Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo ziet het er uit als iemand je webcam hackt!

+9
Lady Starstruck
Susan
ExpressoB
Tinus
Zwerver
Lenster
Esperanza
Antibes
lyke
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zo ziet het er uit als iemand je webcam hackt! Empty Zo ziet het er uit als iemand je webcam hackt!

Bericht  lyke wo 11 jul 2012 - 4:14

http://www.froot.nl/categorie/technology/zo-ziet-het-eruit-als-iemand-je-webcam-hackt/

Zie dit filmpje! En dan vooral de laatste minuut..
Afplakken die webcam dus!
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo ziet het er uit als iemand je webcam hackt! Empty Re: Zo ziet het er uit als iemand je webcam hackt!

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 5:17

Ben ik blij dat de webcam van mijn laptop er al na een maand mee op is gehouden. Scheelt weer een plakkertje.

Gast
Gast

Zo ziet het er uit als iemand je webcam hackt! Empty Re: Zo ziet het er uit als iemand je webcam hackt!

Bericht  Antibes wo 11 jul 2012 - 5:21

Ik heb een schuifje voor de lens van mijn ingebouwde webcam.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 5:24

Ieh, wist niet dat zoiets kan. *Plakt haar webcam af*

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 5:27

Nooit van gehoord. Ik ga m afplakken in elk geval.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza wo 11 jul 2012 - 5:28

Ik heb m'n webcam (die vast op m'n laptop zit) omgedraaid, maar nu ik dit zie ga ik hem voor de zekerheid ook maar afplakken.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Lenster wo 11 jul 2012 - 5:30

Woah sick
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  lyke wo 11 jul 2012 - 5:36

Ja dat laatste is vet freaky.. had wel gehoord dat het kon.. maar dit drukt me maar weer eens met de neus op de feiten!
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 5:52

Wisten jullie het echt niet? Mijn broer heeft zo'n vriend die dit wel eens voor de gein doet, ja leuk geintje ook Mad

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 11 jul 2012 - 5:56

Megara schreef:Wisten jullie het echt niet? Mijn broer heeft zo'n vriend die dit wel eens voor de gein doet, ja leuk geintje ook Mad

Is dat strafbaar? Lijkt me eigenlijk wel toch?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Zwerver wo 11 jul 2012 - 6:01

Antibes schreef:
Megara schreef:Wisten jullie het echt niet? Mijn broer heeft zo'n vriend die dit wel eens voor de gein doet, ja leuk geintje ook Mad

Is dat strafbaar? Lijkt me eigenlijk wel toch?
Ja, inbraak op privacy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 6:02

Ja lijkt me wel. Aan het einde van het filmpje komt er ook een tekst in beeld met een voorbeeld van een zaak die is voorgekomen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 6:08

Ik doe mijn laptop s' avonds altijd dicht Zo ziet het er uit als iemand je webcam hackt! 827601

Maar dat van het hacken kende ik al. Altijd je webcam goed afsluiten als je hem gebruikt hebt.

Gast
Gast

Bericht  Tinus wo 11 jul 2012 - 6:14

Kan dit ook als je je webcam nog nooit gebruikt hebt? (zoals ik)
Ik heb hem nu in ieder geval wel afgeplakt. Bah, wat naar!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  ExpressoB wo 11 jul 2012 - 6:59

Bij mij gaat er een blauw lampje branden als hij aanstaat, dus dan weet ik het meteen(ik heb ook een ingebouwde).
Ik wist al dat mensen vanaf afstand een webcam filmpje konden opnemen. Iemand heeft dit ook een keer bij mij geflikt(jaren geleden had toen nog zo'n losse cam).
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Susan wo 11 jul 2012 - 7:00

Volgens mij gaat er bij dat meisje ook een lampje bellen, want ze is op een gegeven moment aan het bellen dat het lampje van haar webcam de hele tijd (in haar ogen voor niks) gaat branden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lady Starstruck wo 11 jul 2012 - 7:00

Bij mij brand er ook een lampje als die aanstaat. Maar geen idee of die ook aangaat als mijn webcam is gehackt. Jeetje zeg ik heb er gelijk een papiertje op geplakt dit gezeur wil ik niet hebben :O
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Antibes wo 11 jul 2012 - 7:02

Susan schreef:Volgens mij gaat er bij dat meisje ook een lampje bellen, want ze is op een gegeven moment aan het bellen dat het lampje van haar webcam de hele tijd (in haar ogen voor niks) gaat branden.

Oh, ik luisterde niet goed, ik dacht juist dat ze belde dat het lampje stuk was en niet meer aan ging? Naja, anyway, ik heb het vermoeden dat als ze je webcam kunnen hacken, dat ze dan ook wel het lampje uit kunnen schakelen toch?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Susan wo 11 jul 2012 - 7:04

Antibes schreef:
Susan schreef:Volgens mij gaat er bij dat meisje ook een lampje bellen, want ze is op een gegeven moment aan het bellen dat het lampje van haar webcam de hele tijd (in haar ogen voor niks) gaat branden.

Oh, ik luisterde niet goed, ik dacht juist dat ze belde dat het lampje stuk was en niet meer aan ging? Naja, anyway, ik heb het vermoeden dat als ze je webcam kunnen hacken, dat ze dan ook wel het lampje uit kunnen schakelen toch?

Geen idee of dat kan, ik denk dat dat wel moeilijker is. Een webcam hacken is denk ik een vrij makkelijke handeling, als je iemands computer op afstand kunt besturen dan kun je dat doen. Het lampje van de webcam uitzetten is voor zover ik weet niet een instelling die je kunt kiezen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ExpressoB wo 11 jul 2012 - 7:05

Geen idee, je hebt van die handige harrie's er tussen zitten die van alles kunnen op dat gebied.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Antibes wo 11 jul 2012 - 7:07

Ja, volgens mij zegt ze dat het lampje niet meer aan gaat.. "It was red or green, I don't really remember".
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Rush wo 11 jul 2012 - 7:10

Shit man, schrok me dood van die gast achter haar bed. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Jezzie wo 11 jul 2012 - 7:12

Wat een eng idee...wist ik ook niet! Ga meteen mijn webcam afplakken!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 7:14

Ik heb de mijne ook afgeplakt.
Hoewel het enige wat ze hier `s avonds zouden kunnen zien een foeilelijk aquarium is met een vis, maar toch.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 7:14

Mijn man is zo weer thuis, even vragen hoe reeel dit is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: