Help..Een fret..
+17
Rumble
Caribbeanlover
Ilargi
Lady Starstruck
Raindrop
kajaka88
Sterre
Lenthe
Jezzie
Poubelle
Lenster
Sylvana
Paper Crown
SoGood
Discordia
Blair
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Help..Een fret..
Ik heb vanmiddag in mijn slaapkamer een fret gevangen.Geen idee waar uie vandaan komt.Misschien bij de buren maar die zijn er niet.Ik ben bang voor dat beest want hij bijt keihard..Zal ik de dierenambulance bellen?Of wachten op de buren?Kan best zijn dat die pas om 23:00 thuis zijn.
Gast- Gast
Re: Help..Een fret..
Weet je zeker dat het de fret van de buren is? Zo niet, dan zou ik de dierenambulance bellen. Je kan in ieder geval vragen wat je moet doen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Als hij echt bijt zou ik de dierenambulance bellen, lullig voor je buren maar ik vind dat dan niet jouw probleem. Of je moet hem in een doos (hoe groot is zo'n beest eigenlijk?) met luchtgaten doen en wachten op je buren.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou sowieso de dierenambulance bellen. Het is handiger dat ze hem daar "bewaren", dan dat jij met zo'n beest in je huis zit met twee jonge kinderen in de buurt.
Is het een witte fret? Dan is hij waarschijnlijk "tam". Anders kan het ook een bunzing zijn.
Is het een witte fret? Dan is hij waarschijnlijk "tam". Anders kan het ook een bunzing zijn.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Is het een tam diertje? Ik heb ook weleens een fret-achtig iets in de tuin gehad, maar dat was gewoon een wilde. Je kan altijd bellen voor advies, toch?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
De mevrouw van de dierenamulance wil hem nog niet ophalen. Eerst moet ik wachten op de buren.
Hij is wit.Misschien ook wel tam maar hij heeft mijn vriend net heel hard gebeten.Die moest werken en nu zit ik ermee..
Hij is wit.Misschien ook wel tam maar hij heeft mijn vriend net heel hard gebeten.Die moest werken en nu zit ik ermee..
Gast- Gast
yvonne schreef:De mevrouw van de dierenamulance wil hem nog niet ophalen. Eerst moet ik wachten op de buren.
Stop 'm in een doos met wat water en honden- of kattenvoer en dan maar wachten op de buren.
Discordia- Prater
Discordia schreef:yvonne schreef:De mevrouw van de dierenamulance wil hem nog niet ophalen. Eerst moet ik wachten op de buren.
Stop 'm in een doos met wat water en honden- of kattenvoer en dan maar wachten op de buren.
Hoe krijg je zo'n beest in een doos zonder dat hij je bijt? Ik zou dat echt niet proberen. Ik zou de kamerdeur dicht doen en wachten tot de buren thuis zijn.
Gast- Gast
Carrie schreef:Discordia schreef:yvonne schreef:De mevrouw van de dierenamulance wil hem nog niet ophalen. Eerst moet ik wachten op de buren.
Hoe krijg je zo'n beest in een doos zonder dat hij je bijt? Ik zou dat echt niet proberen. Ik zou de kamerdeur dicht doen en wachten tot de buren thuis zijn.
Met het risico dat alles onder de poep en pies zit? Je kan toch een ovenwand ofzo aandoen en hem daarmee oppakken?
Discordia- Prater
Of er een badlaken overheen gooien en hem dan oppakken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Hoe komt die nou in je huis? Stond er een raam open?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat raar de de dierenambulance daar niet voor komt.. Alsof ze al zoveel te doen hebben
Het is toch logisch dat je dat beest uit de kamer wilt hebben... en blijkbaar is dat niet zelf te doen want hij bijt. Misschien nog eens bellen (en hopen dat je iemand anders aan de tel krijgt) en dan nog eens goed uitleggen dat je dat beest de kamer uit wilt maar dat het niet verantwoord is voor jou om dat zelf te doen.
Het is toch logisch dat je dat beest uit de kamer wilt hebben... en blijkbaar is dat niet zelf te doen want hij bijt. Misschien nog eens bellen (en hopen dat je iemand anders aan de tel krijgt) en dan nog eens goed uitleggen dat je dat beest de kamer uit wilt maar dat het niet verantwoord is voor jou om dat zelf te doen.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Paper Crown schreef:Hoe komt die nou in je huis? Stond er een raam open?
De balkondeur staat open..
Hij zit nu onder een bakje. Heb er een emmer water bovenop gezet zodat hij niet weg kan. Wel een beetje sneu zo'n klein bakje maar met 2 kinderen in de buurt wil ik niks riskeren. Vind het ook een beetje sneu om hem zo buiten te zetten..
Gast- Gast
Discordia schreef:Carrie schreef:Discordia schreef:yvonne schreef:De mevrouw van de dierenamulance wil hem nog niet ophalen. Eerst moet ik wachten op de buren.
Met het risico dat alles onder de poep en pies zit? Je kan toch een ovenwand ofzo aandoen en hem daarmee oppakken?
Tja, ik zou het niet durven, ook niet met ovenwant.
Gast- Gast
Niet dat je daar wat aan hebt nu natuurlijk!
Kan je hem niet in de doos lokken? of die kant op jagen, dat hij uit angst er zelf in gaat zitten?
En anders met een handdoek over hem heen stevig oppakken dat hij niet kan draaien om te bijten ofzo
Laatst aangepast door Lenster op di 10 jul 2012 - 4:04; in totaal 1 keer bewerkt
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Fretten stinken en ze bijten, ik zou ze ook niet in m'n huis willen.Lenster schreef:Fretten zijn lief!
Gast- Gast
Haha ohh ik moet er niet aan denken, zo'n beest in z'n huis!
Ik zie mezelf al rondrennen, terwijl ik dat ding probeer te vangen met een handdoek!
Ik vind dat je het slim hebt gedaan met het bakje over 'm heen!
Ik zie mezelf al rondrennen, terwijl ik dat ding probeer te vangen met een handdoek!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Carrie schreef:Discordia schreef:Carrie schreef:Discordia schreef:yvonne schreef:De mevrouw van de dierenamulance wil hem nog niet ophalen. Eerst moet ik wachten op de buren.
Tja, ik zou het niet durven, ook niet met ovenwant.
Ik ook niet! Ik zou gewoon nog een keer de dierenambulance bellen.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Inderdaad! Ik zou ook helemaal panisch en gillend rondrennen en gauw de deur dicht doen om pas om 23.00 uur terug te komen.Pixie schreef:Haha ohh ik moet er niet aan denken, zo'n beest in z'n huis!
Wel stom trouwens dat ze van de dierenambu niet willen komen. Kun je niet nogmaals bellen? Want als de buren pas om 23.00 uur terug zijn en het beest blijkt niet van hun te zijn, ben je misschien alweer te laat voor de dierenambulance en moet je tot morgenochtend wachten.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik durf hem echt niet op te pakken hoor. Hij moet het maar ff volhouden in dat bakje. Ik weet nu wel zeker dat ie van de buurvrouw is want een buurman had haar er vorige week mee zien lopen. Nu maar hopen dat ze snel thuis zijn..
Gast- Gast
Haha wat shit! Maar hij heeft wel een lief snuitje. Ik zou ook niet weten wat ik er mee zou moeten en bang zijn voor het bijten. Stom dat ze m niet komen ophalen!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Haha! Sorry maar het ziet er wel grappig uit!
Hoop voor jou dat de buren snel thuis zijn
Hoop voor jou dat de buren snel thuis zijn
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Dan sta je volgens mij ook raar te kijken als je zo'n beestje in de kamer aantreft . Ik vertrouw ze ook niet zomaar, sommige fretten zijn lief en andere echte bijters. Succes nog deze avond, hoop dat ie blijft zitten .
Gast- Gast
Mermaid Forest schreef:Fretten stinken en ze bijten, ik zou ze ook niet in m'n huis willen.Lenster schreef:Fretten zijn lief!
Zijn er ook niet heel tamme fretten? Een tijdje terug zag ik iemand wandelen met z'n fret, dat beestje beet helemaal niet!
Ik vind het trouwens mooie dieren. Ik zou hem zelf gewoon wat eten (katten-hondenvoer?) en een bakje met water geven.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Haha weer eens wat anders dan een spin vinden in je huis!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: