Difrax BtoB kolf
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Difrax BtoB kolf
Ik vroeg me af of iemand hier de BtoB kolf al besteld heeft? En hem een dezer dagen dus binnen krijgt?
Ben benieuwd naar eventuele ervaringen.
Ik heb op de Negenmaandenbeurs een kortingsbon gekregen (en die al die maanden driftig bewaard), nu blijkt ie geldig te zijn tot 1 september. Maar ik wil hem eigenlijk niet bij voorbaat al bestellen omdat ik niet weet hoe mijn borstvoeding zal gaan lopen, aan de andere kant lijkt ie me verrekte handig voor op mijn werk straks (wil toch eigenlijk 6 maand borstvoeding geven).
Ben benieuwd naar eventuele ervaringen.
Ik heb op de Negenmaandenbeurs een kortingsbon gekregen (en die al die maanden driftig bewaard), nu blijkt ie geldig te zijn tot 1 september. Maar ik wil hem eigenlijk niet bij voorbaat al bestellen omdat ik niet weet hoe mijn borstvoeding zal gaan lopen, aan de andere kant lijkt ie me verrekte handig voor op mijn werk straks (wil toch eigenlijk 6 maand borstvoeding geven).
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Difrax BtoB kolf
Die is volgende maand toch pas in de verkoop? Dacht ik ergens gelezen te hebben?
Gast- Gast
Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief en voor degene die snel waren is ie vanaf 1 augustus al beschikbaar. Officieel vanaf 1 september (wat stom is, want krijg net een mail dat de kortingsbon ook tot 1 september geldig is)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Op het borstvoedingsforum zijn er volgens mij twee topics over deze kolf. Even googlen en je vind ze. Opzich lijkt het mij een prettige kolf, vind het alleen jammer dat ze hem niet dubbelzijdig hebben gemaakt. En op die standaard passen alleen difrax flessen, maar goed dat hoeft geen groot probleem te zijn.
Maar het is inderdaad wel een risico wat je neemt om al een kolf aan te schaffen voordat je weet of het een succes wordt met de borstvoeding.
Hij ziet er wel heel mooi uit! Veel mooier dan mijn logge avent kolf....
Maar het is inderdaad wel een risico wat je neemt om al een kolf aan te schaffen voordat je weet of het een succes wordt met de borstvoeding.
Hij ziet er wel heel mooi uit! Veel mooier dan mijn logge avent kolf....
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Ik zou wachten met het aanschaffen van een kolf. Je weet nooit of je BV goed op gang komt en dan zit je met je kolf. Alhoewel je hem altijd weer kan verkopen natuurlijk!
En zoals Famke zegt een dubbele kolf is makkelijker en sneller. En ik zou het een minpunt vinden dat niet alle flesjes van bepaalde merken erop passen. Maar daar is altijd een oplossing voor!
Verder ziet hij er wel erg compact en modern uit. Maar ik was en ben tevreden met mijn Ameda.
Hoeveel was de korting eigenlijk als je hem nu zou bestellen?
En zoals Famke zegt een dubbele kolf is makkelijker en sneller. En ik zou het een minpunt vinden dat niet alle flesjes van bepaalde merken erop passen. Maar daar is altijd een oplossing voor!
Verder ziet hij er wel erg compact en modern uit. Maar ik was en ben tevreden met mijn Ameda.
Laatst aangepast door Flip Fluitketel op vr 29 jul 2011 - 17:38; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Deze kolf leek mij ook goed, maar nu ik alles moet kolven vind ik dubbelzijdig sneller.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
+1Flip Fluitketel schreef:Ik zou wachten met het aanschaffen van een kolf. Je weet nooit of je BV goed op gang komt en dan zit je met je kolf. Alhoewel je hem altijd weer kan verkopen natuurlijk!
Ook heel erg tevreden met mij Ameda kolfapperaat. Hij is dubbelzijdig en goedkoper dan alle ander kolfapparaten. En hij is snel. Zeker als je fultime kolft net als ik.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Soortgelijke onderwerpen
» B to B kolf van Difrax, ervaringen?
» ervaring lactaline kolf (nieuwe vraag)
» difrax tuitbeker
» Difrax fles lekken
» Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!!
» ervaring lactaline kolf (nieuwe vraag)
» difrax tuitbeker
» Difrax fles lekken
» Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: