Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat zet je in een kaart, moeder beste vriendin opgenomen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

wat zet je in een kaart, moeder beste vriendin opgenomen? Empty wat zet je in een kaart, moeder beste vriendin opgenomen?

Bericht  Sarah1985 ma 24 jan 2011 - 9:06

De moeder van mijn beste vriendin is opgenomen met een zware depressie, en nu wil ik een kaart sturen. Maar wat zet ik erin. En zouden jullie je vriendin ook een kaart sturen? Heb niet de mogelijkheid om haar op te zoeken zij woont aan de andere kant van het land.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zet je in een kaart, moeder beste vriendin opgenomen? Empty Re: wat zet je in een kaart, moeder beste vriendin opgenomen?

Bericht  Tiana ma 24 jan 2011 - 9:09

Ik zou er iets in zetten om haar sterkte te wensen en dat ze altijd bij jou terecht kan oid?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zet je in een kaart, moeder beste vriendin opgenomen? Empty Re: wat zet je in een kaart, moeder beste vriendin opgenomen?

Bericht  Angela_1986 ma 24 jan 2011 - 9:24

Ik herken de situatie waar je vriendin in zit en zou het érg gewaardeerd hebben als ik 'n kaartje gehad zou hebben, dus ik zou 't zéker doen!
Als je niet weet wat je er in moet zetten kun je dat ook gewoon schrijven hè; Dat je niet zo goed weet wat je moet schrijven maar dat je in ieder geval wil laten weten dat je aan haar denkt, haar sterkte toewenst en er voor haar bent (of wat je dan ook wilt zeggen/doen voor haar).

Lief van je dat je hier aan denkt! Het is vast heel zwaar voor haar en dan is 't fijn om te merken, op welke manier dan ook, dat je vriendinnen aan je denken.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zet je in een kaart, moeder beste vriendin opgenomen? Empty Re: wat zet je in een kaart, moeder beste vriendin opgenomen?

Bericht  Sterre ma 24 jan 2011 - 9:28

Ik zou er zoiets inzetten:

"Lieverd, wat een ontzettend rotnieuws! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd. Als je er over wilt praten of juist afleiding wilt, dan kan je me altijd bellen"

Ik vind het soms ook moeilijk hoor, om het goede op een kaart te zetten bij dit soort gevoelige dingen. Maar in dit geval kan je weinig mis doen denk ik, lief dat je een kaartje stuurt!


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zet je in een kaart, moeder beste vriendin opgenomen? Empty Re: wat zet je in een kaart, moeder beste vriendin opgenomen?

Bericht  Lynn_ ma 24 jan 2011 - 10:13

Een mooie bos bloemen laten bezorgen door een plaatselijke bloemist? Kaartje is natuurlijk ook heel lief.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zet je in een kaart, moeder beste vriendin opgenomen? Empty Re: wat zet je in een kaart, moeder beste vriendin opgenomen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum