Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

+7
Rush
Discordia
Tania
Susan
RYW
Antibes
Roza
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Roza wo 11 jul 2012 - 10:25

Op Facebook kwam ineens een bericht voorbij van een moeder wiens zoon geweigerd is bij Plopsaland, met nog 13 anderen. Helaas krijg ik dat bericht niet gekopieerd via de iPhone (ja, dat bericht mag verspreid worden). Even een korte samenvatting.. Ben benieuwd naar jullie mening..

ADINKERKE - Een groep gehandicapte kinderen die deze week een bezoekje wilde brengen aan het Belgische themapark Plopsaland, kreeg dinsdag bij aankomst te horen dat ze rechtsomkeert kon maken. 19 van de 22 attracties zijn sinds kort niet meer toegankelijk voor gehandicapte kinderen.
De begeleiders van het gezelschap waren ernstig verbaasd door het slechte nieuws. “Er was van tevoren niets over gezegd", zegt een begeleider aan Omroep Brabant. Aan de kinderen hebben ze verteld dat de stroom in het park was uitgevallen.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 10:29

Daar zat nog een reactie van Plopsa onder:

Een woordvoerder van Plopsaland weerspreekt de beschuldigingen van de
begeleiders. Hij zegt dat ze hadden kunnen weten dat kinderen met een
'mentale beperking' niet in alle attracties mogen. "We hebben hen alle
voorwaarden toegestuurd."


De zegsman zegt ook dat het aantal attracties waar de kinderen niet in mogen,
veel lager ligt dan negentien. Plopsaland heeft 't over slechts vier
attracties.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 10:30

Ik ben dus benieuwd of ze werkelijk geweigerd zijn of dat er wat anders speelde. Raar verhaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Roza wo 11 jul 2012 - 10:32

Megara schreef:Daar zat nog een reactie van Plopsa onder:

Een woordvoerder van Plopsaland weerspreekt de beschuldigingen van de
begeleiders. Hij zegt dat ze hadden kunnen weten dat kinderen met een
'mentale beperking' niet in alle attracties mogen. "We hebben hen alle
voorwaarden toegestuurd."


De zegsman zegt ook dat het aantal attracties waar de kinderen niet in mogen,
veel lager ligt dan negentien. Plopsaland heeft 't over slechts vier
attracties.

Hij had hem idd maar half gepakt. Thanks!
Heb de email inmiddels ook weten te kopiëren, zal hem zo plaatsen.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Roza wo 11 jul 2012 - 10:34

Lange lap tekst, maar dit is er volgens de organisatie gebeurd. Niet quoten aub. Ondanks dat ze willen dat heel NL dit leest, wil ik het later weg halen.

Lieve ouders van alle deelnemers die op Club Sam vakantie zijn, Ondanks ik niet zo snel van mijn stuk te krijgen ben moet ik jullie helaas een mailtje schrijven waarbij ik enkele traantjes moet laten tijdens het schrijven. Geen zorgen met alle kinderen gaat het fantastisch en iedereen is vrolijk en gezond maar we hebben een hele vervelende dag gehad. Vanmorgen zijn we op tijd aangereden naar Plopsaland Coo in België. Meer dan 2 uur hebben we in de busjes gezeten voor dat we aan kwamen in Plopsaland. De heenweg was prachtig en alle kinderen maar ook de begeleiders hebben enorm genoten van de prachtige omgeving. We hadden allemaal het idee in Oostenrijk te zitten met het prachtige berglandschap om ons heen. Echter in Plopsaland aangekomen ging het mis. Direct toen A. en ik aan de kassa stonden en vertelden Club Sam is binnen, gaf het persooneel aan dat we een groot probleem hadden. Het beleid was namelijk sinds 2 weken veranderd ( sinds 1 juli ) en vanaf 1 juli worden kinderen met een handicap niet meer toegelaten in de atracties. Ans en ik stonden compleet verbouwereerd te luisteren. Ik gaf aan dat we nog gebeld hadden of alles in orde was om alles goed te checken maar dit MOEST dan wel voor juli zijn geweest. Toen ik aan gaf dat ze ons op z'n minst hadden kunnen bellen vertelden ze ons dood leuk dat ze daar helaas niet aan konden beginnen. A. en ik zijn ten alle tijden rustig en netjes gebleven en hebben alles gedaan om de Parkmanager op andere gedachten te krijgen. Wij hebben M., T. en M. als voorbeeld gebruikt. "Meneer, aan deze jongens kunt u niets zien, ze kunnen zelfstandig fietsen, lopen en naar school en ze mogen niet in een treintje, achtbaan, bob, of zelfs een draaimolen, dat kan toch niet?" Jawel hoor zegt de parkmanager want ze zijn gehandicapt dus ze mogen niet in de atracties want dit is ons nieuwe beleid. Ik en Ans geven vervolgens aan dat als wij gewoon kinderkaartjes gekocht hadden met deze jongens en niets hadden gezegd dat ze dan ook overal in waren geweest. "Parkmanager: dat klopt, maar nu weten we wel dat ze gehandicapt zijn dus nu mogen ze nergens meer in" L. heeft zelfs nog opgemerkt dat alle borden voorzien waren van toegankelijkheid voor mindervalide en dat de site ook voorzien is van alle informatie voor mindervalide. Het antwoord wat we hier op kregen was dat dit beleid pas 2 weken van kracht is en dat alles nog aangepast moest worden. L. heeft overal foto's van gemaakt omdat ik het hier zeker niet bij ga laten zitten maar we moesten vertrekken. Eerlijk is eerlijk, we waren van harte welkom op het park en we mochten in het doolhof en in de kinderboerderij maar verder mochten we helaas nergens gebruik van maken. Ans en ik hebben alles geprobeerd om de meneer te overtuigen maar uiteindelijk heb ik uit pure woede en verdriet de hoop iets te bereiken voor onze kids opgegeven en zijn we helaas weer terug moeten gaan in de busjes. In alle eerlijkheid moet ik jullie vertellen dat ik eerst even uit heb staan huilen en razen bij A. voordat we naar de kinderen zijn gegaan want die hebben hier gelukkig NIETS van meegekregen. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om tegen de kinderen te vertellen dat we er niet in mochten omdat ze gehandicapt zijn. We hebben daarom een leugentje om bestwil verzonnen. We hebben vertelt dat Plopsaland Coo een grote stroomstoring had en dat daarom alle atracties niet werkte en we daarom nergens in konden gaan. Heel erg jammer maar niets aan te doen. De kinderen waren stuk voor stuk erg verdrietig. Maar liever verdrietig om ons leugentje dat er niet een atractie werkte dan om het feit dat ze niet naar binnen mochten omdat ze gehandicapt zijn. Lieve ouders het spijt me verschrikkelijk dat ik jullie dit moet mailen maar het is niet anders. Ik zal het hier absoluut niet bij laten zitten en zal alles doen wat in mijn macht ligt om dit een ENORM staartje te laten krijgen. Ik vind het pure discriminatie. En als het dan al beleid is hadden ze op z'n minst kunnen bellen maar zelfs dit is niet gedaan omdat ze hier niet aan kunnen beginnen. Wat wel heel erg belangrijk is het leugentje om bestwil wat we verzonnen hebben. Dit gaan de kinderen natuurlijk aan jullie vertellen en wij zouden het fijn vinden als jullie hun in deze waan willen laten omdat we van onze kinderen houden en ze geen verdriet willen doen

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 10:36

Zoals het hier staat is het wel heel sneu. Vreemd beleid, nooit eerder van gehoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Roza wo 11 jul 2012 - 10:40

Megara schreef:Zoals het hier staat is het wel heel sneu. Vreemd beleid, nooit eerder van gehoord.

Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat je mensen mag weigeren..
Ik vind het ook een heel raar verhaal. Als het waar is, dan vind ik het een ontzettend kwetsend beleid van plopsaland..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 11:13

Ik kan me ergens wel indenken dat gehandicapten geweigerd worden als de veiligheid in het geding is. Zo'n attractiepark is dan wel aansprakelijk, als het misgaat.

Ze zullen het heus niet doen omdat ze gehandicapten maar irritant vinden oid, er zal heus een plausibele verklaring voor zijn. Neemt niet weg dat het heel sneu is natuurlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Antibes wo 11 jul 2012 - 11:13

_Leaf_ schreef:Ik kan me ergens wel indenken dat gehandicapten geweigerd worden als de veiligheid in het geding is. Zo'n attractiepark is dan wel aansprakelijk, als het misgaat.

Ze zullen het heus niet doen omdat ze gehandicapten maar irritant vinden oid, er zal heus een plausibele verklaring voor zijn. Neemt niet weg dat het heel sneu is natuurlijk!

Maar het gaat niet om spastische kindjes in een rolstoel ofzo. Ik zie eerlijk gezegd niet echt veiligheidsproblemen in deze situatie?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 11:16

Ik vind op google overigens terug dat het beleid al veranderd is sinds april. Lullig, maar ze hadden dus niet voor niets daar hoeven staan....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 11:18

Antibes schreef:
_Leaf_ schreef:Ik kan me ergens wel indenken dat gehandicapten geweigerd worden als de veiligheid in het geding is. Zo'n attractiepark is dan wel aansprakelijk, als het misgaat.

Ze zullen het heus niet doen omdat ze gehandicapten maar irritant vinden oid, er zal heus een plausibele verklaring voor zijn. Neemt niet weg dat het heel sneu is natuurlijk!

Maar het gaat niet om spastische kindjes in een rolstoel ofzo. Ik zie eerlijk gezegd niet echt veiligheidsproblemen in deze situatie?

Ik heb geen idee om wat voor attracties het gaat, maar ik kan me de juridische kant van het verhaal vanuit het attractiepark dus ergens wel voorstellen. Daarnaast, het gaat om 4 attracties waar geestelijk gehandicapte kinderen niet in mogen. Dus niet het hele pretpark...19 attracties zijn uitgesloten voor lichamelijk gehandicapten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 11:20

Quote vanaf themepark.nl, hierin staat goed verwoord wat ik bedoel:

Behalve dat Plopsaland bij wet mag bepalen wat wel en niet veilig is, mogen ook veiligheidsinstanties en attractiefabrikanten dat. Tevens onderschat je hier de gevolgen van zo'n ongeluk voor een pretpark en de bezoekers. Je weet hopelijk toch inmiddels wel hoe media reageert op dit soort incidenten en hoe traumatisch denk je dat het is voor omstanders om een kind uit een attractie te zien vallen en eventueel zwaar gewond te zien raken?

Het is ab-so-luut niet de verantwoordelijkheid van de ouder. Voor de verzekering niet, voor justitie niet en voor omstanders ook niet. Stel je voor zo'n kind raakt in paniek of kan zich niet vasthouden en valt eruit en vliegt tegen een kind in de wachtrij aan? Je hebt het niet alleen over de gezondheid van zo'n kind, je hebt het ook over gevaar voor anderen.

Als je naar Europa Park gaat, een park dat hier op handen wordt gedragen, mag je als rolstoeler gratis naar binnen. Je krijgt dan wel netjes een boekje waar in staat dat je vrijwel nergens in mag vanwege evacuatie- en veiligheidsregels. Stel je tilt een rolstoeler in een achtbaan, da's via de uitgang best te doen, maar de baan komt op de lifthill stil te staan. Hoe komt diegene dan beneden? Het is levensgevaarlijk om personeel of brandweer iemand zo'n trapje af te laten dragen.

Als er ook maar enig reëel risico is dat iemand zich niet als anderen in de attractie kan gedragen of plaats kan nemen, dan moeten ze er niet in. Klaar. Simpel. Ze betalen ook amper entree als tegemoetkoming.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  RYW wo 11 jul 2012 - 11:23

_Leaf_ schreef:Quote vanaf themepark.nl, hierin staat goed verwoord wat ik bedoel:

Behalve dat Plopsaland bij wet mag bepalen wat wel en niet veilig is, mogen ook veiligheidsinstanties en attractiefabrikanten dat. Tevens onderschat je hier de gevolgen van zo'n ongeluk voor een pretpark en de bezoekers. Je weet hopelijk toch inmiddels wel hoe media reageert op dit soort incidenten en hoe traumatisch denk je dat het is voor omstanders om een kind uit een attractie te zien vallen en eventueel zwaar gewond te zien raken?

Het is ab-so-luut niet de verantwoordelijkheid van de ouder. Voor de verzekering niet, voor justitie niet en voor omstanders ook niet. Stel je voor zo'n kind raakt in paniek of kan zich niet vasthouden en valt eruit en vliegt tegen een kind in de wachtrij aan? Je hebt het niet alleen over de gezondheid van zo'n kind, je hebt het ook over gevaar voor anderen.

Als je naar Europa Park gaat, een park dat hier op handen wordt gedragen, mag je als rolstoeler gratis naar binnen. Je krijgt dan wel netjes een boekje waar in staat dat je vrijwel nergens in mag vanwege evacuatie- en veiligheidsregels. Stel je tilt een rolstoeler in een achtbaan, da's via de uitgang best te doen, maar de baan komt op de lifthill stil te staan. Hoe komt diegene dan beneden? Het is levensgevaarlijk om personeel of brandweer iemand zo'n trapje af te laten dragen.

Als er ook maar enig reëel risico is dat iemand zich niet als anderen in de attractie kan gedragen of plaats kan nemen, dan moeten ze er niet in. Klaar. Simpel. Ze betalen ook amper entree als tegemoetkoming.

Dit vind ik wel een plausibel verhaal, eigenlijk.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Antibes wo 11 jul 2012 - 11:26

Maar lijkt dan een soort miscommunicatie ofzo? Ik bedoel "we mochten naar binnen, maar alleen in de kinderboerderij" vs. "er zijn 4 attracties niet toegankelijk voor verstandelijk beperkten" zijn volgens mij niet dezelfde ervaring...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 11:32

Antibes schreef:Maar lijkt dan een soort miscommunicatie ofzo? Ik bedoel "we mochten naar binnen, maar alleen in de kinderboerderij" vs. "er zijn 4 attracties niet toegankelijk voor verstandelijk beperkten" zijn volgens mij niet dezelfde ervaring...

Idd, wat ook niet overeen komt is dat het beleid al sinds april veranderd is en niet zoals de brief zegt pas sinds 2 weken of 1 juli.

Het lijkt me dat de reactie nogal gekleurd is. Wellicht waren er ook lichamelijk gehandicapten aanwezig? Want die mogen dus niet in 19 attracties. Wellicht dat er dan als je dit er bij optelt weinig van overblijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Antibes wo 11 jul 2012 - 11:35

Hmm, combinatie van die twee zou kunnen inderdaad. Maar dan vind ik de begeleiders wel dom, je weet dat je met lichamelijk gehandicapte kindertjes dat probleem kunt hebben. En als er dan begeleiders met de kindjes met fysieke beperking een suikerspin gaan halen, terwijl de anderen even in de achtbaan gaan, lijkt er niet echt een probleem.

Ik dacht meer aan een baliemiepje die iets gehoord had over beleid voor gehandicapten die 19 attracties niet in mochten, maar het hele verhaal even gemist had ofzo.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  RYW wo 11 jul 2012 - 11:46

Ik vind het ook wel vreemd om te gaan verwachten dat je dan gebeld wordt. Plopsaland zegt dat ze de voorwaarden hebben opgestuurd, en die kunnen natuurlijk niet elke groep die elke dag komt gaan nabellen. Dan blijf je bezig..

Ik denk eerder dat de begeleiders het inderdaad hadden kunnen weten maar het of niet goed gecheckt hebben (als ze inderdaad de voorwaarden toegestuurd hadden gekregen) of dachten dat het wel los zou lopen. Maar goed, elk verhaal heeft twee kanten, en deze kanten lopen gewoon erg ver uiteen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Susan wo 11 jul 2012 - 19:52

Gatver, ik krijg hier echt een knoop van in mijn maag, ik vind dit heel erg.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Tania wo 11 jul 2012 - 19:54

Antibes schreef:Hmm, combinatie van die twee zou kunnen inderdaad. Maar dan vind ik de begeleiders wel dom, je weet dat je met lichamelijk gehandicapte kindertjes dat probleem kunt hebben. En als er dan begeleiders met de kindjes met fysieke beperking een suikerspin gaan halen, terwijl de anderen even in de achtbaan gaan, lijkt er niet echt een probleem.

Ik ken het verhaal verder niet maar ik vind het niet heel dom om te verwachten dat je bij veel attracties gewoon naar binnen kan. Ik ben nog nooit geweigerd met een gehandicapte bij een attractie, alleen de dingen waar je niet bij kan komen met een rolstoel kun je niet altijd in.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 20:03

Is dit het enige attractiepark waar dit zo geregeld is? Zo ja, dan zou ik de andere parken willen aanmoedigen dit beleid over te nemen. Niet om deze kinderen te pesten, maar juist om veiligheid te waarborgen en aansprakelijkheid op erg nare ongelukken (waarbij de afloop fataal kan zijn) te voorkomen/minimaliseren. Vanuit juridisch oogpunt, begrijp ik het dus wel, aangezien dit flinke hoofdpijn kan opleveren voor zo'n park en dan doel ik niet op een soort hoofdpijn wat je 'wegslikt' met een aspirine, zeg maar...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Susan wo 11 jul 2012 - 20:08

Wij zijn zelf verstandig en verantwoordelijk genoeg om Ezra niet in attracties te laten gaan die hij niet aan zou kunnen, of om niet aan te sluiten in een erg lange rij. Ik ga niet eens met hem in de monorail in de dierentuin, om de lange rij (die niet eens zo lang is) en omdat ik het 'te open' en dus niet veilig genoeg vind. Ik neem aan dat de begeleiders van deze groep kinderen dat inzicht en die verantwoordelijkheid ook wel kennen.

Overigens lees ik in het artikel dat het gaat om kinderen met een mentale handicap en in dat PDF-bestand staan vijf attracties in Plopsaland Coo die niet toegankelijk zijn voor kinderen met een mentale handicap. Ik vind het dus onbegrijpelijk dat hen de toegang is geweigerd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Discordia wo 11 jul 2012 - 20:15

Susan schreef:Gatver, ik krijg hier echt een knoop van in mijn maag, ik vind dit heel erg.

Jij kunt dit ook niet echt objectief bekijken door je eigen situatie en je gaat uit van een verhaal van een ontevreden klant.

Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Susan wo 11 jul 2012 - 20:28

Discordia schreef:

Jij kunt dit ook niet echt objectief bekijken door je eigen situatie en je gaat uit van een verhaal van een ontevreden klant.


Ja, en? Het lijkt mij dat reacties van beide kanten waardevol zijn, het is prima dat de kant van het pretpark wordt belicht, maar het mag ook wel worden gezegd wat dit doet met gezinnen op wie dit van toepassing is (al kan ik overigens uit het reglement niet opmaken of dit ook van toepassing is op kinderen met autisme, aangezien dit niet hetzelfde is als een mentale beperking).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Rush wo 11 jul 2012 - 20:34

Ik ben wel benieuwd wat het echte verhaal nou is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 20:42

Ik snap gewoon beide partijen wel.
Ik snap dat het park de verantwoordelijkheid niet wil nemen en ik snap ook dat de begeleiders teleurgesteld zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland.. Empty Re: Gehandicapte kinderen geweigerd bij Plopsaland..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum