Goedemorgen zaterdag!
+19
Rouxxxe
heartsdale
Esperanza
Joli86
Zonnetje
SleepingBeauty
Lady4
Snoes
Burn
Arwyn
bolus26
Kowalski
Ibbeltje
Marie
silly-one
Minx
patjuhhh
MADDIE
Silver
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen zaterdag!
Goodmorning!
Goed geslapen? Ik eindelijk een keer wel. Kon er alleen niet zo gemakkelijk uit komen vandaag. Straks werken van 7 tot half 4. Dan snel naar huis thuis opfrissen en naar een bbq. Vervolgens niet te lang blijven want we moeten ook nog op verjaardag en morgen ook nog werken. Oftewel lekker druk dagje
Wat zijn jullie plannen?
Fijne dag allemaal!
*edit* ik zie nu pas dat er goormorning stond... Het was nog vroeg
Goed geslapen? Ik eindelijk een keer wel. Kon er alleen niet zo gemakkelijk uit komen vandaag. Straks werken van 7 tot half 4. Dan snel naar huis thuis opfrissen en naar een bbq. Vervolgens niet te lang blijven want we moeten ook nog op verjaardag en morgen ook nog werken. Oftewel lekker druk dagje
Wat zijn jullie plannen?
Fijne dag allemaal!
*edit* ik zie nu pas dat er goormorning stond... Het was nog vroeg
Laatst aangepast door Silver op za 7 jul 2012 - 2:30; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen zaterdag!
.....
Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Ik werd wel erg vroeg wakker uit mezelf, namelijk vijf uur! Maar kan dan ook gewoon niet meer slapen. Ik ga vandaag eerst een beetje het huis door om schoon te maken. Vanavond vier ik mijn verjaardag voor vrienden dus dingen klaar zetten ook. Zal me wel prima vermaken vandaag.
@ Silver succes met werken en veel plezier met de rest.
@ ostara, een hele beestenbende verzorgen dus. leuk!! en vooral leuk om je eigen katjes op te gaan halen!! Spannend!! Veel plezier!!
Ik werd wel erg vroeg wakker uit mezelf, namelijk vijf uur! Maar kan dan ook gewoon niet meer slapen. Ik ga vandaag eerst een beetje het huis door om schoon te maken. Vanavond vier ik mijn verjaardag voor vrienden dus dingen klaar zetten ook. Zal me wel prima vermaken vandaag.
@ Silver succes met werken en veel plezier met de rest.
@ ostara, een hele beestenbende verzorgen dus. leuk!! en vooral leuk om je eigen katjes op te gaan halen!! Spannend!! Veel plezier!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen, alweer vroeg wakker hier. Maar superleuk dagje voor de boeg. Ga samen met mijn vriend naar Amsterdam. Echt superveel zin in. Fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Goedemorgen iedereen , morgen gaan wij naar een bruiloft (hier is het nog vrijdag) dus genoeg te doen. Fijne dag iedereen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Goedemorgen allemaal,
Vandaag een hele dag slenteren en kuieren in de Efteling. Hier gaan we met de hele familie naar toe omdat mijn vader deze week 60 is geworden. Ik heb er zin in, vooral ook omdat mijn neefjes van 2 en 4 ook mee gaan en de oudste maakt het allemaal steeds bewuster mee en wil nu ook in allerlei dingen. De jongste kan geniale opmerkingen maken voor zijn leeftijd, wat echt lachstuipen kan opwekken.
Fijne dag allemaal
Vandaag een hele dag slenteren en kuieren in de Efteling. Hier gaan we met de hele familie naar toe omdat mijn vader deze week 60 is geworden. Ik heb er zin in, vooral ook omdat mijn neefjes van 2 en 4 ook mee gaan en de oudste maakt het allemaal steeds bewuster mee en wil nu ook in allerlei dingen. De jongste kan geniale opmerkingen maken voor zijn leeftijd, wat echt lachstuipen kan opwekken.
Fijne dag allemaal
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen,
Ik moet helaas gelijk aan de studie vandaag. Volgende week 3 herkansingen. Maar donderdag heb ik gelukkig vakantie, daar leef ik op dit moment voor!
Vanmiddag gaan we nog met huisgenoten wat leuks doen voordat iedereen op vakantie gaat en vanavond uit eten. Helaas kan ik door mijn herkansingen niet mee gaan stappen, maar dat mag de pret niet drukken!
Fijne dag allemaal!
Ik moet helaas gelijk aan de studie vandaag. Volgende week 3 herkansingen. Maar donderdag heb ik gelukkig vakantie, daar leef ik op dit moment voor!
Vanmiddag gaan we nog met huisgenoten wat leuks doen voordat iedereen op vakantie gaat en vanavond uit eten. Helaas kan ik door mijn herkansingen niet mee gaan stappen, maar dat mag de pret niet drukken!
Fijne dag allemaal!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Goedemorgen,
Redelijk geslapen vandaag.
Dadelijk even bij de bakker croissantjes halen denk ik en hopelijk blijft de zon, want dan ga ik lekker buiten zonnen Misschien pak ik mijn haakwerk weer op.
Ik wilde gtst terug kijken maar hij doet t niet Gisteren al van alles geprobeerd maar niks helpt. dus moet even kijken of dat nog gaat lukken.
Fijne dag!
Redelijk geslapen vandaag.
Dadelijk even bij de bakker croissantjes halen denk ik en hopelijk blijft de zon, want dan ga ik lekker buiten zonnen Misschien pak ik mijn haakwerk weer op.
Ik wilde gtst terug kijken maar hij doet t niet Gisteren al van alles geprobeerd maar niks helpt. dus moet even kijken of dat nog gaat lukken.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Ik ga zo douchen en opruimen. Vanmiddag naar de Veenendaal-meeting. Vanavond blijf ik thuis.
Een fijne dag!
Ik ga zo douchen en opruimen. Vanmiddag naar de Veenendaal-meeting. Vanavond blijf ik thuis.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Hee hallo! Hee hallo-lo!
Waarom zet ik mijn wekker op mijn enige vrije dag? Ik spoor Ă©cht niet!
Ik denk dat ik vanmiddag maar eens met mijn pap of mam bij ga kletsen, lekker lunchen... Vanavond ga ik wijntjes doen in de stad!
Hele fijne dag allemaal en Marie succes met studeren!
Waarom zet ik mijn wekker op mijn enige vrije dag? Ik spoor Ă©cht niet!
Ik denk dat ik vanmiddag maar eens met mijn pap of mam bij ga kletsen, lekker lunchen... Vanavond ga ik wijntjes doen in de stad!
Hele fijne dag allemaal en Marie succes met studeren!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Goedemorgen! Het is hier braderie dus ff een rondje doen, verder moet ik vanaf 5 uur werken voor mn kinderfeestjes bedrijfje dus straks even alles inpakken.
Fine dag allemaal!
Fine dag allemaal!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen,
Ik verveel me nu al.. Ben op m'n werk, maar de computer doet het niet. Dat betekend dus helemaal geen afleiding van het niks doen.. Nu maar even op de telefoon, maar geen idee hoe lang die dat volhoudt.
Na het werk nog even boodschappen doen en vanavond verjaardag.
Fijne dag allemaal.
Ik verveel me nu al.. Ben op m'n werk, maar de computer doet het niet. Dat betekend dus helemaal geen afleiding van het niks doen.. Nu maar even op de telefoon, maar geen idee hoe lang die dat volhoudt.
Na het werk nog even boodschappen doen en vanavond verjaardag.
Fijne dag allemaal.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ben al 2 uur wakker, wel eindelijk weer is een nachtje goed geslapen. Was ik ook echt wel aan toe.
Straks even fruit halen op de markt, voor de rest lekker niets doen.
Vanavond weer oppassen..
Fijne dag all!
Ben al 2 uur wakker, wel eindelijk weer is een nachtje goed geslapen. Was ik ook echt wel aan toe.
Straks even fruit halen op de markt, voor de rest lekker niets doen.
Vanavond weer oppassen..
Fijne dag all!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen!
Ik ben ook alweer eventjes wakker. Heb al boodschappen gedaan en zo dadelijk komen mijn mama en schoonmama om hier wat mee te helpen in huis. We zouden normaal vandaag weer 'verhuizen', maar dat gaat niet door omdat de aannemer zijn afspraak niet is nagekomen. Als alles goed is, gaan we dan volgend weekend wél verhuizen. Vanavond gaan we lekker rustig aan doen met ons tweetjes.
Fijne dag allemaal!
Ik ben ook alweer eventjes wakker. Heb al boodschappen gedaan en zo dadelijk komen mijn mama en schoonmama om hier wat mee te helpen in huis. We zouden normaal vandaag weer 'verhuizen', maar dat gaat niet door omdat de aannemer zijn afspraak niet is nagekomen. Als alles goed is, gaan we dan volgend weekend wél verhuizen. Vanavond gaan we lekker rustig aan doen met ons tweetjes.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk (uit)geslapen. Ga zo even wat eten en stap dan op mijn racefiets om een uurtje te fietsen. Vanmiddag heb ik een bbq van het werk van mijn vriend, aanhang en kinderen zijn ook uitgenodigd. Ik heb er zin in want zijn collega's zijn indirect ook de mijne en ik ken ze dus allemaal goed.
Ik kan helaas maar twee uurtjes blijven want dan rijd ik met een vriendin naar de andere kant van het land, voor een feestje van vriendin in Brabant. Ook veel zin in!
Fijne dag all!
Ik heb heerlijk (uit)geslapen. Ga zo even wat eten en stap dan op mijn racefiets om een uurtje te fietsen. Vanmiddag heb ik een bbq van het werk van mijn vriend, aanhang en kinderen zijn ook uitgenodigd. Ik heb er zin in want zijn collega's zijn indirect ook de mijne en ik ken ze dus allemaal goed.
Ik kan helaas maar twee uurtjes blijven want dan rijd ik met een vriendin naar de andere kant van het land, voor een feestje van vriendin in Brabant. Ook veel zin in!
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen.
Ik heb ook heerlijk geslapen.
Vandaag een dagje voor mezelf. Ook wel eens lekker:lol:
Ik heb ook heerlijk geslapen.
Vandaag een dagje voor mezelf. Ook wel eens lekker:lol:
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Goedemorgen!
Ik ga zo meteen hardlopen, het huis schoonmaken en boodschappen doen. Vanmiddag hoop ik nog wat tijd te hebben om lekker een boek te lezen in de zon. Vanavond ga ik uit met een vriendin vn mij in het dorp van mijn ouders waar een groot evenement is dit weekend.
@Snoes: wat balen dat de aannemer zijn afspraken niet is nagekomen, waardoor jullie de meubels nu niet terug kunnen verhuizen.
Ik ga zo meteen hardlopen, het huis schoonmaken en boodschappen doen. Vanmiddag hoop ik nog wat tijd te hebben om lekker een boek te lezen in de zon. Vanavond ga ik uit met een vriendin vn mij in het dorp van mijn ouders waar een groot evenement is dit weekend.
@Snoes: wat balen dat de aannemer zijn afspraken niet is nagekomen, waardoor jullie de meubels nu niet terug kunnen verhuizen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Goedemorgen allemaal!
Inmiddels al weer even wakker, in de douche geweest en ontbeten.
Zo boodschappen doen en vanmiddag ons huis kindjesproof maken want mijn 3 nichtjes komen vanmiddag hier en blijven logeren!
Fijne dag allemaal!
Inmiddels al weer even wakker, in de douche geweest en ontbeten.
Zo boodschappen doen en vanmiddag ons huis kindjesproof maken want mijn 3 nichtjes komen vanmiddag hier en blijven logeren!
Fijne dag allemaal!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Goedemorgen!
Ik ben ook al weer een poos wakker. Ik voel me helaas niet zo lekker, dus ik doe het maar rustig aan vandaag. Ik heb nog een boek liggen en vanavond wat drinken in de stad.
Fijne dag allemaal!
Ik ben ook al weer een poos wakker. Ik voel me helaas niet zo lekker, dus ik doe het maar rustig aan vandaag. Ik heb nog een boek liggen en vanavond wat drinken in de stad.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen zometeen werken tot 21.00 en morgen ook helemaal geen zin met dit mooie weer, maar ja!
Fijne dag all
Ik heb heerlijk geslapen zometeen werken tot 21.00 en morgen ook helemaal geen zin met dit mooie weer, maar ja!
Fijne dag all
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Zonnetje schreef:Goedemorgen!
Oh je komt hier in de buurt ! Ik ga niet naar S maar als het goed is komen hier ook wandelaars en kijk ik wel vanaf ons dakterras. Ben je er morgen ook of niet?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goeienmorgen!
Ik heb lekker geslapen, alleen van half 6 tot kwart voor 9 zitten spoken maar had ook geen zin om er uit te gaan haha. Uiteindelijk weer in slaap gevallen en net weer wakker geworden. Nu even ontbijten, straks onder de douche en dan moeten m'n vriend en ik boodschappen doen. Daarna nog even wat opruimen en dan gaan we vanmiddag naar een feest van een oom en tante van m'n vriend, die zijn 40 jaar getrouwd. Dat duurt tot het einde van de avond, en het is een uur rijden dus daar zijn we dan de rest van de dag wel zoet!
Fijne dag all!
Ik heb lekker geslapen, alleen van half 6 tot kwart voor 9 zitten spoken maar had ook geen zin om er uit te gaan haha. Uiteindelijk weer in slaap gevallen en net weer wakker geworden. Nu even ontbijten, straks onder de douche en dan moeten m'n vriend en ik boodschappen doen. Daarna nog even wat opruimen en dan gaan we vanmiddag naar een feest van een oom en tante van m'n vriend, die zijn 40 jaar getrouwd. Dat duurt tot het einde van de avond, en het is een uur rijden dus daar zijn we dan de rest van de dag wel zoet!
Fijne dag all!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
planning was om lekker uit te slapen en te relaxen in bed met de ipad, maar was op tijd (9uur) wakker en ben maar gaan sporten.
dalik de tuin onderhanden nemen, en vanmiddag weet ik nog niet, mss wat tv kijken, poetsen of ... weet niet wanneer man thuis is (is werken)
vanavond gaan we naar de buren, buurman is jarig
zonnetje, wilde we eigenlijk ook wel heen, vriendin van me woont daar, maar de rest van de groep ging niet.. Schoonmoeder ging met 'schoonoma' kijken, want schoonzus loopt mee
snoes, balen zeg... en helaas doe je er dan zo weinig aan
dalik de tuin onderhanden nemen, en vanmiddag weet ik nog niet, mss wat tv kijken, poetsen of ... weet niet wanneer man thuis is (is werken)
vanavond gaan we naar de buren, buurman is jarig
zonnetje, wilde we eigenlijk ook wel heen, vriendin van me woont daar, maar de rest van de groep ging niet.. Schoonmoeder ging met 'schoonoma' kijken, want schoonzus loopt mee
snoes, balen zeg... en helaas doe je er dan zo weinig aan
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik ga zo denk ik nog even verder slapen, ben extreem moe op deze eerste dag van mijn (lange) zomervakantie. Eind vd middag ga ik naar mn vriend, vanavond gaan we misschien nog naar de bios.
Fijne dag!
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Goede morgen!
Wij hebben lazy ass saturday vandaag, ben niet van plan veel te doen.
Als het droog blijft straks misschien nog lekker even in de tuin zitten.
B is ook al de hele ochtend aan het slapen.
Wij hebben lazy ass saturday vandaag, ben niet van plan veel te doen.
Als het droog blijft straks misschien nog lekker even in de tuin zitten.
B is ook al de hele ochtend aan het slapen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag
» Goedemorgen zaterdag