Waar kijk jij naar uit?
+43
Cheesegirl
Sweety
Moezie
VeryCherry
Zora
Polly
klavertje
Atelier Madame
Summerlovin
_Lacey_
SuperGrover
Shy
Oasis
TNMN
Jeanette
Okidoki
Blond
Ellusss
Zonnetje
bolus26
Toet
loura
Mida4you
BJA
Flippin' Bitch
SleepingBeauty
bo
Chocolate Cookie
Moon
Lady4
Nala
Snack a Jack
Caro
Raindrop
loesje
Bliss
ekiaam87
Burn
Tsjip
SnowWhite
Lejow
TukTuk
mzcharlotte
47 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Waar kijk jij naar uit?
Is weer eens wat anders dan wat jij van het weekend/ morgen/ vanavond gaat doen . Welke dingen/ dagen/ etc kijk jij naar uit?
Ik kijk erg uit naar de komst van een vriendin uit Zuid-Afrika. Ze komt waarschijnlijk donderdagochtend, ik hoop dat ik haar dan kan ophalen maar denk het wel.
Verder naar mijn vakantie deze zomer naar New York State.
Ik kijk ook uit naar wat meer vastigheid qua werk... En dat terwijl ik het zo verafschuwde toen ik het had. Wat dat betreft weet ik ook niet echt goed wat ik wil haha.
En jullie?
Ik kijk erg uit naar de komst van een vriendin uit Zuid-Afrika. Ze komt waarschijnlijk donderdagochtend, ik hoop dat ik haar dan kan ophalen maar denk het wel.
Verder naar mijn vakantie deze zomer naar New York State.
Ik kijk ook uit naar wat meer vastigheid qua werk... En dat terwijl ik het zo verafschuwde toen ik het had. Wat dat betreft weet ik ook niet echt goed wat ik wil haha.
En jullie?
Gast- Gast
Re: Waar kijk jij naar uit?
Oeh, mijn vakantie over 3 weken! Twee weken Jordanië.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kijk erg uit naar de komst van mijn kindjes natuurlijk, wil wel eens zien wie er al die tijd in mijn buik aan het schoppen zijn. Maar nog een week of wat binnen houden lijkt me gezonder voor ze.
Verder kijk ik uit naar mijn verlof, zeker met die warmte is een ochtend werken een uitputtingsslag!
Verder kijk ik uit naar mijn verlof, zeker met die warmte is een ochtend werken een uitputtingsslag!
Gast- Gast
Ik kijk uit naar vrijdag avond, eindelijk weer thuis na 2 weken! Zit sinds vorige week dinsdag op mijn kot in België, om te leren.. Helaas nog niet erg gelukt dus had achteraf gezien beter thuis kunnen blijven.. Maarja niks aan te doen en om voor 1 dagje nou nog op en neer te rijden is ook zo zonde.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Voornamelijk naar pinkpop en onze roadtrip naar Amerika. Ow en op een positief antwoordt van mijn werk voor een nieuwe studie, ben eens benieuwd vanwege alle bezuinigen.
Gast- Gast
Ik kijk uit naar onze vakantie naar Portugal, gelukkig is dat morgen al
En naar het kopen van een nieuwe auto, dat gaan we doen als we terugkomen van vakantie!
En daarna gaan we voor een kindje.
Drie leuke dingen om naar uit te kijken
En naar het kopen van een nieuwe auto, dat gaan we doen als we terugkomen van vakantie!
En daarna gaan we voor een kindje.
Drie leuke dingen om naar uit te kijken
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik kijk uit naar mijn tripje naar Londen in de zomer. Een andere baan (maar dan moet ik die eerst nog vinden ), een weekje vrij te hebben (dit heb ik over twee weken)!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
AngelNyn schreef:Ik kijk uit naar vrijdag avond, eindelijk weer thuis na 2 weken! Zit sinds vorige week dinsdag op mijn kot in België, om te leren.. Helaas nog niet erg gelukt dus had achteraf gezien beter thuis kunnen blijven.. Maarja niks aan te doen en om voor 1 dagje nou nog op en neer te rijden is ook zo zonde.
Je kot?
Cimic, waar ga je heen in Amerika?
PM, ik kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt maar even wachten lijkt me idd wat gezonder haha. Alhoewel tweelingen volgens mij vaak wel vroeger geboren worden.
Jordanie lijkt me ook zo mooi! Maar ik weet niet of ik me veilig zou voelen (al zeggen ze dat het wel veilig is dus het zit meer tussen mijn oren denk ik?)
Gast- Gast
Ohja, sorry, dat is Belgisch voor studentenkamer Hier spreken ze alleen over kot, dus ben eigenlijk niet anders gewend.
TukTuk- Ratel
Zusje van Bert schreef:Jordanie lijkt me ook zo mooi! Maar ik weet niet of ik me veilig zou voelen (al zeggen ze dat het wel veilig is dus het zit meer tussen mijn oren denk ik?)
Ik maak me er (nog) niet echt nerveus over om de simpele reden dat we tot op heden nog geen negatief advies hebben ontvangen. Ik geloof niet dat een organisatie als Kras het feest door laat gaan als er maar een lichte risico gelopen wordt dat er 'iets' kan gebeuren. Er is overigens alleen wat studentenopstand geweest in Amman. Niet dat ik het wil bagatelliseren, maar we hebben voldoende middelen om contact te houden met het thuisfront en zullen ons af en toe melden.
mzcharlotte- Ratel
Klopt, wordt ook tussen de 36 en 37 weken ingeleid als ze voor die tijd niet spontaan komen.Zusje van Bert schreef:
PM, ik kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt maar even wachten lijkt me idd wat gezonder haha. Alhoewel tweelingen volgens mij vaak wel vroeger geboren worden.
Gast- Gast
Ik kijk uit naar onze vakantie in juli.
Ondertussen kijk ik ook uit naar vastigheid op het gebied van werk. Al kan ik hier nog wel een paar jaar op wachten ben ik bang (onderwijs)
Ondertussen kijk ik ook uit naar vastigheid op het gebied van werk. Al kan ik hier nog wel een paar jaar op wachten ben ik bang (onderwijs)
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik kijk uit naar mijn buitenland stage.. 5 maand Oostenrijk!
En naar het moment dat ik eindelijk naar een meeting durf!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:En naar het moment dat ik eindelijk naar een meeting durf!
Oh ja, ik heb me voor de Eindhoven meeting opgegeven (vriendin gezocht pijler), onder voorbehoud dat ik durf. Leuk topic overigens, ik voel me wel welkom. Als je komt, dan zijn er tenminste twee schijtlijsters die gaan?!
mzcharlotte- Ratel
Burn schreef:Ik kijk uit naar mijn buitenland stage.. 5 maand Oostenrijk!
Dat laatste gaat je gauw lukken ! echt waar!
Gast- Gast
Gaaf dat je een buitenlandse stage gaat doen! Wat voor iets ga je doen?Burn schreef:Ik kijk uit naar mijn buitenland stage.. 5 maand Oostenrijk!
Ik hoop ook over 2/3 jaar mijn eind stage in het buitenland te kunnen doen!
TukTuk- Ratel
Oostenrijk!
Ik snap nooit zo goed wat mensen eng vinden aan een meeting. Als je er niks aan vindt dan ben je toch ook zo weer weg? Of overleef je het allemaal wel... Zeker een meeting met meerdere mensen is nog makkelijker, is er altijd wel iemand om mee te kletsen. Is het met 1 iemand en het klikt niet dan ga je gewoon op tijd weer naar huis. Ik heb veel gemeet en de ene keer was het leuker dan de andere keer maar nooit stom of vervelend. Ik heb het altijd naar mijn zin gehad .
PM, dat ze je ook zo vroeg in zullen leiden wist ik dan weer niet. Hoef je iig niet zo lang te wachten haha .
Ik snap nooit zo goed wat mensen eng vinden aan een meeting. Als je er niks aan vindt dan ben je toch ook zo weer weg? Of overleef je het allemaal wel... Zeker een meeting met meerdere mensen is nog makkelijker, is er altijd wel iemand om mee te kletsen. Is het met 1 iemand en het klikt niet dan ga je gewoon op tijd weer naar huis. Ik heb veel gemeet en de ene keer was het leuker dan de andere keer maar nooit stom of vervelend. Ik heb het altijd naar mijn zin gehad .
PM, dat ze je ook zo vroeg in zullen leiden wist ik dan weer niet. Hoef je iig niet zo lang te wachten haha .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ik snap nooit zo goed wat mensen eng vinden aan een meeting. Als je er niks aan vindt dan ben je toch ook zo weer weg? Of overleef je het allemaal wel... Zeker een meeting met meerdere mensen is nog makkelijker, is er altijd wel iemand om mee te kletsen. Is het met 1 iemand en het klikt niet dan ga je gewoon op tijd weer naar huis.
Ik ben er niet zo bang voor dat ik het niet leuk vind, of ik niemand aardig zal vinden, maar eerder andersom... Ik ben nogal kat-uit-de-boom-kijkend en heel snel en heel erg onder de indruk. Ik zal daardoor eerder opvallen als stil muisje dan de gezellige mafketel die ik eigenlijk ben.
mzcharlotte- Ratel
Heb 1 placenta voor 2 kids, die is tegen die tijd gewoon op.Zusje van Bert schreef:PM, dat ze je ook zo vroeg in zullen leiden wist ik dan weer niet. Hoef je iig niet zo lang te wachten haha .
Dus is het risico van laten zitten groter als het risico van halen zoals ze het nu bekijken!
Gast- Gast
Ah, dat klinkt dan logisch PM! Bedankt voor de uitleg .
En wat betreft het meeten. Er zijn bij meetings altijd wat stillere meiden maar dat is op zich niet erg toch? Als je een groep van 15 knotsgekke meiden hebt dan ben je aan het eind van de dag ook gevloerd haha. Dan ben je de eerste keer wat stiller, de keer daarop voel je je al mss wat meer op je gemak en kun je jezelf wat meer laten zien. Maakt toch allemaal niet uit?
En wat betreft het meeten. Er zijn bij meetings altijd wat stillere meiden maar dat is op zich niet erg toch? Als je een groep van 15 knotsgekke meiden hebt dan ben je aan het eind van de dag ook gevloerd haha. Dan ben je de eerste keer wat stiller, de keer daarop voel je je al mss wat meer op je gemak en kun je jezelf wat meer laten zien. Maakt toch allemaal niet uit?
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ah, dat klinkt dan logisch PM! Bedankt voor de uitleg .
Helemaal mee eens
Gast- Gast
Ik kijk uit naar het moment dat ik m'n scriptie heb ingeleverd! & dat ik mijn diploma in handen heb!
Ook kijk ik uit naar mijn auditie voor Disney, half mei. Vanaf morgen ga ik even goed sporten & gezond eten, zodat ik een goed conditie heb en wellicht een strakkere buik enz.
Ook kijk ik uit naar mijn auditie voor Disney, half mei. Vanaf morgen ga ik even goed sporten & gezond eten, zodat ik een goed conditie heb en wellicht een strakkere buik enz.
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Gaaf hoor Maaike! Wat houdt de auditie dan in? Moet je daarvoor naar het park?
Gast- Gast
Ik kijk uit naar
- mijn stedentrip naar Berlijn met VH, morgen al!
- verhuizen naar mijn eerste eigen huisje, waarschijnlijk begin/half juni
- taalreis naar Italië (twee weken Florence) in de zomervakantie, vind het ook wel spannend, omdat ik alleen ga, maar heb er wel veel zin in!
En zo'n meeting valt idd reuze mee hoor! Ik scheet ook in mn broek de eerste keer, maar was eigenlijk gewoon heel gezellig. Dus laat je niet weerhouden door zenuwen!
- mijn stedentrip naar Berlijn met VH, morgen al!
- verhuizen naar mijn eerste eigen huisje, waarschijnlijk begin/half juni
- taalreis naar Italië (twee weken Florence) in de zomervakantie, vind het ook wel spannend, omdat ik alleen ga, maar heb er wel veel zin in!
En zo'n meeting valt idd reuze mee hoor! Ik scheet ook in mn broek de eerste keer, maar was eigenlijk gewoon heel gezellig. Dus laat je niet weerhouden door zenuwen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kijk uit naar mijn vakantie naar Val Thorens volgende week!
Ik ben nog nooit op wintersport geweest, en vind het ook wel heel raar om te gaan doen, met deze temperaturen :p.
Ik ben nog nooit op wintersport geweest, en vind het ook wel heel raar om te gaan doen, met deze temperaturen :p.
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» waar kijk jij naar uit?
» Waar kijk jij nu naar uit???
» Waar kijk jij naar uit?
» Waar kijk jij nu naar uit?
» Waar kijk jij nu naar uit???
» Waar kijk jij naar uit?
» Waar kijk jij nu naar uit?