Nieuw Ik-ben-verliefd-topic
+29
mii_joyce
Lady4
ellibre
nijntje4
Bazinga
Rumble
Kerel
Sugarfall
Suus
Tinus
Bay
Janelie
Zwerver
May
schuddebuikje
Erin
Arwyn
June
Esperanza
Jeanette
Poubelle
Beachgirl
Ibbeltje
FireButterfly
Pompoen
Kowalski
Burn
Stuiterbal
SuperGrover
33 plaatsers
Pagina 11 van 16
Pagina 11 van 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
Re: Nieuw Ik-ben-verliefd-topic
Maura schreef:Volgens mij waren het beiden?
Klopt, beiden. Ik ga gewoon kijken hoe t loopt. Ik heb al wel gezegd dat ik niet weet of het ooit wel wat kan worden, mede om deze redenen.
Dat snapt hij volledig. Hij is echt zo ontzettend lief, als hij er alleen al een vriendschap of goede kennis aan overhoudt is hij al heel gelukkig.
Ik voel dus geen druk ofzo van zijn kant, maar het blijft lastig.
Gast- Gast
Ik denk dat je heel veel redenen hebt om op dit moment geen dergelijke relatie te beginnen, als ik eerlijk ben. Voor zover ik dat kan beoordelen natuurlijk.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
ellibre schreef:Ik denk dat je heel veel redenen hebt om op dit moment geen dergelijke relatie te beginnen, als ik eerlijk ben. Voor zover ik dat kan beoordelen natuurlijk.
Ja, je bent eerlijk. Fijn. En je hebt ook grotendeels gelijk, alleen dat verdomde gevoel... Hij komt zo hier om 15u en ik zie wel hoe ik me er bij voel. Een vriendschap is al heel wat voor mij op dit moment.
Gast- Gast
Dat denk ik ook. Ken je hem van therapie/hulpverlening? Dat vind ik ook nog wel wat uitmaken namelijk.ellibre schreef:Ik denk dat je heel veel redenen hebt om op dit moment geen dergelijke relatie te beginnen, als ik eerlijk ben. Voor zover ik dat kan beoordelen natuurlijk.
Er zit een verschil tussen je begrepen voelen en verliefd zijn en een relatie aangaan. En dan kom ik weer op het punt van Ellibre.
Gast- Gast
Spannend PS!
Ik weet niet meer wat ik moet denken. Ik voel constant motvlindertjes. Mijn vader is ervan overtuigd dat het best uit kan groeien tot volwaardige vlinders, maar ik weet het zo net nog niet. Het ene moment zie ik hem kijken naar wat ik aan het doen ben, het andere moment 'negeert' hij mij....
Normaal bespreek ik dergelijke zaken niet met mijn vader. Maar hij had door dat ik en stief een geheimpje samen hadden en als hij doorheeft dat er een geheimpje is, dan gaat hij raden. En sjees, die man zit er nooit ver naast.
Ik weet niet meer wat ik moet denken. Ik voel constant motvlindertjes. Mijn vader is ervan overtuigd dat het best uit kan groeien tot volwaardige vlinders, maar ik weet het zo net nog niet. Het ene moment zie ik hem kijken naar wat ik aan het doen ben, het andere moment 'negeert' hij mij....
Normaal bespreek ik dergelijke zaken niet met mijn vader. Maar hij had door dat ik en stief een geheimpje samen hadden en als hij doorheeft dat er een geheimpje is, dan gaat hij raden. En sjees, die man zit er nooit ver naast.
Gast- Gast
Maura schreef:Spannend PS!
Daar ken ik hem idd van Smikkel. We hebben dus beiden bagage, en dat kan nog wel eens niet zo goed uitpakken, als ik realistisch ben.
Maura, ik PM je nog wel. Heb net medicatie gehad en ben erg duf. Bovendien staat hij elk moment op de stoep haha.
Gast- Gast
OMG... De man voor wie ik nog steeds een zwak heb, woont zometeen iets meer dan een kilometer bij me vandaan . Hij woont nu meer dan 30 km bij me vandaan.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Maura schreef:Dat kun je dan iig aflopen.
Haha ja.
Een vriend van hem die er heel goed uitziet, woont straks meer dan een halve kilometer bij me vandaan . Ik heb ook een paar keer met hem gesproken.
FireButterfly- Prater
Klopt. Die vriend van hem ken ik al wat langer.
Ze zijn allebei single.
Ze zijn allebei single.
FireButterfly- Prater
Maura schreef:Waar blijven de updates?
Mijne:
Ik ben er toch voor gegaan, zonder spijt! Ook al schelen we dan erg veel in leeftijd, het voelt voor nu heel erg goed. We zijn enorm verliefd, ik ben zelfs op eigen initiatief al even bij hem thuis geweest tussen 2 sollicitaties door ( waar ik het lef vandaan haalde?!? ) Hele leuke ouders, voelde me erg welkom. Gelukkig vinden ze me een leuke meid met een vlotte babbel.
Hij is verder vaak hier, omdat ze thuis met zijn zijn 6en in een niet echt grote 1 gezinswoning zitten en het hem vaak te druk is ( moeilijke broer en zusje ).
Gezellig dat hij er is, en zo leren we elkaar nog beter kennen. We hadden al enorm veel gepraat, maar we praten en praten en praten, echt te gek.
Het voelt vertrouwd, en we hangen niet aan elkaar omdat we beide een verslaving achter de rug hebben. We hebben het ook echt leuk samen en dat is nu wat telt. We doen met praktisch geen geld nu al meer leuke dingen dan ik de laatste jaren met ex deed.
Verder heb ik hem duidelijk gemaakt: voor nu ben ik er blij mee, echt heel happy zelfs. Maar als hij ooit de mist in gaat qua verslaving, dan ben ik meteen weg en kijk ik niet meer om. En blijkt dat leeftijd toch een rol gaat spelen of het gevoel minder/anders wordt of weggaat, dan is het ook vrijwel meteen over.
We zijn open over alles naar elkaar toe en ik ervaar heel veel lieve en leuke dingen die normaal horen te zijn in een relatie, maar ik nu achteraf gezien, nooit heb gehad bij mijn ex, vanaf dag 1 al niet.
Mijn vriend ruimt uit zichzelf op, gaat mee boodschappen doen en windowshoppen ( iets kopen kan de komende tijd eigenlijk niet ), knuffelt me zomaar, is uitermate begripvol. Nu zien of dat blijft als die roze bril afgaat hahaha.
Liefs, PS
Gast- Gast
Leuk, PS! Las het op FB, maar net toen ik op 'vind ik leuk' wilde klikken, was de update verwijderd. Althans, dat zei mijn FB.
Geniet ervan! Het klinkt allemaal erg goed!
Geniet ervan! Het klinkt allemaal erg goed!
Gast- Gast
Leuk PS!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
PS, ik vind het leeftijdsverschil erg groot, maar vind het erg fijn voor je en hoop voor je dat het goed blijft gaan Leuk en goed om te horen dat je zo vrolijk bent en dat hij je zo goed aanvoelt!!
Gast- Gast
Leeftijd kan nu nog een issue zijn, maar over tien jaar is er niets meer aan de hand. Enkel dat ze een cougar is.
Laatst aangepast door Maura op wo 5 sep 2012 - 1:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Leuk, leuk Maura! En schijt hebben aan die vriend en zij opmerking. Dat staat helemaal los van jou en de buurman.
PS, wat heerlijk dat jullie het zo leuk hebben samen. Lekker van genieten en niet teveel apen en beren zien zolang ze er nog niet zijn.
PS, wat heerlijk dat jullie het zo leuk hebben samen. Lekker van genieten en niet teveel apen en beren zien zolang ze er nog niet zijn.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Maura op wo 5 sep 2012 - 1:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maura, trek het je niet aan joh. Je buurman weet wel beter en zal zich vast niet laten beïnvloeden door wat opmerkingen van zijn vriend. En zo wel, move on! Maar dat is dan van later belang..
Gast- Gast
Het ligt ook bij mij. Dus ik moet gewoon even loslaten.
Maar heb ik al verteld hoe leuk mijn buurman is?
Maar heb ik al verteld hoe leuk mijn buurman is?
Gast- Gast
Youandi, ik vind zelf het verschil ook heel erg groot, als ik het objectief bekijk. Maar wat goed voelt hou je niet tegen, en op dit moment wil ik dat ook helemaal niet meer.
Een cougar Maura, hahaha ja. Het scheelt wel echt serieus dat ik me jonger voel en gedraag, en ook jonger lijk dan 31.
Mijn moeder is trouwens een cougar, als je t dan toch zo wil noemen: al twee jaar gelukkig getrouwd met een man van 40, en ze is zelf 55.
Ik geloof dat ik je nog niet heb zien vertellen hoe leuk je buurman is? Haha. Echt leuk om te lezen! Kunnen jullie de boel niet losbreken en van 2 appartementen 1 woning maken? Heheh. En eens met Youandi, die vriend van je buurman moet niet zo zeuren. Vast jaloers dat jullie t zo leuk hebben samen
Lady 4 en SG, thanks!
Een cougar Maura, hahaha ja. Het scheelt wel echt serieus dat ik me jonger voel en gedraag, en ook jonger lijk dan 31.
Mijn moeder is trouwens een cougar, als je t dan toch zo wil noemen: al twee jaar gelukkig getrouwd met een man van 40, en ze is zelf 55.
Ik geloof dat ik je nog niet heb zien vertellen hoe leuk je buurman is? Haha. Echt leuk om te lezen! Kunnen jullie de boel niet losbreken en van 2 appartementen 1 woning maken? Heheh. En eens met Youandi, die vriend van je buurman moet niet zo zeuren. Vast jaloers dat jullie t zo leuk hebben samen
Lady 4 en SG, thanks!
Gast- Gast
FireButterfly schreef:Klopt. Die vriend van hem ken ik al wat langer.
Ze zijn allebei single.
Is er hier al een update over?
Gast- Gast
Cougar. Geweldig woord. Al snap ik nog steeds niet waarom vrouwen met jongere mannen worden vergeleken met een katachtig roofdier. Het zal vast door een man bedacht zijn.
Eigenlijk durf ik het nog niet hardop te zeggen dat ik hem echt heel erg leuk vind. Pure onzekerheid. Als ik bij hem ben, dan is het allemaal goed. Wanneer ik weer alleen thuis ben, dan gaan de radartjes draaien. Echt genieten doe ik niet van deze verliefdheid. Maar dat heeft ook te maken met het feit dat hij mijn buurman is. En hij is natuurlijk niet de eerst buurman.
Hij roept trouwens al jaren dat hij mijn deel van het balkon wil hebben. In eerste instantie wilde hij mijn balkondeur dan dichtspijkeren (en ik de zijne.). Een paar maanden geleden mocht mijn balkondeur wel functioneren. En mocht ik zelfs op het balkon komen. Sinds een paar weken wil hij gewoon een balkon met mij delen. Samen een balkon. Nou, dat dacht ik niet. Ik acht de kans dat er een muurtje uitgetikt gaat worden, ook heel erg klein. Woon graag alleen in mijn kleine woning.
Je kunt al zien dat we ontzettend goed zijn in dom lullen.
Eigenlijk durf ik het nog niet hardop te zeggen dat ik hem echt heel erg leuk vind. Pure onzekerheid. Als ik bij hem ben, dan is het allemaal goed. Wanneer ik weer alleen thuis ben, dan gaan de radartjes draaien. Echt genieten doe ik niet van deze verliefdheid. Maar dat heeft ook te maken met het feit dat hij mijn buurman is. En hij is natuurlijk niet de eerst buurman.
Hij roept trouwens al jaren dat hij mijn deel van het balkon wil hebben. In eerste instantie wilde hij mijn balkondeur dan dichtspijkeren (en ik de zijne.). Een paar maanden geleden mocht mijn balkondeur wel functioneren. En mocht ik zelfs op het balkon komen. Sinds een paar weken wil hij gewoon een balkon met mij delen. Samen een balkon. Nou, dat dacht ik niet. Ik acht de kans dat er een muurtje uitgetikt gaat worden, ook heel erg klein. Woon graag alleen in mijn kleine woning.
Je kunt al zien dat we ontzettend goed zijn in dom lullen.
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:FireButterfly schreef:Klopt. Die vriend van hem ken ik al wat langer.
Ze zijn allebei single.
Is er hier al een update over?
Een beetje. Die vriend van hem zit nog steeds in het buitenland en is midden september weer terug. Ik heb de jongen voor wie ik een zwak heb, gemaild om te vragen of hij morgenavond iets te doen heeft. Zo niet, ga ik misschien even naar hem toe. Alleen nu vraagt hij waarom ik wil langskomen. Nu weet ik even niet zo goed hoe te reageren...
FireButterfly- Prater
Pagina 11 van 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Het-ik-ben-verliefd-topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic
» Nieuw Fotografie Topic
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.