Kapseladvies!
+6
Oasis
Zwerver
Blond
Error
Poubelle
Kowalski
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kapseladvies!
Koko heeft advies nodig!
Ik heb even wat foto's gezocht van mij waarop mijn haar redelijk zichtbaar is, wat een ramp! Ik kan dus gewoon niet normaal op foto's staan Dit zijn ook baggere foto's, dus ik zal het niet lang laten staan.
Ik moet sowieso naar de kapper, want ik ben al veel te lang niet geweest. Maar wat zal ik doen? Weer een bob of een ander kort kapsel? Met of zonder lok? Lang laten?
Ik heb nu een suffe tussenlengte, dus om het echt mooi lang te laten groeien zal nog wel even duren (en daar krijg ik zo'n smalle kop van).
Ik moet wel zeggen dat ik op sommige foto's duidelijk beter in mijn vel zat dan op andere, wat natuurlijk ook het kapsel anders laat uitkomen. Misschien laat ik 'm maar 5 minuten staan, ik zie wel!
Ik heb even wat foto's gezocht van mij waarop mijn haar redelijk zichtbaar is, wat een ramp! Ik kan dus gewoon niet normaal op foto's staan Dit zijn ook baggere foto's, dus ik zal het niet lang laten staan.
Ik moet sowieso naar de kapper, want ik ben al veel te lang niet geweest. Maar wat zal ik doen? Weer een bob of een ander kort kapsel? Met of zonder lok? Lang laten?
Ik heb nu een suffe tussenlengte, dus om het echt mooi lang te laten groeien zal nog wel even duren (en daar krijg ik zo'n smalle kop van).
Ik moet wel zeggen dat ik op sommige foto's duidelijk beter in mijn vel zat dan op andere, wat natuurlijk ook het kapsel anders laat uitkomen. Misschien laat ik 'm maar 5 minuten staan, ik zie wel!
Laatst aangepast door Kowalski op di 10 jul 2012 - 22:12; in totaal 1 keer bewerkt
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Re: Kapseladvies!
Ik ben heel slecht in kapsel-advies geven dus wat voor totaal ander kapsel leuk zal staan kan ik niet inschatten.
Maar ik vind een bob zonder lok het leukst staan bij je.
Maar ik vind een bob zonder lok het leukst staan bij je.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Denk dat ik het langere iets mooier bij je vind staan, misschien kun je het wat in lagen laten knippen voor wat meer volume, dat het niet zo plat langs je gezicht valt? Lok vind ik je ook goed staan trouwens!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
De bovenste rij, 3e foto, daar zit je haar heel leuk!
Mooie dame
Mooie dame
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Kan niet echt goede foto's vinden, maar misschien is dit iets? Het haar een beetje in het gezicht dragen, maar wel zo dat je het ook nog naar achteren kunt dragen misschien..
Aan de onderkant wat meer lagen, dat het wat speelser/wilder is? Weet alleen niet of je haar daar te dun voor is?
http://www.kapperssite.nl/modellenboek.php#/modeldetail/1680
http://www.kapperssite.nl/modellenboek.php#/modeldetail/1451
Aan de onderkant wat meer lagen, dat het wat speelser/wilder is? Weet alleen niet of je haar daar te dun voor is?
Error- Prater
Een collega van mij lijkt verdomd veel op jou en zij heeft het kort in lagen (héél kort en ietwat schuin), beetje pony en véél hele dunne plukjes coupe soleil en dat staat haar echt SUPER..
Gast- Gast
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Ik ga zo reageren op jullie reacties (dankjewel dankjewel!) maar IK VIND HET DOODENG OM MET MIJN SUFFE HOOFD OP HET FORUM TE STAAN!
Koko, je spoort niet
Ik ga zo reageren op jullie reacties (dankjewel dankjewel!) maar IK VIND HET DOODENG OM MET MIJN SUFFE HOOFD OP HET FORUM TE STAAN!
Koko, je spoort niet
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Koko, je spoort niet
Niet nodig joh, je bent een leukerd!
Error- Prater
Kowalski schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Koko, je spoort niet
Waar, suf?? Geen suffe foto gezien hoor....
Gast- Gast
Chance schreef:De bovenste rij, 3e foto, daar zit je haar heel leuk!
Mooie dame
Die foto is van vorige week! Maar ik vind het nu echt 3x niks
Dankje!
Kowalski- Ratel
Je bent helemaal niet suf, maar ik begrijp je wel. Ik plaats ook geen foto's, met dezelfde reden.
Blond- Lady Post-a-lot
Paraplu schreef:Kan niet echt goede foto's vinden, maar misschien is dit iets? Het haar een beetje in het gezicht dragen, maar wel zo dat je het ook nog naar achteren kunt dragen misschien..
Dankjewel!
Het bovenste vind ik wel mooi, ik denk alleen niet dat mijn haar daar geschikt voor is. Misschien is het niet te zien op de foto's, maar mijn haar is van nature best dik met flink wat slag, het is nu alleen een tijd wat dunner geweest omdat ik nogal wat haaruitval heb gehad Maar het is nu echt weer dikker aan het worden, dus het valt niet zo perfect zeg maar!
De onderste vind ik niet zo mooi, ik krijg ook een enorm smal gezicht als ik het echt lang heb en helemaal op deze manier vrees ik!
Laatst aangepast door Kowalski op di 10 jul 2012 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt
Kowalski- Ratel
Ik vind het echt heel lastig! Deze paar reacties zijn ook al compleet anders, de één vind een bob mooi, de ander met lok, weer een ander zonder... Ik ben al maanden om me heen aan het vragen bij vriendinnen wat zij het leukst vinden. Ik heb vorig jaar mijn haar van best lang afgeknipt naar een korte bob met lok (en die heb ik toen af en toe een beetje bijgehouden, maar ietsie langer vond ik mooier) en als ik vriendinnen vraag wat ik nu zou doen zeggen ze: "Die bob was wel leuk ja, maar lang staat je ook mooi!" Zucht
Kowalski- Ratel
Je bent leuk
En rechte pony dan? Vind je dat niet leuk?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Chance schreef:Je bent helemaal niet suf, maar ik begrijp je wel. Ik plaats ook geen foto's, met dezelfde reden.
Aan de andere kant ben ik natuurlijk gewoon present op dezer aard, dus men moet het maar met me doen! Maar toch, bang voor herkenning én heel bang wat mensen van me vinden
Kowalski- Ratel
Zwerver schreef:Je bent leuk
In het echt ben ik véél leuker
Ik heb ooit een rechte pony gehad, maar dat was echt een ramp! Ten eerste stond het me niet (reacties van vriendinnen: "Wat heb jij nu weer gedaan!"), ten tweede lukt dat niet met mijn haar, teveel slag! Zelfs als ik het iedere dag zou stijlen (wat ik écht niet ga doen) valt het nog niet 'recht'!
Maar dankjewel!
Kowalski- Ratel
Mooie dame! Mijn brillenfetish geldt zelfs voor dames, is vanavond gebleken, alles waar de bril op is....
Gast- Gast
Kowalski schreef:Ik vind het echt heel lastig! Deze paar reacties zijn ook al compleet anders, de één vind een bob mooi, de ander met lok, weer een ander zonder... Ik ben al maanden om me heen aan het vragen bij vriendinnen wat zij het leukst vinden. Ik heb vorig jaar mijn haar van best lang afgeknipt naar een korte bob met lok (en die heb ik toen af en toe een beetje bijgehouden, maar ietsie langer vond ik mooier) en als ik vriendinnen vraag wat ik nu zou doen zeggen ze: "Die bob was wel leuk ja, maar lang staat je ook mooi!" Zucht
Haha dat herken ik!
Heb vorige week nog een rondje gevraagd of ik m'n haar lang 'moest' laten groeien of weer kort laten knippen en kreeg dezelfde reacties.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Kowalski schreef:Chance schreef:Je bent helemaal niet suf, maar ik begrijp je wel. Ik plaats ook geen foto's, met dezelfde reden.
Aan de andere kant ben ik natuurlijk gewoon present op dezer aard, dus men moet het maar met me doen! Maar toch, bang voor herkenning én heel bang wat mensen van me vinden
Haha nou ja, niemand verplicht je om hier foto's te plaatsen.
Wat betreft kapsel, je kan best veel hebben! Ik vind zowel met als zonder lok leuk, en ook de bob is leuk. Ik vind een lok zelf altijd onwijs irritant, dus hoe leuk ook, ik begin er niet meer aan . De foto op de onderste rij, de 3de is ook heel erg leuk! Daar had je ook dikker haar denk ik?
Blond- Lady Post-a-lot
Koko, jij bent leuk!
Ik vind je wat langer haar leuk staan, eventueel in laagjes!
Neig je zelf ook al naar een bepaald kapsel?
Ik vind je wat langer haar leuk staan, eventueel in laagjes!
Neig je zelf ook al naar een bepaald kapsel?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat ik wat langer haar het mooiste vind.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Je hebt mooi haar dus ik zou het lekker lang doen Laten groeien dus en nu een beetje fatsoeneren bij de kapper (lees: puntjes knippen).
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik dacht dus dat jij iemand anders was. Ik ken dat hele hoofd niet
Pixies haar is gaaf, zoiets zou jij ook goed kunnen hebben
Pixies haar is gaaf, zoiets zou jij ook goed kunnen hebben
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Met zo'n hoofd is geen enkel kapsel suf heur.
Ik vind dat je het lang moet laten groeien!
Ik vind dat je het lang moet laten groeien!
Gast- Gast
Op basis van de foto's zeg ik: lang en zonder lok. Je bent prachtig trouwens!
Ik vind pony's en lokken echt maar bij weinig mensen van toegevoegde waarde.
Ik vind pony's en lokken echt maar bij weinig mensen van toegevoegde waarde.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: