Nieuw Ik-ben-verliefd-topic
+29
mii_joyce
Lady4
ellibre
nijntje4
Bazinga
Rumble
Kerel
Sugarfall
Suus
Tinus
Bay
Janelie
Zwerver
May
schuddebuikje
Erin
Arwyn
June
Esperanza
Jeanette
Poubelle
Beachgirl
Ibbeltje
FireButterfly
Pompoen
Kowalski
Burn
Stuiterbal
SuperGrover
33 plaatsers
Pagina 3 van 16
Pagina 3 van 16 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16
Re: Nieuw Ik-ben-verliefd-topic
SG, zelfs dat heb ik al eens gedaan. Weet je wat zijn respons was? 'Waarom?'
Gast- Gast
Maura schreef:SG, zelfs dat heb ik al eens gedaan. Weet je wat zijn respons was? 'Waarom?'
Heb je enig idee waarom hij reageerde?
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ah lastig. Dan moet je een afweging maken denk ik. Hoe erg zou het zijn om een blauwtje te lopen versus hoe erg zou het zijn als je het niet weet.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Huh Maura ik dacht dat je al een vriend had??
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Huh Maura ik dacht dat je al een vriend had??
Nee, hoor. In het begin van het jaar wel een vriendje gehad, maar dat hield niet lang stand.
Gast- Gast
Maura schreef:Ibbeltje schreef:Huh Maura ik dacht dat je al een vriend had??
Nee, hoor. In het begin van het jaar wel een vriendje gehad, maar dat hield niet lang stand.
Ow dacht dat je dat ergens in een topic zei,....weet ook niet meer welke maar stond mij bij. Dan ben ik in de war denk ik.
Ben benieuwd of die jongen wat wordt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Tijd zal het leren, denk ik, Ibbel.
Hij vindt zichzelf niet altijd even leuk. En ik moet bekennen dat ik daar soms wel eens de draak mee steek. Hij is ook niet altijd even leuk, moet ik bekennen. Maar wie is wel altijd leuk? Niemand toch?
En telkens als ik hem zeg dat ik hem leuk vind of misschien zelfs gevoelens voor hem heb, dan komt meestal de vraag 'Waarom?' En ik moet ook bekennen dat hij me negen van de tien keer niet geloofd, als ik zeg dat ik hem leuk vind.
Ik moet inderdaad voor mezelf gaan uitmaken of ik misschien wel op mijn bek durf te gaan. En dat durf ik best. Ben een ster in het op mijn bek gaan. Maar ik wil de rest van 'ons' niet kwijt. En dat gevaar kleeft er natuurlijk wel aan.
Hij vindt zichzelf niet altijd even leuk. En ik moet bekennen dat ik daar soms wel eens de draak mee steek. Hij is ook niet altijd even leuk, moet ik bekennen. Maar wie is wel altijd leuk? Niemand toch?
En telkens als ik hem zeg dat ik hem leuk vind of misschien zelfs gevoelens voor hem heb, dan komt meestal de vraag 'Waarom?' En ik moet ook bekennen dat hij me negen van de tien keer niet geloofd, als ik zeg dat ik hem leuk vind.
Ik moet inderdaad voor mezelf gaan uitmaken of ik misschien wel op mijn bek durf te gaan. En dat durf ik best. Ben een ster in het op mijn bek gaan. Maar ik wil de rest van 'ons' niet kwijt. En dat gevaar kleeft er natuurlijk wel aan.
Gast- Gast
Ja ik ben verliefd. Ik zit nu op het moment dat ik steeds de neiging heb een app te sturen, het liefste in zijn buurt wil zijn en nergens anders meer aan denk. Dat ik een smile van oor tot oor heb als ik aan hem denk of zie.
En per toeval zie ik overal zijn merk auto's rijden hahaha.
En sinds vandaag weet ik ook dat het wederzijds is.
Maar goed ik wil niet overhaasten. Geen goede ervaringen mee en laat het op zijn beloop gaan en zie het wel. Ik heb me zo voorgenomen niet meer hard van stapel te lopen. En wil nog steeds alle aandacht aan mijn studie wenden en de rest komt wel.
Maar 3 aug gaan we naar phantasialand
En per toeval zie ik overal zijn merk auto's rijden hahaha.
En sinds vandaag weet ik ook dat het wederzijds is.
Maar goed ik wil niet overhaasten. Geen goede ervaringen mee en laat het op zijn beloop gaan en zie het wel. Ik heb me zo voorgenomen niet meer hard van stapel te lopen. En wil nog steeds alle aandacht aan mijn studie wenden en de rest komt wel.
Maar 3 aug gaan we naar phantasialand
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik ben ook erg verliefd sinds een week of 3/4 maar het is helaas niet wederzijds. Ik ben hier best wel teleurgesteld over dus probeer er nu mee om te gaan maar dat vind ik erg lastig.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk Stuiter, dat je (weer) verliefd bent. Ik neem aan dat het om een ander gaat? Misschien staat het er wat raar, maar ik bedoel het goed.
Beachgirl, what happend?
Beachgirl, what happend?
Gast- Gast
Maura schreef:
Beachgirl, what happend?
Leuke jongen leren kennen via een vriendin, ken hem nu ook pas een week of 4 maar bij mij was het meteen raak, hoteldebotel, wist niet wat me overkwam. Ben sinds januari weer single na een relatie van 9(!) jaar dus had nog totaal niet verwacht verliefd te zullen worden.
We hebben elkaar sindsdien een aantal keer gesproken tijdens het uitgaan met de gezamelijke vriendengroep, en ook na het stappen buiten nog staan kletsen. Aantal keer met elkaar gesproken via whatsapp enzo, maar niet heel veel spannends.
Hij had wel door dat ik hem leuk vond (heb ik wel laten merken) maar hij heeft tegen mijn vriendin gezegd dat hij niet hetzelfde gevoel heeft.
Laatst aangepast door Beachgirl_24 op za 7 jul 2012 - 10:25; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl- Kletskop
Maura schreef:Oehh, dat is dan wel heel erg kloten.
Ja zeg dat wel. Het is een ontzettende lieve en betrouwbare jongen, goede baan, eigen huisje. Leventje lekker op de rit dus. Vind hem ech ontzettend leuk en had ook wel t gevoel dat wij ons samen goed zouden konden vermaken. Zelfde interesses, humor etc. Maar helaas het zit er dus niet in.
Voel me best wel ongemakkelijk nu tegenover hem, weet niet zo goed hoe me te gedragen.
Beachgirl- Kletskop
Dat kan ik me wel voorstellen. Maar gewoon normaal, is goed genoeg toch?
Ik begin te stotteren, krijg klamme handjes en weet niet waar ik moet kijken als ik verliefd/onzeker ben. Maar nu je weet dat het niet wederzijds is, is het misschien wat makkelijker om 'normaal' te reageren?
Ik begin te stotteren, krijg klamme handjes en weet niet waar ik moet kijken als ik verliefd/onzeker ben. Maar nu je weet dat het niet wederzijds is, is het misschien wat makkelijker om 'normaal' te reageren?
Gast- Gast
Maura schreef:Dat kan ik me wel voorstellen. Maar gewoon normaal, is goed genoeg toch?
Ja ik probeer ook gewoon normaal te doen ja. Maar ik wil niet dat hij bij alles denkt: owja ze vind me leuk, als ik haar nu maar geen valse hoop geef.
Beachgirl- Kletskop
Beachgirl: Heeft hij het aan jou zelf verteld dat hij jou niet leuk vindt of heb jij het moeten horen van je vriendin?
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
FireButterfly schreef:Beachgirl: Heeft hij het aan jou zelf verteld dat hij jou niet leuk vindt of heb jij het moeten horen van je vriendin?
Heb het van mijn vriendin gehoord. Hij is zelf nogal afwachtend en verlegen dus denk ook niet dat ik het van hem zelf te horen zal krijgen.
Maar hij heeft ook niet officieel van mij gehoord dat ik hem leuk vind. Dat heeft ie meer gemerkt aan hoe ik me gedraag en aan stille hints die ik gaf.
Beachgirl- Kletskop
Oh wat balen Beachgirl! Maar als jullie niets aan elkaar hebben laten weten, gewoon doen alsof jullie allebei van niks weten? Dan is het ook niet zo awkward.
Ik weet t niet, volgens mij is het een teken dat je niet zo verliefd bent, als je op een gegeven moment beu bent van de smsjes
Ik weet t niet, volgens mij is het een teken dat je niet zo verliefd bent, als je op een gegeven moment beu bent van de smsjes
SuperGrover- Ratel
Ben jij beu van de smsjes SG?
Of lees ik ergens iets over het hoofd?
Of lees ik ergens iets over het hoofd?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nee ik begin het inderdaad beu te worden Ik ben zo'n irritant mens, als ie niets van zich laat horen is het een lul, maar ik kwam uit bed en had mijn hele inbox vol aan smsjes van hem... Kan ie niet gewoon een paar dagen niets laten horen, zodat ik weer zit: waarom zegt die lul nou niks?
SuperGrover- Ratel
Hahahaha!
Ik herken me echt er in.. Ik heb nu zoiets van: 'ehh,, Hallo! Een berichtje zou fijn zijn!', heeft hij een heeeeel relaas aan smsjes, dan is het.. 'Ho,ho, ff relaxed!'..
Ik herken me echt er in.. Ik heb nu zoiets van: 'ehh,, Hallo! Een berichtje zou fijn zijn!', heeft hij een heeeeel relaas aan smsjes, dan is het.. 'Ho,ho, ff relaxed!'..
Burn- Lady Post-a-lot
Ja precies Erg hè.
SuperGrover- Ratel
**
Laatst aangepast door Burn op zo 28 okt 2012 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:..
Je bent toch geen 16? Het is toch niet iets wat je moet vragen of overleggen? 'Pap, Mam, ik slaap vannacht niet thuis (eventueel bij wie je dan wel slaapt), tot morgen.'
Gast- Gast
Reva schreef:Burn schreef:..
Je bent toch geen 16? Het is toch niet iets wat je moet vragen of overleggen? 'Pap, Mam, ik slaap vannacht niet thuis (eventueel bij wie je dan wel slaapt), tot morgen.'
Dit wilde ik ook zeggen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pagina 3 van 16 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Het-ik-ben-verliefd-topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic
» Nieuw Fotografie Topic
» Nieuw foto topic.