Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

glaszvezel van vodafone?

3 plaatsers

Ga naar beneden

glaszvezel van vodafone? Empty glaszvezel van vodafone?

Bericht  duckie wo 11 jul 2012 - 7:30

heeft er hier iemand al glasvezel van vodafone? en hoe bevalt dat? waarom heb je voor vodafone gekozen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

glaszvezel van vodafone? Empty Re: glaszvezel van vodafone?

Bericht  Coco za 14 jul 2012 - 21:04

Aankomende week denk ik. Gisteren zijn ze langs geweest om het pakket te brengen maar wij waren niet thuis. Dus morgen even ophalen en afspraak maken voor monteur, of ik leg het zelf aan. Ligt eraan hoe ingewikkeld dat is met glasvezel.
Wij hebben gekozen voor vodafone ivm het extra zenderpakket waar DE zender van mijn man tussen zit en omdat ik de afstandsbediening van KPN echt verschrikkelijk irritant vind. Tevens vind ik het fijn dat ik dan boven ook een harddisk heb waarmee ik kan opnemen omdat ik in de avonddiensten van mijn man vaak boven ben. En mijn man bij zijn ochtenddiensten vroeg slaapt en ik het niks vind alleen beneden. Very Happy
Nu maar hopen dat het bevalt want bij ziggo konden we elke maand opzeggen en vodafone zitten we een jaar aan vast.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

glaszvezel van vodafone? Empty Re: glaszvezel van vodafone?

Bericht  Aimee za 14 jul 2012 - 21:56

Wij hebben het! Ik ben er tevreden over, maar dat was ik voorheen over ziggo ook. Het grote voordeel vind ik wel dat je gratis uitzendig gemist hebt, ik kan (bijna) alles wat ik wil terugkijken!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

glaszvezel van vodafone? Empty Re: glaszvezel van vodafone?

Bericht  Coco za 14 jul 2012 - 22:18

Is het aanbod van sbs6 etc bij uitzending gemist beter dan bij ziggo? Dat aanbod vind ik erg nihil.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

glaszvezel van vodafone? Empty Re: glaszvezel van vodafone?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum