Kapseladvies!
+6
Oasis
Zwerver
Blond
Error
Poubelle
Kowalski
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kapseladvies!
Minneke schreef:Op basis van de foto's zeg ik: lang en zonder lok. Je bent prachtig trouwens!
Ik vind pony's en lokken echt maar bij weinig mensen van toegevoegde waarde.
+1
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Bedankt voor al jullie reacties! De meesten neigen toch naar lang als ik het zo lees Maar ook weer anderen zeggen kort en ikzelf wissel iedere minuut van de ene naar de andere! Ik denk inderdaad dat ik sowieso geen pony of lok wil, dat is al één!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Dan zou ik het nu even lang laten . Als je over 2 maanden echt weer kort wil kan je het altijd nog doen. Andersom is zo lastig hè met je haar
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Haar is er zo af hoor geen probleem het lang laten groeien duurt alleen jaren! Ik ben alweer ruim een jaar bezig met mijn haar laten groeien maar het enige wat het doet is afbreken
Jouw haar is juist heel geschikt voor lang dus zonde om kort te doen vind ik
Jouw haar is juist heel geschikt voor lang dus zonde om kort te doen vind ik
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Dat is waar! Dank u! Ik vind het ook wel zonde hoor, ik heb op zich wel prima haar, maar het is eigenlijk toch nooit goed
Kowalski- Ratel
Discordia schreef:Ik dacht dus dat jij iemand anders was. Ik ken dat hele hoofd niet
Pixies haar is gaaf, zoiets zou jij ook goed kunnen hebben
Whaha nee dat kan, ik denk ook niet ik dat hele hoofd al ooit op het forum heb gezet
Ik vind Pixie's haar ook gaaf, ik vind Pixie sowieso gaaf, maar ik denk niet dat dat wat voor mij zou zijn
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Discordia schreef:Ik dacht dus dat jij iemand anders was. Ik ken dat hele hoofd niet
Pixies haar is gaaf, zoiets zou jij ook goed kunnen hebben
Whaha nee dat kan, ik denk ook niet ik dat hele hoofd al ooit op het forum heb gezet
Ik vind Pixie's haar ook gaaf, ik vind Pixie sowieso gaaf, maar ik denk niet dat dat wat voor mij zou zijn
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: