Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring met kleding van 'Light in the box'?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaring met kleding van 'Light in the box'? Empty Ervaring met kleding van 'Light in the box'?

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 2:36

Heeft er iemand ervaring met de kleding die je via de site 'light in the box' kunt bestellen? Ben op zoek naar een mooi jurkje en ik heb daar hele leuke voorbij zien komen. Maar twijfel nog een beetje omdat ze niet verzenden vanuit NL. Als iemand andere soortgelijke sites weet met goede ervaringen hoor ik dat ook graag Ervaring met kleding van 'Light in the box'? 561177 .

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met kleding van 'Light in the box'? Empty Re: Ervaring met kleding van 'Light in the box'?

Bericht  Marin di 10 jul 2012 - 3:11

Ikzelf niet maar een Engelse vriendin van me heeft wel vaker op de (Engelse) website besteld en was er erg tevreden over.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Ervaring met kleding van 'Light in the box'? Empty Re: Ervaring met kleding van 'Light in the box'?

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 4:18

Op de site zie ik ook veel positieve reacties, maar dan denk ik weer dat ze de slechte er tussenuit halen. Fijn om te horen dat je vriendin er in ieder geval tevreden over is!

Gast
Gast

Bericht  Melis_je di 10 jul 2012 - 5:00

Ik heb er zelf ook weleens over getwijfeld. Het schijnt klein/kort te vallen (Aziatische maten). Ik ben ook benieuwd naar ervaringen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 6:04

Ja, dat had ik ook gelezen inderdaad. Als ik ga bestellen, neem ik zeker 1 of 2 maten groter.

Gast
Gast

Bericht  Tsjip di 10 jul 2012 - 6:59

Ik heb in februari een torselet daar besteld. Mijn ervaring is niet zo positief. De levering duurde weken langer dan dat ze hadden aangegeven maar goed ik had de tijd. Toen hij werd geleverd mocht ik helaas nog 20 euro extra betalen. Invoerkosten geloof ik. Nou ja wat moet dat moet. Helaas toen ik 'm paste was hij ook nog veel te klein. Ik heb ze gemaild of er geruild kon worden en na een paar weken kreeg ik een reactie dat het niet kon. Ik dacht dus een mooi koopje gevonden te hebben wat dus mooi tegenviel. Ook de soort mailtjes die ik van ze terug kreeg vond ik allesbehalve vriendelijk trouwens.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 0:08

Balen van je ervaring! Nu begin ik weer te twijfelen! haha. Ik ben dus ook bang dat als het niet past, dat terugsturen haast geen optie is. Als het te groot is, zou ik het bij een kleermaker nog kunnen inkorten etc. Dat van die invoerkosten had ik al op gerekend en is ook vrij normaal. Het is dat de jurk zo leuk is en ik hem nergens hier in Nederland kan vinden, hmmm.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: