Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke beschadiging zorgt voor ergernis?

+12
Dennenappel
girli
litllejoy
Puggle
Sterre
Lenster
Rush
Mari
Sarah1985
kajaka88
Happinaz
Flower_L
16 plaatsers

Ga naar beneden

Welke beschadiging zorgt voor ergernis? Empty Welke beschadiging zorgt voor ergernis?

Bericht  Flower_L wo 11 jul 2012 - 5:51

welke deuk, kras, etc binnenshuis irriteert jou het meest?

Hier een plint die kapot gelopen is door vriend, helemaal gespleten. Elke keer let ik er weer op, rotding.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke beschadiging zorgt voor ergernis? Empty Re: Welke beschadiging zorgt voor ergernis?

Bericht  Happinaz wo 11 jul 2012 - 6:14

Een heel groot gat in de muur naast de deurpost. Er kwam een stuk van 15 cm lang, 5 cm breed en 3 cm dik uit de muur naar beneden toen mijn zoontje in een driftbui de deur dicht knalde. Hij springt onwijs in het oog omdat het op een centraal punt in de huiskamer is.
Ik haat die plek echt!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Welke beschadiging zorgt voor ergernis? Empty Re: Welke beschadiging zorgt voor ergernis?

Bericht  kajaka88 wo 11 jul 2012 - 7:29

Haha! Grappig dit. Mn vriend is vanavond boven iets aan het doen met onze kast, laat de kastdeur tegen onze slaapkamerdeur vallen en vervolgens zit er een dikke kras op! Hij baalt er nu al ontzettend van!
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 7:33

Och, heb je even... Welke beschadiging zorgt voor ergernis? 394967

Het feit dat mijn muren niet gestuct zijn.
Het feit dat mijn keuken niet correct in elkaar zit. (Aan elkaar gezet, nooit afgemaakt)
Het feit dat ik lekkage heb gehad en dit nog te zien is in de slaapkamer.
Het feit dat mijn Sanibroyeur heeft gelekt en de 'deksel' er nog los op ligt en de tegels zijn gescheurd.
Het feit dat mijn spiegel van de wand is gelazerd en een gigantisch gat in mijn laminaat heeft achtergelaten.

Maar verder woon ik hier echt heel fijn hoor. :P

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 wo 11 jul 2012 - 7:38

de hele vloer beneden gelukkig nog een weekje dan een nieuwe
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Mari wo 11 jul 2012 - 21:04

Toevallig is mijn vriend deze week alle dingen waar we ons aan ergeren aan het maken, kapotte plint, opgezogen plint, zwarte voegen in de douche, lekkage plek in de slaapkamer. Ze zijn allemaal gemaakt:D

Waar ik me nog wel er aan stoor is mijn kustofdrempel die ik per ongeluk kapot heb gemaakt toen ik met de scooter door het huis ging (ik kreeg met geen mogelijkheid de poort van slot, omdat die zo uitzet met warm weer).
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Rush wo 11 jul 2012 - 21:14

Geen beschadiging, maar onze poes had enkele keren op het tapijtje (er zit een luik onder) bij de voordeur geplast en dat stonk (na 3091794274 middeltjes en 3017194x schoonmaken) nog steeds enorm. Nu kwam m`n vriend op het idee om het tapijt te wassen, het paste precies in de wasmachine, goed heet want het moest wel schoon.

En nu is het tapijtje te klein. Laughing

Maar de ingetrokken geur is wel weg, thank god!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 21:16

Al onze gestuukte hoeken van de muren in de gang en woonkamer zijn een beetje bruin door de katten die daar met kun kop langs schuren. Ik vind het echt verschrikkelijk. Vooral omdat het wit is en ook nog maar 3 jaar erop zit

Ook vind ik de scheuren in de muren verschrikkelijk. Het is een nieuwbouwhuis met dus gestuukte muren dus dat was te verwachten helaas. Vooral op de kamer van S. is het erg

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 21:25

Alle dingetjes die niet afgewerkt zijn, stijltjes die nog niet geverfd zijn, afwerklatjes die er nooit op zijn gekomen, kastdeurtje dat nog nooit in de aflak in gezet, dat soort dingen. Gaat ook niet meer gebeuren, aangezien we over een paar maanden gaan verhuizen. Heb nu de voorwaarde gesteld dat ALLES af moet zijn, voordat we over gaan Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Lenster wo 11 jul 2012 - 21:26

Dat we alles geverft hadden met pasen, alleen nu de plinten er nog niet aangezet hebben. Hele huis is aagepakt, nieuwe meubels, nieuwe verf op de muren, complete nieuwe boekenkast zelf gebouwd, supermooi allemaal.. maar die stomme plinten kan ik me al maanden niet toe zetten, terwijl ik me er eigenlijk kapot aan erger...

Jeetje, is ook maar 10 minuten werk, wat ben ik ook een luie donder eigenlijk
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 21:28

Een beschadiging in de vloer die er serieus 1 dag na het leggen in is gekomen door een lompe verhuishulp. Ik heb echt moeten huilen toen, en er vervolgens een meubelstuk op gezet. Maar ik weet dat ie er zit....

De vlekken van de huisdieren ook, maar ik ga binnenkort schilderen en dan is dat weer goed.
O en er is een scheur van boven tot onder in een muur (ik huur) en de verhuurder haalt er zn schouders bij op... Nou ja..

Gast
Gast

Bericht  Sterre wo 11 jul 2012 - 21:52

Verschillende dingen:

- de scheur in een stuk mooi behang die de kat heeft gemaakt Evil or Very Mad
- de beschadiging aan de fornuisknoppen die deels zijn gesmolten omdat iemand daar een hete pan op heeft gezet Evil or Very Mad Keuken is nog geen jaar oud.
- de tig krassen in onze mooie houten vloer, maar daar ben ik ook deels zelf verantwoordelijk voor. Hij ziet er geleefd uit, en iedereen die nu binnen komt zegt dat dat juist mooi is Welke beschadiging zorgt voor ergernis? 394967

Maar ik kan er ook heel goed langs kijken, dan stoort me niks meer!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puggle wo 11 jul 2012 - 22:30

We hadden net de sleutel van ons nieuwbouwhuis met mooie badkamer. En mijn man had zijn trouwring aan en stootte/ krastte daarmee de wasbak. Nu zit er een hele grote grijze kras/streep over de helft van de wasbak Cry
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Flower_L wo 11 jul 2012 - 23:46

Puggle schreef:We hadden net de sleutel van ons nieuwbouwhuis met mooie badkamer. En mijn man had zijn trouwring aan en stootte/ krastte daarmee de wasbak. Nu zit er een hele grote grijze kras/streep over de helft van de wasbak Cry

Oe daar zou ik ook niet tegen kunnen. Net nieuw en dan al een kras.
Nu let je er altijd op he

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  litllejoy do 12 jul 2012 - 2:39

Mari schreef:Toevallig is mijn vriend deze week alle dingen waar we ons aan ergeren aan het maken, kapotte plint, opgezogen plint, zwarte voegen in de douche, lekkage plek in de slaapkamer. Ze zijn allemaal gemaakt:D

Waar ik me nog wel er aan stoor is mijn kustofdrempel die ik per ongeluk kapot heb gemaakt toen ik met de scooter door het huis ging (ik kreeg met geen mogelijkheid de poort van slot, omdat die zo uitzet met warm weer).

Haha, ik moest echt lachen toen ik las "met de scooter door het huis". Zag echt iemand al rijdend op de scooter door het huis rijden Laughing
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  girli do 12 jul 2012 - 4:41

Alle dode muggen op onze witte muren.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Dennenappel do 12 jul 2012 - 6:12

girli schreef:Alle dode muggen op onze witte muren.
Laughing

Bij mij ook wat stukjes/beschadigingen in de gootsteen. Ik heb het gevoel dat hij er hierdoor nooit schoon uitziet, altijd vies.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Kreeftje do 12 jul 2012 - 12:01

een klein gaatje (1x1cm) in de wc deur. m´n vriend stootte laatst tegen de speigel aan, en die viel dus een beetje ongelukkig, en nu zit er een gat.... ´t is niet groot, maar zit precies op ooghoogte! en elke keer je op de wc zit....Mad
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Rumble do 12 jul 2012 - 21:18

Mijn zoontje heeft ongeveer ALLE plakplinten in het hele huis eraf getrokken (vraag me niet hoe) en niet alleen dat, hij heeft ze ook nog eens gebroken. En hij is pas 1...Welke beschadiging zorgt voor ergernis? 394967
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Paper Crown do 12 jul 2012 - 22:17

Rumble schreef:Mijn zoontje heeft ongeveer ALLE plakplinten in het hele huis eraf getrokken (vraag me niet hoe) en niet alleen dat, hij heeft ze ook nog eens gebroken. En hij is pas 1...Welke beschadiging zorgt voor ergernis? 394967

Kleine Hercules!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 22:26

Een deuk in mijn kast.. Vader dacht even pakket met planken voor de kast alleen te kunnen tillen. Laat hij hem keihard flikkeren. :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Rumble do 12 jul 2012 - 22:59

Paper Crown schreef:
Rumble schreef:Mijn zoontje heeft ongeveer ALLE plakplinten in het hele huis eraf getrokken (vraag me niet hoe) en niet alleen dat, hij heeft ze ook nog eens gebroken. En hij is pas 1...Welke beschadiging zorgt voor ergernis? 394967

Kleine Hercules!

Welke beschadiging zorgt voor ergernis? 3079029344 Hij heeft zojuist de stofzuiger ondersteboven gemieterd. En die Dysons wegen best zwaar...:shock:
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Rose do 12 jul 2012 - 23:03

De vlekken van dode muggen die op mijn (vorige jaar geverfde) plafond zitten Mad en de plek die mijn vriend maakt door een vlek weg te poetsen...
Maar binnenkort ga ik het plafond van onze andere slaapkamer verven dus dan ga ik de vlekken bijwerken!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: