Ervaring met kleding van 'Light in the box'?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaring met kleding van 'Light in the box'?
Heeft er iemand ervaring met de kleding die je via de site 'light in the box' kunt bestellen? Ben op zoek naar een mooi jurkje en ik heb daar hele leuke voorbij zien komen. Maar twijfel nog een beetje omdat ze niet verzenden vanuit NL. Als iemand andere soortgelijke sites weet met goede ervaringen hoor ik dat ook graag .
Gast- Gast
Re: Ervaring met kleding van 'Light in the box'?
Ikzelf niet maar een Engelse vriendin van me heeft wel vaker op de (Engelse) website besteld en was er erg tevreden over.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Op de site zie ik ook veel positieve reacties, maar dan denk ik weer dat ze de slechte er tussenuit halen. Fijn om te horen dat je vriendin er in ieder geval tevreden over is!
Gast- Gast
Ik heb er zelf ook weleens over getwijfeld. Het schijnt klein/kort te vallen (Aziatische maten). Ik ben ook benieuwd naar ervaringen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ja, dat had ik ook gelezen inderdaad. Als ik ga bestellen, neem ik zeker 1 of 2 maten groter.
Gast- Gast
Ik heb in februari een torselet daar besteld. Mijn ervaring is niet zo positief. De levering duurde weken langer dan dat ze hadden aangegeven maar goed ik had de tijd. Toen hij werd geleverd mocht ik helaas nog 20 euro extra betalen. Invoerkosten geloof ik. Nou ja wat moet dat moet. Helaas toen ik 'm paste was hij ook nog veel te klein. Ik heb ze gemaild of er geruild kon worden en na een paar weken kreeg ik een reactie dat het niet kon. Ik dacht dus een mooi koopje gevonden te hebben wat dus mooi tegenviel. Ook de soort mailtjes die ik van ze terug kreeg vond ik allesbehalve vriendelijk trouwens.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Balen van je ervaring! Nu begin ik weer te twijfelen! haha. Ik ben dus ook bang dat als het niet past, dat terugsturen haast geen optie is. Als het te groot is, zou ik het bij een kleermaker nog kunnen inkorten etc. Dat van die invoerkosten had ik al op gerekend en is ook vrij normaal. Het is dat de jurk zo leuk is en ik hem nergens hier in Nederland kan vinden, hmmm.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)
» Zelf hummus maken met tahini light?
» Lekkere(light)recepten voor de bbq gezocht
» Van 'light golden brown' naar 'Medium Ash blonde'..
» Kleding SOS!
» Zelf hummus maken met tahini light?
» Lekkere(light)recepten voor de bbq gezocht
» Van 'light golden brown' naar 'Medium Ash blonde'..
» Kleding SOS!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: