Wat zijn nou goede handdoeken?
+21
myloon
Schaapke
Jezzie
VeryCherry
Plien84
Sylvana
Marin
bolus26
Ooh La La!
Rose
vlinder-19
Tiara
Zora
GeKKiE
Zwerver
Puggle
Tania
mouette
Fayebella
MADDIE
Mida4you
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat zijn nou goede handdoeken?
Tijdens onze verhuizing hebben we aardig wat handdoeken gebruikt voor het schoonmaken etc. ( ze waren al oud ) Vandaar dat ik nu op zoek ben naar nieuwe handdoeken. Het moeten wel goede zijn maar niet voor te veel geld. Welke hebben jullie? Verkopen ze ook handdoeken bij de Action? Zo ja, zijn ze goed?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Wat zijn nou goede handdoeken?
Ze verkopen wel handdoeken bij de action, maar of ze goed zijn weet ik niet. Op mijn werk hebben we wel de keukenhanddoeken van de action en die doen het al een paar jaar. Dus die zijn wel goed!
Ik heb ze bij de hema vandaan met zo'n stapelgoed actie. Maar denk niet dat ze echt goedkoop zijn.
Ik heb ze bij de hema vandaan met zo'n stapelgoed actie. Maar denk niet dat ze echt goedkoop zijn.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb ook Hema handdoeken en die vind ik erg fijn. Ze zijn wel vaak in de aanbieding. Maar anders nog niet heel duur.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoor meer mensen over de Hema handdoeken. Misschien dat ik daar de aanbiedingen maar van in de gaten moet houden.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb ook de handdoeken van de Hema, vind ze echt superfijn! Met name die van 'hotelkwaliteit'. Wel iets duurder, maar ze blijven echt veel mooier dan de normale handdoeken van de Hema. En inderdaad heeft Hema regelmatig van die 2+1 aanbiedingen, dan is het wel te doen.
Edit: Ik zie dat ze nu in de aanbieding zijn! 2 + 1 gratis, dus 3 voor 16 euro. Inderdaad niet echt goedkoop, maar die van mij zijn na 3 jaar nog steeds prachtig en ik gebruik en was ze echt veel.
Edit: Ik zie dat ze nu in de aanbieding zijn! 2 + 1 gratis, dus 3 voor 16 euro. Inderdaad niet echt goedkoop, maar die van mij zijn na 3 jaar nog steeds prachtig en ik gebruik en was ze echt veel.
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Hier ook Hema handdoeken. We hebben ze nu zo'n zes jaar en ze zijn nog prima.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook Hema handoeken. Blijven erg mooi! Hiervoor had ik ze van Ikea, die gebruik ik ook nog af en toe en zien er na een paar jaar ook nog goed uit.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Action.
Vier jaar geleden heb ik er tien gekocht. En aangezien ik er de wasmachine niet mee vol kreeg, twee jaar geleden nog vijf bijgekocht. En er zitten geen gaten in, ze drogen goed. En ok, omdat het tijdsverschil tussen zit, zijn de oudere wat doffer dan de nieuwere, maar wie ziet dat? Ja, ik.
Vier jaar geleden heb ik er tien gekocht. En aangezien ik er de wasmachine niet mee vol kreeg, twee jaar geleden nog vijf bijgekocht. En er zitten geen gaten in, ze drogen goed. En ok, omdat het tijdsverschil tussen zit, zijn de oudere wat doffer dan de nieuwere, maar wie ziet dat? Ja, ik.
Gast- Gast
De Hema handdoeken!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Wij hebben inderdaad ook al jaren dezelfde Hemahanddoeken. Erg goed, en blijven ook goed. Vorige week toevallig een paar extra bij de Action gekocht. Wel wat dunner, maar vooralsnog ook prima.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wij hebben nu al 6 jaar Hema handdoeken. Sinds 1,5 jaar hebben we een droger, en nu slijten ze helaas wel harder. Ze waren hiervoor nog helemaal gaaf. Maar dat ligt dus puur aan de droger.
Vind het goede handdoeken. Van de action zijn een stuk dunner.
Vind het goede handdoeken. Van de action zijn een stuk dunner.
Gast- Gast
Wij hebben van de VD en dan wel de hotelkwaliteit, ik ben er erg tevreden over. Hebben ze toen gekocht met airmiles actie.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Hier al 6jr die van de hema. Gaan altijd in de droger en doen het nog prima!
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb handdoeken van de action, ze hebben 2 soorten een dunne goedkope en dikke duurdere.
Ik heb de dikke duurdere versie en die gaan nu al zo'n 4/5 jaar mee!
Ze zijn nog helemaal gaaf, de kleur is wel wat lichter geworden maar dat komt door de droger (en stoor ik mij niet aan).
Ze zijn nog helemaal gaaf, de kleur is wel wat lichter geworden maar dat komt door de droger (en stoor ik mij niet aan).
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Hema. We gebruiken ze nu bijna 2 jaar, gaan de droger in en blijven mooi en zacht. Je hebt ze in veel verschillende kleuren.
Gast- Gast
Wij hebben Hema handdoeken en Handdoeken van Sissy Boy. De laatste zijn zeker niet goedkoop, maar kwalitatief super!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
mouette schreef:Ik heb ook de handdoeken van de Hema, vind ze echt superfijn! Met name die van 'hotelkwaliteit'. Wel iets duurder, maar ze blijven echt veel mooier dan de normale handdoeken van de Hema. En inderdaad heeft Hema regelmatig van die 2+1 aanbiedingen, dan is het wel te doen.
zeker deze!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vind de Hema Hotel lijn echt heerlijk, super dik en prettig. Drogen wel iets minder goed dan de dunne handdoeken, maar toch vind ik ze echt fijn!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb ze ook van de Hema. We hebben ze nu bijna 3 jaar en ze zien er nog mooi uit
Gast- Gast
Rose schreef:Ik heb handdoeken van de action, ze hebben 2 soorten een dunne goedkope en dikke duurdere.
Klopt, de dikkere van de Action zijn erg fijn!
En verder hier ook Hema handdoeken!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Hier ook Hema:)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ik heb al 4 jaar Ikea handdoeken en ze zijn nog steeds perfect
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik sluit me aan bij de Hema groep. Dat spul gaat echt lang mee.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» handdoeken van de action zijn die fijn?
» een goede moeder zijn.
» Ervaring handdoeken H&M?
» Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?
» Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
» een goede moeder zijn.
» Ervaring handdoeken H&M?
» Hoe bergen jullie de handdoeken en beddengoed etc. op?
» Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: