Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ben jij trots op?

+8
Pien
Bloem86
snoezel
SarahKey
mauwmauw
Liadan
Tania
Aimee
12 plaatsers

Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Waar ben jij trots op?

Bericht  Aimee za 7 jul 2012 - 8:03

Even een positief topic smile
Wat maakt dat jij als mama/zwangere trots op jezelf bent?
Heb je een zware zwangerschap, maar blijf je er positief in staan? Heb je het huishouden altijd keurig op orde, ondanks 3 kinderen en een zware studie? Ben je doorgegaan met borstvoeding, ook al heb je behoorlijke overproductie gehad en daardoor meerdere borstontstekingen? Hebben jullie alles goed op de rit, ondanks dat mensen in je omgeving dachten dat jullie veel te jong en onbezonnen waren voor het ouderschap?
Ik ben benieuwd!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Tania za 7 jul 2012 - 8:05

Ik ben trots omdat we zoveel lol hebben met onze kindjes. Het huis ziet er af en toe niet uit maar dat boeit me dan niks, ik heb liever plezier met onze kindjes. Zoals vanmiddag, toen lagen we met z'n vieren in het zwembad in de tuin en dan zitten we de hele middag te spelen. Dat vind ik echt mooie momenten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Liadan za 7 jul 2012 - 8:09

Ik ben trots dat ik beide kinderen lang borstvoeding heb gegeven/geef.
Ik ben trots op de manier waarop wij de kinderen opvoeden en dat dit ook werkt voor de kinderen en zij lekker in hun vel zitten.
Ik ben er trots op dat ik lekker gek kan doen met de kinderen en dat niet veel me te gek is en de kinderen daar zoveel lol om/mee hebben.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  mauwmauw za 7 jul 2012 - 8:10

ik ben trots op dat wij als gezin ons door heen hebben geslagen in de moeilijke momenten de afgelopen 1,5 jaar.Er zijn momenten geweest dat ik het niet zag zitten,het liefst weg wilde lopen,niet meer omkijken en verder gaan met mijn onbezonne leven van voor de zwangerschap.Ik kan nu sinds een paar maanden zeggen dat ik echt geniet van het moeder zijn en van mijn zoon.Het is een handebindertje maar zo grappig,lief ventje.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  SarahKey za 7 jul 2012 - 8:19

Ik ben er trots op dat ik vanaf het begin naar mijn moeder/onderbuik gevoel geluisterd heb.
Eerst al in de kraamweek met een kind wat ziek werd van te weinig voeding.
De beslissing gemaakt voor de fles en hij deed en doet het er super op.
Als ik voor mezelf had gekozen en toch doorgegaan was met de bv was mijn kind nog zieker geworden.

En dat ik met hem naar de ostheopaat geweest ben. Mensen in mijn omgeving vinden zo'n iemand een kwakzalver en geldverspilling, maar het heeft in ons geval heel goed geholpen. We hebben bijna een ander kind terug. En het idee dat mijn kleine ventje in het begin hoofdpijn had, en ziek van de dorstkoorts, dat samen ah dan doet mijn hart pijn. Mijn kleine vriend had het zwaar de eerste twee weken Waar ben jij trots op? 1371890812
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  snoezel za 7 jul 2012 - 8:19

Ik ben er trots op hoe wij het als gezin tegenwoordig doen. We hebben flinke dalen gekend, maar we hebben er toch goed onze weg in gevonden. Mijns inziens hebben we het goed voor elkaar: qua verdeling (ik slaap bv op zaterdag uit, man op zondag), dat we elkaar vrij laten om avondjes weg te gaan naar bv vrienden, hoe we s avonds L met zn 3tjes naar bed brengen met bedritueel van zeker half uur...
Ik ben er trots op hoe we haar opvoeden. Dat we onze eigen weg gaan, wat anderen ook denken of raar vinden.
Ik ben trots op haar en daarom ook weer trots. Ik kan tegenwoordig vaak ECHT genieten van haar. Zo'n geluksmomentje hebben...
Ik ben er trots op dat ik een jaar bortstvoeding heb gegeven en er trots op dat ik na een jaar gestopt ben.

*gelukkige en trotse mama* angel
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 8:32

Ik ben gewoon trots op mijn gezin. Gewoon omdat we zijn wie we zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Bloem86 za 7 jul 2012 - 8:37

Luce schreef:Ik ben gewoon trots op mijn gezin. Gewoon omdat we zijn wie we zijn.



Waar ben jij trots op? 394967 Me to!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Pien za 7 jul 2012 - 8:50

Ik ben heel erg trots op mijn man, dat hij zo´n geweldige lieve vader is! Daarnaast wist ik van tevoren niet hoe zwaar het zou zijn en of hij het allemaal we aan kon, maar... hij doet het geweldig! Hij neemt vrijwel de grootste zorg opzich aangezien ik fulltime werk en hij parttime. Het is echt een hele lieve zorgzame vader, precies zoals ik altijd gehoopt heb dat hij zou zijn!

Daarnaast ben ik trots op mijn kleine meiske, die al weer bijna 1 jaar word! Een jaar die heel moeizaam is gestart en een jaar waarin ze zich uiteindelijk heeft ontwikkeld naar een heel lief, zelfstandig dametje! Als ik aan haar denk krijg ik een glimlach en ben ik zo gelukkig dat zij mijn dochter is!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 9:29

Tania schreef:Ik ben trots omdat we zoveel lol hebben met onze kindjes. Het huis ziet er af en toe niet uit maar dat boeit me dan niks, ik heb liever plezier met onze kindjes. Zoals vanmiddag, toen lagen we met z'n vieren in het zwembad in de tuin en dan zitten we de hele middag te spelen. Dat vind ik echt mooie momenten.
Dit dus Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Slakje za 7 jul 2012 - 9:48

Ik ben trots omdat we ondanks ons huidige (enorm) lage inkomen altijd rondkomen en dan we toch kunnen sparen zonder ons dingen te ontzeggen, dat mijn vriend en ik er voor elkaar blijven ondanks de dalen die we hebben gekend. En ik ben er verdomd trots op dat ik Louise een stabiele, warme en vooral liefdevolle omgeving kan bieden. Er waren maar weinig mensen die dachten dat we dit zouden kunnen, veel mensen met vooroordelen (nog steeds, trouwens, maar die lopen met een blinddoek rond), ... En ik ben heel blij dat ik mijn omgeving kan laten zien dat jong ouder worden niet alleen nadelen heeft, maar ook tal van voordelen, en dat we het absoluut niet slecht hebben, in armoede leven of kansarm zijn.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Stuiterbal za 7 jul 2012 - 10:37

Ik ben aller eerst trots op mijn kind !

Daarnaast ben ik trots op mezelf omdat ik het allemaal wel mooi voor elkaar heb gekregen sinds ik alleen kwam te staan 1,5 jaar geleden.
Ik heb zware tijden gekend maar niet opgegeven en nu voel ik me gelukkiger dan ooit !
Met nog een mooie studie in het vooruitzicht !

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Burn za 7 jul 2012 - 22:36

Stuiterbal, ik ben ook trots op jou!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 22:44

Ik ben ook gewoon trots op m'n kind. Hoe sociaal en lief hij bijvoorbeeld is I love you

Ik ben niet zo snel trots op mezelf eigenlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  *Lookie* za 7 jul 2012 - 22:49

Ik ben trots dat ik zo'n lief, grappig, sociaal, blij en prachtig kind heb. (dat zal iedereen wel vinden van haar eigen kind maar goed)

En ik ben trots dat ik nog borstvoeding geef, ondanks problemen als spruw, tepelkloven, teruggang van productie en de moeilijke start.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum