Nav Wat zou je doen als je een dag 'kinderloos' bent?
+22
studiebol
Fearie
Fiebje
Kat1980
Parisienne
kwak
PiP
Jazzlyn
*Lookie*
Mamsie
Thunder
Coco
M@niek
Stuiterbal
Happydobby
Bruintje Beer
SarahKey
Tania
PapillonRose
Darius
Floor
Bloem86
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nav Wat zou je doen als je een dag 'kinderloos' bent?
Als 1e zou ik slapen zeggen, maar dat is dan ook eigenlijk zonde van de dag. Dus ik zou nu winkelen zeggen, ergens lekker uitgebreid lunchen, maar een musical oid.
Wij zijn nog nooit zonder de kinderen echt een hele dag weggeweest sinds ze er zijn, en we willen binnenkort toch eens kijken of we de kinderen een nachtje kunnen onderbrengen, zodat wij een lange dag en rustige nacht voor onszelf hebben. Ik denk dat me dat heel goed zou doen, ik merk nl dat ik de laatste tijd heel snel geirriteerd ben naar de kinderen toe.
Komt ook wel doordat ik er nagenoeg alleen voor sta, en ik zit echt aan mn tax. Even een dagje met zn tweetjes zou me al erg goed doen. Eens echt kunnen relaxen.
Wij zijn nog nooit zonder de kinderen echt een hele dag weggeweest sinds ze er zijn, en we willen binnenkort toch eens kijken of we de kinderen een nachtje kunnen onderbrengen, zodat wij een lange dag en rustige nacht voor onszelf hebben. Ik denk dat me dat heel goed zou doen, ik merk nl dat ik de laatste tijd heel snel geirriteerd ben naar de kinderen toe.
Komt ook wel doordat ik er nagenoeg alleen voor sta, en ik zit echt aan mn tax. Even een dagje met zn tweetjes zou me al erg goed doen. Eens echt kunnen relaxen.
Gast- Gast
Ik ben morgen een dag kinderloos! schoonmoeder heeft vakantie.
Ik ga naar de Action om scrapspulletjes en fotopapier te halen, en dan ga ik beginnen met mijn fotoalbum
Ik ga naar de Action om scrapspulletjes en fotopapier te halen, en dan ga ik beginnen met mijn fotoalbum
Gast- Gast
MamaRosa, ik zou ook snakken naar een dagje kinderloos als ik in jouw situatie zat. Lijkt me erg zwaar.
Gast- Gast
Mermaid Forest schreef:MamaRosa, ik zou ook snakken naar een dagje kinderloos als ik in jouw situatie zat. Lijkt me erg zwaar.
Ik ook. Ik heb er echt respect voor, ik zit na een paar dagen met drie kinderen al aan mijn max, laat staan als ik er zo vaak alleen voor zou staan als jij.
Gast- Gast
Uitslapen, opruimen en schoonmaken, daarna lunchen en shoppen met een vriendin en 's avonds uit eten met m'n man.
En dan hopelijk nog even wat tijd hebben om met een stapel tijdschriften op de bank te hangen.
En dan hopelijk nog even wat tijd hebben om met een stapel tijdschriften op de bank te hangen.
Gast- Gast
Ik kan gelukkig veel hebben hoor, maar zo rond etenstijd 's avonds ben ik het wel beu zo'n dag, als de jongste 2 niks meer willen, moe zijn, en ik met het eten bezig ben. Dan ook nog moeten eten met niet altijd gezellige kinderen in mn eentje en dan nog in bad en bed. Dan ben ik blij dat ze liggen hoor, haha! En nog blijer als mijn man weer thuis is.
Maar gelukkig zijn ze ook veel lief hoor! Maar het zwaarste moment vind ik toch wel het eind van de middag en daarna. Maar ach, dan is het bijna bedtijd.
Maar ik denk echt dat het me al goed zou doen als ik even flink kan ontspannen. Nu nog oppas zien te krijgen voor een dag en nacht....
Maar gelukkig zijn ze ook veel lief hoor! Maar het zwaarste moment vind ik toch wel het eind van de middag en daarna. Maar ach, dan is het bijna bedtijd.
Maar ik denk echt dat het me al goed zou doen als ik even flink kan ontspannen. Nu nog oppas zien te krijgen voor een dag en nacht....
Gast- Gast
Snap ik, dat is hier thuis met 1 kind ook een breekpunt, laat staan met 4 kinderen._MamaRosa_ schreef:
Gast- Gast
Ik ben er inmiddels wel aan gewent om er veel alleen voor te staan, maar op zulke momenten baal ik wel eens van het werk van mijn man. We hebben hier samen voor gekozen, en ik mag blij zijn dat hij werk heeft, maar dat neemt niet weg dat ik er heus wel eens van baal!
Maar die baalmomenten heeft iedere moeder wel eens denk ik, dat is ook niet meer dan normaal. Je blijft toch mens, en een mens wil ook wel eens rust...
Maar die baalmomenten heeft iedere moeder wel eens denk ik, dat is ook niet meer dan normaal. Je blijft toch mens, en een mens wil ook wel eens rust...
Gast- Gast
Uitslapen, en fotoalbums in elkaar zetten, als het weer het toelaat stukje motorrijden en verder niet veel.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
O ja, dat tijdje tussen 4 en 6 vind ik het ergste van de dag, vooral als mijn man laat thuis is.
MR:
MR:
Gast- Gast
2 keuzes, uitslapen en daarna een dag me lekker laten verwennen in de sauna of uitslapen en vervolgens het hele huis opruimen en uitmesten.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Dan zou ik mijn moeder bellen(ga er ff vanuit dat ze daar dan niet zijn :-) ) en vragen of ze me sochtends wil helpen ff een keer weer goed door het huis te gaan van boven naar beneden en dan gaan we smiddags lekker shoppen met zijn tweeen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Dan zou ik echt een dag helemaal niks doen. En vooral heeeel lang uitslapen, filmpje kijken in bed, lekker uigebreid douche enz
Gast- Gast
Dan zou ik doen, wat ik wel eens doe als D. een dag naar het kdv is en ik lekker vrij ben. Namelijk; Uitslapen, uitgebreid badderen, douchen en tutten. Dan de hele dag lui zijn en niets uitvoeren of even alleen de stad in.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
de hele dag lekker aanknooien. Ontbijten wanneer ik dat wil, de stad in wanneer ik dat wil, internetten wanneer ik dat wil, huishouden wanneer ik dat wil en heerlijk één dag geen rekening te hoeven houden met het ritme van onze dochter.
Gast- Gast
Gewoon lekker dingen voor mezelf doen (in ieder geval niet poetsen!)
Winkelen, uitslapen, tv kijken, etc
Winkelen, uitslapen, tv kijken, etc
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
- Ik zou urenlang in bed gaan liggen. Eerst lekker tv kijken en dan heel lang slapen hihi. Daarna naar beneden, lekkere dingen pakken en op de bank ploffen. Ik zou iig ook niet veel in het huishouden doen maar echt een dagje voor mezelf nemen.
- Of een dagje sauna, heerlijk!
- Dagje met een vriendin weg
- Of een dagje sauna, heerlijk!
- Dagje met een vriendin weg
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik zou een dag lekker hard in en om het huis aan het werk gaan, er liggen zo veel van die kleine klusjes waar ik normaal niet of nauwelijks aan toe kom.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Een studie doen als je wat ouder bent
» Wat wil je nog doen voor je dertig bent?
» Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?
» Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)
» Stel morgen ben je zomaar dagje kinderloos (oppas) en...
» Wat wil je nog doen voor je dertig bent?
» Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?
» Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)
» Stel morgen ben je zomaar dagje kinderloos (oppas) en...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: