Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo ziet het er uit als iemand je webcam hackt!

+9
Lady Starstruck
Susan
ExpressoB
Tinus
Zwerver
Lenster
Esperanza
Antibes
lyke
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zo ziet het er uit als iemand je webcam hackt! - Pagina 2 Empty Re: Zo ziet het er uit als iemand je webcam hackt!

Bericht  Antibes wo 11 jul 2012 - 7:15

Paper Crown schreef:Mijn man is zo weer thuis, even vragen hoe reeel dit is.

Volgens mij kan het wel hoor, ik ben alleen wel nieuwsgierig naar hoe makkelijk het is!

Ben iig blij met het (handmatige) schuifje voor mijn webcam en sowieso klap ik eigenlijk bijna altijd mijn laptop dicht.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo ziet het er uit als iemand je webcam hackt! - Pagina 2 Empty Re: Zo ziet het er uit als iemand je webcam hackt!

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 7:16

Antibes schreef:
Paper Crown schreef:Mijn man is zo weer thuis, even vragen hoe reeel dit is.

Volgens mij kan het wel hoor, ik ben alleen wel nieuwsgierig naar hoe makkelijk het is!

Ben iig blij met het (handmatige) schuifje voor mijn webcam en sowieso klap ik eigenlijk bijna altijd mijn laptop dicht.

Ja maar of je dat zelf dan niet door kan hebben meer. zij heeft haar laptop 24/7 openstaan. Als ik slaap is ie echt dicht.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Rush wo 11 jul 2012 - 7:17

Ik heb in ieder geval geen lichtje als m`n webcam aan staat. laughcry

Maargoed, mijn laptop zit meestal 24 uur per dag dicht :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 7:19

Waar is toch die tijd van good old fashion stalking? *zucht*

Maar om dan meteen mijn webcam af te plakken vind ik paranoïde. Ze kunnen me morgen ook gewoon van de straat af ontvoeren, een paar beelden dat ik naar mijn computer aan het staren ben is echt niet interessant...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 7:32

Dat van haar is toch ook een voorbeeld, een waarschuwing van in scene gezet materiaal? Zo komt het althans op mij over.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 11 jul 2012 - 7:40

Megara schreef:Dat van haar is toch ook een voorbeeld, een waarschuwing van in scene gezet materiaal? Zo komt het althans op mij over.

Ja, het filmpje is gebaseerd op.

Brrrr, getver! Gelukkig klap ik altijd mijn laptop dicht.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 7:44

Megara schreef:Dat van haar is toch ook een voorbeeld, een waarschuwing van in scene gezet materiaal? Zo komt het althans op mij over.

Dat klopt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: