie ik een dikke kop, dikke armen en een onzekere houding Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 1270000679

En dat is zo niet nodig want je bent een prachtige meid wat helemaal niet dik is. Vind het zo jammer dat je jezelf zo ziet want ik zie heel iemand anders.

Ik heb geen idee wie je eerst was joh....

Vervelend dat je zelfbeeld zo negatief is, zeg maar. (kan even niet goed uit mijn woorden komen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:41

Leaf, ik was voorheen Zelda.

En hopelijk word ik minder onzeker als ik wat afval, maar dat wil me maar niet lukken en daardoor voel ik me een slappeling. Ik kán het gewoon niet, heb vreetbuien en dat komt mijn figuur niet ten goede..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Stuiterbal do 12 jul 2012 - 8:43

Mermaid Forest schreef:
Stuiterbal schreef:
Mermaid Forest schreef:Dan zie ik een dikke kop, dikke armen en een onzekere houding Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 1270000679

En dat is zo niet nodig want je bent een prachtige meid wat helemaal niet dik is. Vind het zo jammer dat je jezelf zo ziet want ik zie heel iemand anders.

Dan zien wij idd 2 hele verschillende mensen...ik ben de hele dag door bezig met hoe ik eruit zie, ik weet serieus gewoon niet meer hoe ik er nou uitzie zeg maar, voor andere mensen. In mijn hoofd ben ik dik en lelijk en ben ik de hele tijd bezig om vetrollen te bedekken etc, heel vervelend.

En dit was dan meteen mijn 'als je me echt kent, dan zou je weten dat'....

Op het moment dat je eigen onzekerheid en je negatief zelfbeeld veranderen zou in positief zie je hoe mooi je bent. Mooi van buiten en van binnen. Iemand die ik zie. Je mag er echt zijn ! En daarnaast heb ik zelf gezien dat heel wat mannen ogen gericht waren op jou tijdens ons avondje uit Yes
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  girli do 12 jul 2012 - 8:58

Ik zie een veel te dik persoon (wat ook echt zo is) die zichzelf vooral zielig vind, maar als het puntje bij paaltje komt niet in staat is om de knop om te zetten en actie te ondernemen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Alex do 12 jul 2012 - 8:59

Jullie weten wat ik zie als ik een foto van mezelf zie. Ik zou willen dat ik zag wat jullie zien.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Blair do 12 jul 2012 - 9:01

Mermaid Forest schreef:Dan zie ik een dikke kop, dikke armen en een onzekere houding Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 1270000679

Vind het erg dat jij jezelf zo ziet, je hebt prachtige ogen, mooie lippen, je hebt helemaal niets om onzeker voor te zijn, je bent mooi van binnen en buiten hoor.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 9:03

Mermaid Forest schreef:

En hopelijk word ik minder onzeker als ik wat afval, maar dat wil me maar niet lukken en daardoor voel ik me een slappeling. Ik kán het gewoon niet, heb vreetbuien en dat komt mijn figuur niet ten goede..

Jij bent toch hartstikke slank? Tenminste, dat vind ik.

Maar goed ik zie bij mezelf ook een megapens terwijl iedereen me voor gek verklaard, dus ja haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 9:03

Dank jullie wel, heel lief. Ik ga er verder niet meer over uitwijden want ik wil niet dat mensen denken dat ik om aandacht zit te vragen ofzo, dit is gewoon echt hoe ik mezelf zie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 9:04

_Leaf_ schreef:
Mermaid Forest schreef:

En hopelijk word ik minder onzeker als ik wat afval, maar dat wil me maar niet lukken en daardoor voel ik me een slappeling. Ik kán het gewoon niet, heb vreetbuien en dat komt mijn figuur niet ten goede..

Jij bent toch hartstikke slank? Tenminste, dat vind ik.

Maar goed ik zie bij mezelf ook een megapens terwijl iedereen me voor gek verklaard, dus ja haha.
Ik was vroeger hartstikke slank, inmiddels 15 kilo zwaarder helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 9:49

Ik zie iets wat ik denk dat er niet is. In mijn hoofd voel ik me dik en lelijk maar op foto's zie ik dat het niet klopt. En dat vind ik erg lastig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Kowalski do 12 jul 2012 - 9:59

Als ik naar een foto van mezelf kijk, zie ik niet mezelf :nopompom:
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Kowalski do 12 jul 2012 - 10:01

Mermaid Forest schreef:Dank jullie wel, heel lief. Ik ga er verder niet meer over uitwijden want ik wil niet dat mensen denken dat ik om aandacht zit te vragen ofzo, dit is gewoon echt hoe ik mezelf zie.

hug

Ik ken je niet, maar ik 'zie' jou (op het forum) als een kei mooi mens!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 10:03

Ik vind het echt zo jammer dat zoveel (mooie!!) meiden hier zo van zichzelf balen. Zo zonde, jullie zijn allemaal zo mooi.

Ik zie een vrij, vrolijk meisje, dat goed in haar vel zit. Tuurlijk zie ik ook dingen die ik liever anders zou willen zien maar over all ben ik heel blij met mezelf en mijn leven smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 10:06

Dan zie ik een jonge vrouw die plezier in haar leven heeft. Er zijn altijd dingen die beter kunnen, maar op dit moment gaat alles eindelijk weer goed en daar geniet ik van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Bazinga do 12 jul 2012 - 10:09

Ghehe dan zie ik puistjes op m'n kin, dan zie ik overgewicht (moeilijk te missen en zo) lastig haar, waar ik stiekem heel trots op ben ennn ik verbaas me elke keer weer over de kleur van m'n ogen (heb nog steeds geen idee welke kleur ze zijn)

Ik zie niks van m'n persoonlijkheid oid in een foto, lijkt me ook lastig, ik bedoel, we hebben 't over foto's, daar probeer je toch goed op te staan? Momentopname, dan zie ik een fake lachje (want ik lach nooit voluit, dan hou ik weinig bovenlip over) en sja, that's it, tis een foto..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  luenca do 12 jul 2012 - 10:10

als ik heel eerlijk ben zie ik in de spiegel een lelijk meisje, met een onzuiver lichaam en niet in de juiste vormen, teveel vet en striemen...grote neus, maar vooral breed/dik gebouwd..... Sad :nopompom:
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 10:37

Kijk ik weg. Verschrikkelijk aangezicht. Maar dat heb ik zelf gedaan en daar moet ik ook zelf aan werken, zodat het weer wordt zoals het was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Lady4 do 12 jul 2012 - 11:01

Momenteel zie ik dat ik de laatste paar maanden een paar kilo aangekomen ben en dat vind ik echt niet mooi. Ik ben niet gelukkig met mijn lichaam momenteel en juist op die momenten heb ik niet de wilskracht om er aan te gaan werken.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Pompoen do 12 jul 2012 - 11:49

Het maakt heel erg uit of het een foto is of gewoon de spiegel. Als ik in de spiegel kijk dan ben ik vaak best tevreden, over mijn uiterlijk ben ik niet heel erg onzeker. In de spiegel zie ik meestal mijn beste kanten.
Maar op de foto, 't is net alsof die genadeloos is, je word vastgelegd en kunt er niet meer aan ontsnappen of een betere hoe uitzoeken. Ik zie op foto's alleen maar dikheid, dikke onderkin, lellen, dikke armen, ik zie volgens mij mezelf dikker dan ik ben. Ik sta sowieso vaak vreemd op foto's, ben absoluut niet fotogeniek, tenzij ik raar doe, dan sta ik er meestal wel leuk op vind ik zelf laughcry.
Gelukkig vind ik mezelf in de spiegel wel ok, dus dan kijk ik maar gewoon vaak naar de spiegel...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... - Pagina 2 Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum