Goedemorgen zaterdag!
+19
Rouxxxe
heartsdale
Esperanza
Joli86
Zonnetje
SleepingBeauty
Lady4
Snoes
Burn
Arwyn
bolus26
Kowalski
Ibbeltje
Marie
silly-one
Minx
patjuhhh
MADDIE
Silver
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen zaterdag!
Bliss schreef:Ik ga zo denk ik nog even verder slapen, ben extreem moe op deze eerste dag van mijn (lange) zomervakantie. Eind vd middag ga ik naar mn vriend, vanavond gaan we misschien nog naar de bios.
Fijne dag!
Bliss jij werkt in het onderwijs toch? Dan heb je in ieder geval nog tijd genoeg om leuke dingen te doen, rust nu eerst maar ff goed uit!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Bliss schreef:Ik ga zo denk ik nog even verder slapen, ben extreem moe op deze eerste dag van mijn (lange) zomervakantie. Eind vd middag ga ik naar mn vriend, vanavond gaan we misschien nog naar de bios.
Fijne dag!
Bliss jij werkt in het onderwijs toch? Dan heb je in ieder geval nog tijd genoeg om leuke dingen te doen, rust nu eerst maar ff goed uit!
Klopt en thanks, dat ben ik ook zeker van plan
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Kowalski schreef:Bliss schreef:Ik ga zo denk ik nog even verder slapen, ben extreem moe op deze eerste dag van mijn (lange) zomervakantie. Eind vd middag ga ik naar mn vriend, vanavond gaan we misschien nog naar de bios.
Fijne dag!
Klopt en thanks, dat ben ik ook zeker van plan
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Goedemorgen (voor mij nog wel eigenlijk )!
Ik had gisteren een leuk feestje en heb heerlijk uitgeslapen vanochtend. Lukt me normaal nooit zo lang, maar had het blijkbaar nodig, werd pas om 12 uur wakker.
Ik heb inmiddels lekker ontbeten en ga straks even sporten. Vanmiddag ga ik nog naar de verjaardag van een vriendin.
Fijne dag!
Ik had gisteren een leuk feestje en heb heerlijk uitgeslapen vanochtend. Lukt me normaal nooit zo lang, maar had het blijkbaar nodig, werd pas om 12 uur wakker.
Ik heb inmiddels lekker ontbeten en ga straks even sporten. Vanmiddag ga ik nog naar de verjaardag van een vriendin.
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ibbeltje schreef:Zonnetje schreef:Goedemorgen!
Ik ga zo meteen hardlopen, het huis schoonmaken en boodschappen doen. Vanmiddag hoop ik nog wat tijd te hebben om lekker een boek te lezen in de zon. Vanavond ga ik uit met een vriendin vn mij in het dorp van mijn ouders waar een groot evenement is dit weekend.
@Snoes: wat balen dat de aannemer zijn afspraken niet is nagekomen, waardoor jullie de meubels nu niet terug kunnen verhuizen.
Oh je komt hier in de buurt ! Ik ga niet naar S maar als het goed is komen hier ook wandelaars en kijk ik wel vanaf ons dakterras. Ben je er morgen ook of niet?
Ik ga vanavond inderdaad naar S. Morgen ben ik er niet, want dan geeft mijn oma feest, zij wordt 90. Relaxed dat jij vanaf je dakterras kan kijken!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
haha ja nou ik ben benieuwd of ik er veel zie lopen. Ze komen vanaf een uur of half 12 of zo geloof ik. Maar goed ik hoor t hier wel En merk het hier ook wel met wegen afgesloten en zo. Dus ideaal vanaf dakterras kijken dan
Gefeliciteerd met je oma! Mijne wordt ook bijna 90 dus ook bijna feest Veel plezier vanavond!
Gefeliciteerd met je oma! Mijne wordt ook bijna 90 dus ook bijna feest Veel plezier vanavond!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
De allereerste komt rond half 12, maar ik denk dat het wel tot 2 uur duurt voordat ze allemaal voorbij zijn, want als je in L. bent, heb je al wel een redelijk stuk gelopen. Ik denk iets van 15-20 km.
Wat leuk dat jouw oma ook al bijna 90 is, ook gezellig een feestje.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Zonnetje schreef:De allereerste komt rond half 12, maar ik denk dat het wel tot 2 uur duurt voordat ze allemaal voorbij zijn, want als je in L. bent, heb je al wel een redelijk stuk gelopen. Ik denk iets van 15-20 km.
ja precies we zien wel Ze hebben er dan idd al een stuk op zitten.
En ja ook gezellig een feestje dan
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag