Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bolle onderbuik.

4 plaatsers

Ga naar beneden

Bolle onderbuik. Empty Bolle onderbuik.

Bericht  Mamsie ma 9 jul 2012 - 1:15

Ik lijk wel zwanger!! (Nee ik ben het niet want ik heb een test gedaan en ben weer voor het eerst ongesteld)
Maar ik vind het er zo vreemd uitzien. Ik heb in een maand of 2 echt een dikkere buik gekregen ( een week of 3 terug zag ik het heel ineens:oops: ) Maar dan wel alleen bij mijn onderbuik in het midden en niet aan de zijkanten.

Is het zo dat vet op je buik dan alleen in het midden gaat zitten?? Ik heb nooit ergens op hoeven letten en ineens heb ik een bolle buik, die niet vet aanvoelt maar wel bol.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bolle onderbuik. Empty Re: Bolle onderbuik.

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 1:30

Kan ik je de hand schudden! Ik snap er ook niks van, ja, ik ben wel weer 5 kilo aangekomen vergeleken bij een paar maanden terug. Maar die buik is echt abnormaal.

Het is gewoon echt alsof ik zwanger ben. Ik heb gisteren ook maar eens getest, ook omdat ik nogsteeds niet ongesteld ben geweest sinds de bevalling, maar dus niet zwanger.

Ik baal er flink van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bolle onderbuik. Empty Re: Bolle onderbuik.

Bericht  Guus ma 9 jul 2012 - 1:32

Ik heb dat ook als ik ongesteld ben, misschien is dat het?

(als ik last van mn pds heb iets hoger..)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bolle onderbuik. Empty Re: Bolle onderbuik.

Bericht  loura ma 9 jul 2012 - 1:53

Is die bolle buik de hele dag door? Of meer in de avond? Ik heb in de ochtend meestal nergens last van en in de avond ook zn opgezwolle buik. Vreselijk irritant.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bolle onderbuik. Empty Re: Bolle onderbuik.

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 2:00

kunnen het je darmen niet zijn? Dat deze verstopt of opgezet ofzo zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bolle onderbuik. Empty Re: Bolle onderbuik.

Bericht  Caroow ma 9 jul 2012 - 2:03

Ik heb als ik te veel witbrood of erg ongezond eet vaak zo'n buik. Echt aan de voorkant een bobbel Sad
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bolle onderbuik. Empty Re: Bolle onderbuik.

Bericht  Mamsie ma 9 jul 2012 - 2:47

Van mijn mentruatie kan het niet zijn want het was 3 weken terug ook al en toen was ik nog niet ongesteld.

Ja ik weet niet of het in de ochtend minder is dan in de avond. Ik twijfel steeds aan mezelf of ik het nou al die tijd niet gezien heb of dat ik echt ineens dikker ben geworden. Ik heb natuurlijk wel een (vel) rolletje overgehouden na mijn 3 zwangerschappen maar dat zie je alleen als ik zit. Nu zie je als ik sta dus onder en langs mijn navel een bolling.

Ik eet geen wit brood etc. Ik snaai wel best wat weg en daar ben ik nu dus ook maar mee opgehouden. Ik kon altijd alles eten, zou dat nu voor altijd voorbij zijn?Bolle onderbuik. 1270000679
Als het over een paar weken niet minder is wordt het toch maar een sportschool opzoeken.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bolle onderbuik. Empty Re: Bolle onderbuik.

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 3:39

Misschien last van je darmen of blaas? Daar krijg je ook een opgezette bolle buik van. Ik herken het wel ook vaak last van, dan is het net alsof je een ballon in je buik hebt. Mijn buik is dan ook helemaal strak gespannen, erg vervelend gevoel. Maar ik heb dan wel vaak last van mijn darmen en daardoor komt het ook wel.

Maar als zou je een extra vetrolletje erbij hebben gekregen dan gaat je buik echt niet bol of strak staan. Idd wat je zegt even in de gaten houden, veel water drinken voor eventueel vocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bolle onderbuik. Empty Re: Bolle onderbuik.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum