Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Difrax BtoB kolf

5 plaatsers

Ga naar beneden

Difrax BtoB kolf Empty Difrax BtoB kolf

Bericht  Fearie vr 29 jul 2011 - 5:31

Ik vroeg me af of iemand hier de BtoB kolf al besteld heeft? En hem een dezer dagen dus binnen krijgt?
Ben benieuwd naar eventuele ervaringen.

Ik heb op de Negenmaandenbeurs een kortingsbon gekregen (en die al die maanden driftig bewaard), nu blijkt ie geldig te zijn tot 1 september. Maar ik wil hem eigenlijk niet bij voorbaat al bestellen omdat ik niet weet hoe mijn borstvoeding zal gaan lopen, aan de andere kant lijkt ie me verrekte handig voor op mijn werk straks (wil toch eigenlijk 6 maand borstvoeding geven).

Difrax BtoB kolf B2b

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Difrax BtoB kolf Empty Re: Difrax BtoB kolf

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 5:32

Die is volgende maand toch pas in de verkoop? Dacht ik ergens gelezen te hebben?

Gast
Gast

Bericht  Fearie vr 29 jul 2011 - 5:35

Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief en voor degene die snel waren is ie vanaf 1 augustus al beschikbaar. Officieel vanaf 1 september (wat stom is, want krijg net een mail dat de kortingsbon ook tot 1 september geldig is) laughcry

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Famke vr 29 jul 2011 - 8:12

Op het borstvoedingsforum zijn er volgens mij twee topics over deze kolf. Even googlen en je vind ze. Opzich lijkt het mij een prettige kolf, vind het alleen jammer dat ze hem niet dubbelzijdig hebben gemaakt. En op die standaard passen alleen difrax flessen, maar goed dat hoeft geen groot probleem te zijn.

Maar het is inderdaad wel een risico wat je neemt om al een kolf aan te schaffen voordat je weet of het een succes wordt met de borstvoeding.

Hij ziet er wel heel mooi uit! Veel mooier dan mijn logge avent kolf....
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268

Bericht  Flip Fluitketel vr 29 jul 2011 - 14:19

Ik zou wachten met het aanschaffen van een kolf. Je weet nooit of je BV goed op gang komt en dan zit je met je kolf. Alhoewel je hem altijd weer kan verkopen natuurlijk!

En zoals Famke zegt een dubbele kolf is makkelijker en sneller. En ik zou het een minpunt vinden dat niet alle flesjes van bepaalde merken erop passen. Maar daar is altijd een oplossing voor!

Verder ziet hij er wel erg compact en modern uit. Maar ik was en ben tevreden met mijn Ameda.

Hoeveel was de korting eigenlijk als je hem nu zou bestellen?

Laatst aangepast door Flip Fluitketel op vr 29 jul 2011 - 17:38; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Happydobby vr 29 jul 2011 - 16:21

Deze kolf leek mij ook goed, maar nu ik alles moet kolven vind ik dubbelzijdig sneller.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bruintje Beer vr 29 jul 2011 - 21:04

Flip Fluitketel schreef:Ik zou wachten met het aanschaffen van een kolf. Je weet nooit of je BV goed op gang komt en dan zit je met je kolf. Alhoewel je hem altijd weer kan verkopen natuurlijk!

En zoals Famke zegt een dubbele kolf is makkelijker en sneller. En ik zou het een minpunt vinden dat niet alle flesjes van bepaalde merken erop passen. Maar daar is altijd een oplossing voor!

Verder ziet hij er wel erg compact en modern uit. Maar ik was en ben tevreden met mijn Ameda.

Hoeveel was de korting eigenlijk als je hem nu zou bestellen?
+1
Ook heel erg tevreden met mij Ameda kolfapperaat. Hij is dubbelzijdig en goedkoper dan alle ander kolfapparaten. En hij is snel. Zeker als je fultime kolft net als ik.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud