Help..Een fret..
+17
Rumble
Caribbeanlover
Ilargi
Lady Starstruck
Raindrop
kajaka88
Sterre
Lenthe
Jezzie
Poubelle
Lenster
Sylvana
Paper Crown
SoGood
Discordia
Blair
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Help..Een fret..
Caribbeanlover schreef:Raindrop schreef:Ik vind sommige mensen ook stinken Maar sommige honden vind ik ook wel stinken ja, maar dan nog vind ik het geweldige dieren
Edit: Ik doel niet op iemand op het forum wat betreft dat stinken. Maar sommige mensen in de bus bijvoorbeeld...
Onze hond ruikt toevallig naar bloemetjes, dat heeft hij van mij, zo ruik ik ook altijd
Haha Wat voor hond hebben jullie?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Raindrop schreef:Caribbeanlover schreef:Raindrop schreef:Ik vind sommige mensen ook stinken Maar sommige honden vind ik ook wel stinken ja, maar dan nog vind ik het geweldige dieren
Edit: Ik doel niet op iemand op het forum wat betreft dat stinken. Maar sommige mensen in de bus bijvoorbeeld...
Onze hond ruikt toevallig naar bloemetjes, dat heeft hij van mij, zo ruik ik ook altijd
Denk dat dit haar hond is:
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Shoesdontlie schreef:Lieve Carrie, laat jouw F. het maar niet horen hoor
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Kruidkoek schreef:Raindrop schreef:Caribbeanlover schreef:Raindrop schreef:Ik vind sommige mensen ook stinken Maar sommige honden vind ik ook wel stinken ja, maar dan nog vind ik het geweldige dieren
Dan ruikt hij inderdaad naar bloemetjes
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een ongelooflijk Coolen bos bloemen!Raindrop schreef:Kruidkoek schreef:Raindrop schreef:Caribbeanlover schreef:Raindrop schreef:Ik vind sommige mensen ook stinken Maar sommige honden vind ik ook wel stinken ja, maar dan nog vind ik het geweldige dieren
Dan ruikt hij inderdaad naar bloemetjes
Gast- Gast
HAHAHAHHA geweldige foto!!!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3