Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

handdoeken van de action zijn die fijn?

+17
Susan
Beessie
M-G
Auxo
Tsjip
Lady Starstruck
TukTuk
June
Bimbam
Siamsa
Shopaholic
Moira
kwebbeltje
Rush
PapillonRose
Phileine
Rituals_
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

handdoeken van de action zijn die fijn? Empty handdoeken van de action zijn die fijn?

Bericht  Rituals_ do 4 jul 2013 - 22:03

hoi hoi,

Ik  heb ze nog nooit gehad en altijd die van de hema maar die vind ik toch nog vrij prijzig 8 euro per handdoek. (hoewel de 4de is nu wel gratis)
Hoe zijn jullie ervaringen met die van de action?

groetjes rituals
Rituals_
Rituals_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 113
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

handdoeken van de action zijn die fijn? Empty Re: handdoeken van de action zijn die fijn?

Bericht  Phileine do 4 jul 2013 - 22:12

Ik heb ze zelf niet, een vriendin van mij wel en het zijn prima handdoeken. Ze blijven ook goed na veelvuldig wassen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

handdoeken van de action zijn die fijn? Empty Re: handdoeken van de action zijn die fijn?

Bericht  PapillonRose do 4 jul 2013 - 22:13

Ik heb er een aantal grote handdoeken van, heb ik al een jaar of 5 en zien er nog prima uit. Bevalt prima!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Rush do 4 jul 2013 - 22:14

PapillonRose schreef:Ik heb er een aantal grote handdoeken van, heb ik al een jaar of 5 en zien er nog prima uit. Bevalt prima!

Same here. Na 3 jaar zien ze er nog goed uit!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rituals_ do 4 jul 2013 - 22:16

bedankt dames dan ga ik vanmiddag eens op pad.
Rituals_
Rituals_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 113
Registratiedatum : 12-06-13

Bericht  kwebbeltje do 4 jul 2013 - 22:17

Ik heb ze ook , en er erg tevreden over!
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Moira do 4 jul 2013 - 22:17

Kwaliteit/prijs verhouding is heel goed. Ik vind alleen wel dat ze een stuk dunner zijn dan die van de Hema. Dus heb hier vooral Hema handdoeken.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Bericht  Shopaholic do 4 jul 2013 - 22:49

We hebben ze ook al ruim 5jaar en zien er echt als nieuw uit! Ik was ze altijd op 60graden.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Siamsa do 4 jul 2013 - 23:02

Ik heb alleen handdoekjes voor in de keuken van de Action, maar daar ben ik erg tevreden over! Ze zijn weliswaar dunner dan die van de Hema, maar ze drogen wel veel sneller na het handen afdrogen!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Bimbam do 4 jul 2013 - 23:10

Snow White schreef:Kwaliteit/prijs verhouding is heel goed. Ik vind alleen wel dat ze een stuk dunner zijn dan die van de Hema. Dus heb hier vooral Hema handdoeken.
Ik vind het juist fijn dat ze niet zo dik zijn als die van de Hema. Ik heb ze nu denk ik ruim 4 jaar en ik ben er nog steeds zeer tevreden over.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Moira vr 5 jul 2013 - 2:40

Als je van dunne handdoeken houdt zijn ze ideaal inderdaad. Ik heb zelf heel dik en lang haar, dus ik vind het fijn als ze wat dikker zijn. Absorberen ze ook een stuk meer Wink .
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Bericht  June vr 5 jul 2013 - 2:51

Die van de Action worden heeeeel dun na veel wassen. Ik gebruik altijd een handdoek voor mijn haar en een handdoek voor mijn lijf. Ik gebruik nu die van de Action voor mijn haar, maar die is dan wel echt helemaal nat, terwijl dat bij die van de HEMA wel meevalt. Ze zijn wel oké, maar echt lekkere handdoeken vind ik het niet. Die van de HEMA vind ik veel fijner.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  TukTuk vr 5 jul 2013 - 2:53

June schreef:Die van de Action worden heeeeel dun na veel wassen. Ik gebruik altijd een handdoek voor mijn haar en een handdoek voor mijn lijf. Ik gebruik nu die van de Action voor mijn haar, maar die is dan wel echt helemaal nat, terwijl dat bij die van de HEMA wel meevalt. Ze zijn wel oké, maar echt lekkere handdoeken vind ik het niet. Die van de HEMA vind ik veel fijner.

Dat valt echt heel erg mee hoor, ik was mijn handdoeken altijd op 90 graden. Die van de action blijven juist beter dan de andere handdoeken die ik heb.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lady Starstruck vr 5 jul 2013 - 7:15

Ja, ik vind het prima handdoeken!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast vr 5 jul 2013 - 7:22

Ik vind die van de IKEA fijner.

Gast
Gast

Bericht  Tsjip vr 5 jul 2013 - 7:33

June schreef:Die van de Action worden heeeeel dun na veel wassen. Ik gebruik altijd een handdoek voor mijn haar en een handdoek voor mijn lijf. Ik gebruik nu die van de Action voor mijn haar, maar die is dan wel echt helemaal nat, terwijl dat bij die van de HEMA wel meevalt. Ze zijn wel oké, maar echt lekkere handdoeken vind ik het niet. Die van de HEMA vind ik veel fijner.

Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Wij hebben er een paar van de Action maar we gebruiken ze nooit voor het afdrogen. Ik vind ze daar te dun voor. Mijn man heeft de handdoek halverwege al kleddernat. En echt heel mooi blijven ze ook niet vind ik. We hebben 3 jaar geleden een paar paarse handdoeken gekocht maar ze zijn echt al wel een tijdje faal.
Hier hebben we de HEMA handdoeken en ik wil geen andere meer. Lekker dik en die blijven pas mooi van kleur!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Auxo vr 5 jul 2013 - 8:21

Ik ben heel tevreden over de Action handdoeken. Lekker goedkoop en ik vind de kwaliteit, ook na veelvuldig wassen, prima!
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541

Bericht  Siamsa vr 5 jul 2013 - 11:13

Pippa schreef:Ik vind die van de IKEA fijner.

Ligt er ook maar net weer aan welke.....sommige zijn echt niet fijn!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  M-G vr 5 jul 2013 - 15:31

Hier bevallen ze prima. Je moet geen hoogstaand kwaliteit verwachten, ze gaan geen jaren mee maar op zich ben ik  na een jaar  (of 3/4) nog steeds tevreden met de handdoeken van de Action. Degene die ik 3/4 jaar geleden heb aangeschaft gaan nu een beetje rafelen en zijn op het eind maar verder... geen klachten.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Beessie za 6 jul 2013 - 8:48

Ik ben er ook fan van! Ze zijn lekker dun en licht en drogen beter dan de handdoeken van de Hema vind ik! Ik vind die juist niet fijn met afdrogen omdat ze zo dik zijn! haha!
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12

Bericht  Susan za 6 jul 2013 - 8:53

Volgens mij hebben ze niet maar één soort handdoek bij de Action. De Action verkoopt restpartijen, het is niet een merk op zich. Het kan dus prima dat de ene handdoek die bij de Action is gekocht beter is dan de andere.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Sylvana za 6 jul 2013 - 21:48

Susan schreef:Volgens mij hebben ze niet maar één soort handdoek bij de Action. De Action verkoopt restpartijen, het is niet een merk op zich. Het kan dus prima dat de ene handdoek die bij de Action is gekocht beter is dan de andere.

Dit dus.

Ik heb hele dunne handdoeken van de Action, maar ook dikke, dikker nog dan van HEMA.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 6 jul 2013 - 21:57

Wij hebben vrij dunne, maar ik vind ze fijn. Ik hoef niet per se van die hele dikke handdoeken. Maar ik ben sowieso wel een gek handdoekenmens hoor, zachte handdoeken vind ik bijvoorbeeld ook niet echt fijn Laughing

Gast
Gast

Bericht  Jeanette zo 7 jul 2013 - 11:00

Die van de V&D zijn ook fijn!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fortissimo zo 7 jul 2013 - 21:25

Lennox schreef:Wij hebben vrij dunne, maar ik vind ze fijn. Ik hoef niet per se van die hele dikke handdoeken. Maar ik ben sowieso wel een gek handdoekenmens hoor, zachte handdoeken vind ik bijvoorbeeld ook niet echt fijn Laughing

Ik ook niet! Haha. Van die dikke handdoeken krijg ik altijd het gevoel niet droog te worden. Ik heb ook de handdoeken van de Action, grote en kleintjes en ze bevallen mij erg goed! Worden normaal gesproken op 40 graden gewassen maar ook wel op 95 graden. Kunnen ze prima aan!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: