Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

+31
SoGood
Rush
Arwyn
May
RYW
TukTuk
Lady Starstruck
Poubelle
SuperGrover
Guus
Magenta
_Nina
Mari
RioolSpook
Guusje
Pompoen
Lady4
luenca
Bazinga
Kowalski
Alex
girli
Lenthe
Blair
Burn
Mees
Sugarfall
Antibes
Roza
Marin
Stuiterbal
35 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:00

Wat zie je dan? Of wat zie je juist niet? Ik vraag me dit af na aanleiding van Roza's topic.

Zie je wie je echt bent? Of zie je iemand anders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Stuiterbal do 12 jul 2012 - 8:03

Dan zie ik een vrolijke en vooral gelukkige meid. Oprecht en vooral mezelf.
Het masker is weg wat ik jaren lang droeg en dat zie ik meteen terug in mijn eigen foto's.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:04

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan zie ik een leuke, spontane, vrolijke jonge meid. Geen spoor van al het verdriet te zien, het heeft zijn sporen niet nagelaten in mijn uiterlijk, thank god. Ik zie iemand die er jong uit ziet voor haar leeftijd, iemand die midden in het leven lijkt te staan....

It couldn't be further from the truth sometimes Cry

Ik voel me namelijk eigenlijk een onzekere, oude afgeleefde taart die niet meer weet wat ze met haar leven aanmoet. Gelukkig zie je dat niet aan me af Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:04

Stuiterbal schreef:Dan zie ik een vrolijke en vooral gelukkige meid. Oprecht en vooral mezelf.
Het masker is weg wat ik jaren lang droeg en dat zie ik meteen terug in mijn eigen foto's.

Wat mooi!! Dat wil ik ook weer....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Marin do 12 jul 2012 - 8:04

Ik ga m'n smalle kinnetje weer zien, en dus zie ik mezelf weer. Ik ben weer terug. Foto's van vorig jaar waren geen foto's van mezelf.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Roza do 12 jul 2012 - 8:05

Dan zie ik denk ik wel een vrolijke meid. Maar wat ik ook zie is dat er nog steeds geen twinkeling in haar ogen te zien is. Behalve wanneer er alcohol in het spel is.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Antibes do 12 jul 2012 - 8:05

Oh, hier heb ik een aantal maanden terug een heel verdrietig topic over geopend. Ik zie iig niet mezelf, ik weet niet wie ik wel zie.


Laatst aangepast door Antibes op do 12 jul 2012 - 8:06; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:05


Of ik lach hard om wat ik aan het doen ben, of ik denk ; who the f heeft die lelijke foto gemaakt en waarom sta ik er weer op als een nijlpaard met 6 kinnen? Mad


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Roza do 12 jul 2012 - 8:05

Stuiterbal schreef:Dan zie ik een vrolijke en vooral gelukkige meid. Oprecht en vooral mezelf.
Het masker is weg wat ik jaren lang droeg en dat zie ik meteen terug in mijn eigen foto's.

Wat mooi Stuiterbal. Hier mag je heel erg trots op zijn!!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Roza do 12 jul 2012 - 8:06

Antibes schreef:Oh, hier heb ik een aantal maanden terug een heel verdrietig topic over geopend. Ik zie iig niet mezelf, ik weet niet wie ik wel zie.

Maar jij bent wel heel hard op de goede weg, toch Antibes? Tenminste, ik vind je heel anders dan jaren geleden.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Roza do 12 jul 2012 - 8:07

Oh Leaf, ik blijf je knuffels geven vandaag hug

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Stuiterbal do 12 jul 2012 - 8:08

Roza schreef:
Stuiterbal schreef:Dan zie ik een vrolijke en vooral gelukkige meid. Oprecht en vooral mezelf.
Het masker is weg wat ik jaren lang droeg en dat zie ik meteen terug in mijn eigen foto's.

Wat mooi Stuiterbal. Hier mag je heel erg trots op zijn!!

Ben ik ook en dat straal ik ook uit daarom zie ik meteen een grote verschil. Jarenlang tegen jezelf aan kijken en niet weten naar wie je kijkt is verschrikkelijk. Ik ben blij dat ik met de juiste hulp hier uit ben gekomen.

@Antibes hug hug
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Stuiterbal do 12 jul 2012 - 8:08

Roza schreef:Oh Leaf, ik blijf je knuffels geven vandaag hug

Leaf voor jou ook een dikke hug ik lees de laatste tijd veel over je verdriet. Heb je er hulp voor ?
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Sugarfall do 12 jul 2012 - 8:09

Ik weet het niet precies, ik zie een vrolijk iemand, die af en toe onnodig onzeker is. Ik heb altijd wanneer ik langer in de spiegel blijf kijken, het gevoel heb dat ik helemaal niet naar mezelf kijk, ik vind dan mijn uiterlijk helemaal niet bij mijn gedachten passen etc, het is in ieder geval heel raar.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Antibes do 12 jul 2012 - 8:10

Roza schreef:
Antibes schreef:Oh, hier heb ik een aantal maanden terug een heel verdrietig topic over geopend. Ik zie iig niet mezelf, ik weet niet wie ik wel zie.

Maar jij bent wel heel hard op de goede weg, toch Antibes? Tenminste, ik vind je heel anders dan jaren geleden.

Oh jawel hoor, alleen is er iets met foto's waar ik niet blij mee ben (sowieso confrontatie met mijn gewicht ivm foto's van vroeger, wat echt nog altijd voelt als bagage van toen). Het dagelijks leven gaat prima, lukt me op zich wel om gewoon te functioneren en ik ben een stuk vaker "gelukkig". Maar het is gewoon allemaal nog niet normaal. Sowieso is een normaal leven voor mij toch nog altijd enorm veel werk. En daarom zijn leuke momenten, voor mij eigenlijk bijna nooit leuk. Ik kijk niet terug naar foto's van oh wat was dat leuk of gezellig of wat dan ook. Ik denk serieus dat ik op die momenten misschien nog wel meer bezig ben met functioneren dan genieten, achteraf weet ik eigenlijk niets meer van de gevoelens/emoties rondom de foto. En dat voelt vreemd, nep, onecht, alsof ik daar niet was en het niet ervaren heb.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:12

Knuffel Antib....

Jij ook lieve Roza. Dankjewel.

Stuiterbal, ja ik heb hulp, en ook al hulp gehad in de vorm van een inmiddels afgeronde vorm van therapie. De ene keer speelt het verdriet weer wat meer op dan de andere keer. Nu moet ik vooral weer een baan gaan zoeken, van werken word ik blij, maaarrrr het zoeken van een nieuwe baan voelt nu heel onveilig en onwennig. En daar word ik weer extra verdrietig van. Neerwaartse spiraal dus..,,

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Stuiterbal do 12 jul 2012 - 8:15

Wat ontzettend vervelend voor je. Ik denk ook dat het vooral heel veel tijd nodig heeft om het verdriet om je vader een plaats te kunnen geven. En hopelijk lukt dat idd als je een leuke baan hebt en je afleiding daarin krijgt.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Mees do 12 jul 2012 - 8:15

De woorden van Leaf komen wel heel dicht in de buurt van wat ik zie en voel.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Roza do 12 jul 2012 - 8:16

Antibes schreef:

Oh jawel hoor, alleen is er iets met foto's waar ik niet blij mee ben (sowieso confrontatie met mijn gewicht ivm foto's van vroeger, wat echt nog altijd voelt als bagage van toen).
Ben je wel bezig met afvallen, of dat niet meer? Ik meen me te herinneren dat je best wel afgevallen was namelijk?

Het dagelijks leven gaat prima, lukt me op zich wel om gewoon te functioneren en ik ben een stuk vaker "gelukkig". Maar het is gewoon allemaal nog niet normaal. Sowieso is een normaal leven voor mij toch nog altijd enorm veel werk.
Maar wat is een normaal leven?

En daarom zijn leuke momenten, voor mij eigenlijk bijna nooit leuk. Ik kijk niet terug naar foto's van oh wat was dat leuk of gezellig of wat dan ook. Ik denk serieus dat ik op die momenten misschien nog wel meer bezig ben met functioneren dan genieten, achteraf weet ik eigenlijk niets meer van de gevoelens/emoties rondom de foto. En dat voelt vreemd, nep, onecht, alsof ik daar niet was en het niet ervaren heb.

Ik vraag je deze dingen niet omdat ik de psycholoog uit wil hangen. Ik vraag je deze dingen, omdat ik mezelf er erg in herken.


Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:18

Mees schreef:De woorden van Leaf komen wel heel dicht in de buurt van wat ik zie en voel.
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Roza do 12 jul 2012 - 8:19

_Leaf_ schreef:Knuffel Antib....

Jij ook lieve Roza. Dankjewel.

Stuiterbal, ja ik heb hulp, en ook al hulp gehad in de vorm van een inmiddels afgeronde vorm van therapie. De ene keer speelt het verdriet weer wat meer op dan de andere keer. Nu moet ik vooral weer een baan gaan zoeken, van werken word ik blij, maaarrrr het zoeken van een nieuwe baan voelt nu heel onveilig en onwennig. En daar word ik weer extra verdrietig van. Neerwaartse spiraal dus..,,

Ik wil je niet verdrietiger maken en ook niet bang.. Maar verdriet, dat gaat toch nooit weg? Ja, je leert er mee omgaan, maar weg gaan? Ik denk niet dat dat gebeurt. En bij alles wat er nu in je leven veranderd/gebeurd, mis je je vader. Want al deze dingen zal hij niet meemaken. Je kunt ze niet delen. Het zijn dan écht dingen zonder je vader. Gebeurtenissen zonder herinneringen aan je vader. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Ik geloof dat ik eigenlijk gewoon bedoel; Er was een leven voor (de bewuste datum dat je vader overleed) en een leven na... Toch?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Antibes do 12 jul 2012 - 8:20

Neuh, ik varieer, zo af en toe val ik 5 kg af, maar als ik dan weer niet bewust ermee bezig ben zit dat er ook zo weer aan. Ik wil er wel mee bezig zijn, maar wat ik zeg, normaal functioneren (mijn bed uitkomen, sociale afspraken, studie) is voor mij al zoveel werk dat ik er regelmatig emotioneel en fysiek compleet uitgeput van ben. Ik moet niet alles tegelijk willen en bijvoorbeeld mijn studie is nu simpelweg belangrijker, omdat dat NU moet zeg maar.

Een normaal leven is voor mij geen strijd, of althans, niet iedere dag. Iedereen heeft wel eens een moeilijke dag waarop het allemaal niet hoeft of je je bed niet uit wilt komen. Maar dat is in een normaal leven volgens mij geen regel. Af en toe mogen dingen best sleur zijn, als er maar een bepaalde mate van vanzelfsprekendheid in zit af en toe.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Burn do 12 jul 2012 - 8:23

Als ik echt goed kijk zie ik een vrolijke, mooie, spontane meid..
Zelf vind ik dat mooi wel meevallen, kan het niet echt over mezelf zeggen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Mees do 12 jul 2012 - 8:23

_Leaf_ schreef:
Mees schreef:De woorden van Leaf komen wel heel dicht in de buurt van wat ik zie en voel.
hug

Dankje ook voor jou een hug.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:25

Als ik mezelf op een foto zie staan zie ik een dikke vrouw die op dit moment totaal niet gelukkig is met hoe ze eruit ziet en hoe ze zich voelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan.... Empty Re: Als ik naar een foto van mezelf kijk, dan....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum