Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ben jij trots op?

+3
Marin
Rovine
Pompoen
7 plaatsers

Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Waar ben jij trots op?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 19:26

Even een positief topic op deze goede vrijdag!

Ik ben best trots op mijzelf omdat ik gisteren voor mijn hele peloton heb verteld waarom ik al een tijdje niet offficieel aan het werk ben en waarom ik nu precies bij de GGZ zit. (verhaal al eens verteld hier) Serieus mijn hart klopte in mijn keel omdat ik zo zenuwachtig was. Heb ook verteld dat ik niet zielig ben of zielig gevonden wil worden maar dat ik mijn nare verleden wil laten rusten, en dat ik nu een hele andere kijk heb gekregen en nog steeds anders leer kijken. Heb veel positieve complimenten gekregen en ze vonden het erg knap dat ik dit voor een groep vertelde. Dus ik ben best wel trots op mijzelf dat ik toch de moed kon opbrengen, helemaal omdat het een mannenwereld is waar jij je als vrouw zijnde vaak moet bewijzen, wat ik normaal niet erg vind want je moet niet tegen mij zeggen dat ik niks kan Waar ben jij trots op? 166342 Maar je kwetsbaar opstellen is best wel gevoellig voor veel mannen.

Dus waar zijn jullie trots op? Of ben je ook trots op iemand? Kom maar op met de leuke verhalen! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 19:31

Knap Cimic om als het ware met je billen bloot te gaan. Goed gedaan!

Ik ben trots op mezelf dat ik dit dieet nu volhoudt en ik al 17 kilo kwijt ben. Dat had ik van te voren echt niet durven dromen..!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Pompoen do 5 apr 2012 - 19:31

Wat goed!!! Dat vind ik zeker wel stoer!

Ik ben momenteel niet zo trots op mezelf, dat is denk ik een deel van mijn probleem. Maar ik ben wel stiekem een beetje trots dat ik mijn wekker op 8 uur heb gezet. Ik slaap al zeker 1,5 maand beroerd slecht en de laatste weken zelfs meestal maar 4-6 uur per nacht dus ik sta overdag te tollen op mijn benen. Ik bleef dan zo lang mogelijk in bed liggen 's ochtends in de hoop dat ik nog zou slapen. Maar goed, conclusie is dat het toch voor geen meter werkt en dus moet ik maar 'sterk' zijn en op tijd op staan zodat ik een ritme krijg. Ik hoop echt dat het een beetje werkt...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Pompoen do 5 apr 2012 - 19:33

Oh wácht! Dáár ben ik wel trots op, dat ik al 12,5 kilo kwijt ben, dat ik niets ben aangekomen ondanks mijn operatie en het stilzitten daarna en dat ik nu weer aan het afvallen ben. Ja daar ben ik wel echt trots op en ga ik ook mee verder! Ik hoop de -20 kilo te bereiken of zelfs nog iets meer maar ben heel tevreden met -20 of zelfs -18, ik zie wel waar het schip strand.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 19:33

Pompoen een hele dikke knuffel want ik denk dat je die wel goed kan gebruiken Waar ben jij trots op? 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Pompoen do 5 apr 2012 - 19:39

Thanx!! 't scheelt dat ik weet dat het maar tijdelijk is, dat er altijd weer betere tijden komen, alleen vraag ik me nu wel een beetje af wanneer...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Rovine do 5 apr 2012 - 19:45

Ik ben trots op mezelf omdat ik mijn problemen aanpak, wat soms zwaar is, maar ik zie nu wel resultaten. In 1 week tijd relatie verbroken en baan kwijt, maar doordat ik zo hard bezig geweest ben er bovenop te komen begin ik nu langzaam aan toch weer een glansrijke toekomst te zien.

En ik ben trots omdat ik al bijna 17 kilo kwijt ben, dat had ik vooraf echt niet verwacht. De 20 is al bijna in zicht en dat is echt zo enorm veel. Dat is een zak kattenbakkorrels. Die ik in etappes omhoog moet sjouwen omdat die eigenlijk te zwaar is.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 20:36

Cimic, knap van je!

Ik ben trots, omdat ik eindelijk weer lekker in mijn vel zit. Ik ben 7 kilo afgevallen, leuke nieuwe kleding gekocht, krijg meer zelfvertrouwen, ga volgend jaar weer een opleiding doen en tussen mijn vriend en mij gaat het erg goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Marin do 5 apr 2012 - 21:52

Wat goed Cimic, dat vind ik heel knap van je.

Ik ben trots op mezelf dat ik het afgelopen maanden gered heb, dat was soms niet makkelijk af en toe. Ik ben trots dat ik mezelf ondanks grote zorgen blij en positief heb kunnen houden met de kleine dingen in het leven en de wetenschap dat het vanaf nu alleen maar beter kan gaan. Op naar de toekomst!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Makamba do 5 apr 2012 - 21:58

Wat goed van je, Cimic.

Ik ben trots omdat ik het de afgelopen tijd niet makkelijk heb gehad en nog steeds niet altijd, maar ik sta nog steeds overeind en ik laat me niet uit het veld slaan.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Beachgirl do 5 apr 2012 - 22:23

Yoyo schreef:Knap Cimic om als het ware met je billen bloot te gaan. Goed gedaan!

Ik ben trots op mezelf dat ik dit dieet nu volhoudt en ik al 17 kilo kwijt ben. Dat had ik van te voren echt niet durven dromen..!



Dikgedrukte ben ik het helemaal mee eens, maar voor mij is het 14 kilo Very Happy
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 22:27

Goed Cimic en anderen!

Ik ben trots dat ik na drie maanden klungelen, eindelijk het touwzwaaien heb gehaald. Ik mocht het ook bewijzen dmv filmmateriaal van een les, maar wilde het graag zelf kunnen.
Daarnaast ben ik trots dat ik de stap heb gemaakt om sollicitatiebrieven te gaan schrijven en versturen, was een drempel waar ik overheen moest!
En als laatste, de weegschaal gaf vandaag weer wat minder aan dan mijn vorige 'lichtste'. Ik durfde niet eens te dromen over dit gewicht de afgelopen vier jaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Bazinga do 5 apr 2012 - 23:25

Mijn lieve broertje; 13 jaar en aankomend oom. Hij vindt 't geweldig en waarom? Omdat z'n zus dan niet alleen is en zijn oma haar achterkleinkind nog mee kan maken... Dat-ie z'n kamer moet opgeven, vindt-ie dan niet erg smile

Daarnaast heeft ie al z'n cijfers opgehaald en gaat-ie over naar de 3e! Ik ben gewoon zo trots op 't ventje, zoveel al meegemaakt in z'n leven en nu gewoon positief blijven en zó lief voor de mensen om hem heen..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 1:18

Ik ben trots op het feit dat ik mezelf eerlijk durf te bekijken en steeds beter leer om met kritiek om te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  RYW vr 6 apr 2012 - 1:22

Ik ben er trots op dat ik mijzelf zo goed op de rails heb en dat ik zoveel heb bereikt, meer dan ik voor mogelijk had gehouden in mijn situatie, dat er dus meer kracht in me zit dan ik dacht. En dat ik niet een onuitstaanbaar zuur wijf geworden ben, maar nog best te pruimen Wink

En op mijn lieve jongens die het zo ontzettend goed doen, lief en beleefd zijn en gelukkig en zichzelf kunnen zijn.

En op mijn vriend die doorknokt ondanks zo'n beetje alle tegenslagen die je kan bedenken.

En op Nour, just because Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 1:24

Dat ik 2 moeilijke examens heb gedaan en in 1x geslaagd ben. En dat binnen een jaar tijd !
En dat ook nog eens tussen het moederen en werken door smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij trots op? Empty Re: Waar ben jij trots op?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum