Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer vertel je het?

+6
Huppekee
Hoochie
silly-one
Roze Roos
SoGood
Sweety
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Sweety ma 10 jan 2011 - 23:40

Ik ben nu een tijdje aan het daten met Disney. Het is heel leuk en ik geniet er ook van.
Maar ik heb nog contact met mijn ex. Niet in de zin van dat we elkaar zien maar zo af en toe een sms. Nu vroeg mijn ex vrijdag aan me of ik nog de naam wist van de site waar we stonden en wat de gegevens daarvan waren. ( korte uitleg: we wilden graag een trio en je kon op een site je gegevens kwijt en een afspraak maken met een meid. Een soort datingsite maar dan puur voor de seks. ) Ik wist dat niet meer , nog steeds niet, dus zei tegen hem zoek je dan een seks date? Ja want waarom zou je er anders nog op kijken.. Hij zei toen: Haha nee hoor niet op zoek.. Ik niet meer op gereageerd. Toen kreeg ik na een uurtje: jij?
Ook niet gereageerd. De volgende dag kreeg ik een berichtje over dat ik iemand op mijn FB zou hebben ( familie van een vriendin van hem en mij ) en hij had dat niet gezien. Heel stom en heel onzinnig. Hij heeft al eens gevraagd of ik aan het daten was. Maar toen was ik nog maar net bezig eigenlijk en toen antwoordde ik nee.
Nu ga ik dus naar Londen toe met Disney maar wanneer vertel je zoiets tegen je ex? ( als je er nog normaal contact mee heb.) Ik weet dat hij ook doorgaat met zijn leven en het is niet dat ik op hem wacht ofzo maar ik dacht eraan..
Weet ook niet precies wat ik nu verwacht hoor.. Wilde het even kwijt en als iemand erop wil reageren graag. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  SoGood ma 10 jan 2011 - 23:43

Disney?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:44

Sogood schreef:Disney?

Mijn vraag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Roze Roos ma 10 jan 2011 - 23:45

Als je nog goed contact hebt met je ex... Euhm dan denk ik dat nu wel een goed moment is om te vertellen dat je aan het daten/meer bent. Mijn ex had er een handje van om mij steeds te bellen als ie een nieuwe vriendin had, tot ik aan heb gegeven dat ik dat niet wil weten. We spreken mekaar met vlagen dus ik voel ook niet zo de behoefte om hem te vertellen over mijn date, komt vanzelf wel een keer.
Vind je het belangrijk dat je ex het van jou hoort? Dan zou ik het zo langzamerhand wel vertellen, is het voor iedereen duidelijk smile
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Sweety ma 10 jan 2011 - 23:54

Darcy schreef:
Sogood schreef:Disney?

Mijn vraag.
Haha... Staat idd een beetje raar. Maar ik heb mijn date leren kennen in Disneyland Paris. En omdat mijn date dezelfde voorletter heeft als een andere jongen waar ik even mee had gedate noemde ik deze jongen Disney. Dan kon ik ze makkelijk uit elkaar houden.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Sweety ma 10 jan 2011 - 23:59

Roze Roos schreef:Als je nog goed contact hebt met je ex... Euhm dan denk ik dat nu wel een goed moment is om te vertellen dat je aan het daten/meer bent. Mijn ex had er een handje van om mij steeds te bellen als ie een nieuwe vriendin had, tot ik aan heb gegeven dat ik dat niet wil weten. We spreken mekaar met vlagen dus ik voel ook niet zo de behoefte om hem te vertellen over mijn date, komt vanzelf wel een keer.
Vind je het belangrijk dat je ex het van jou hoort? Dan zou ik het zo langzamerhand wel vertellen, is het voor iedereen duidelijk smile
Ja belangrijk.. Ergens wel. Ik zet in mijn blijheid soms dingen op hyves. Dus stel we hebben geboekt voor Londen dan ben ik geneigd om neer te zetten: Yes ik ga naar londen met Disney!
En ja dan komen de vragen.. Ik heb nu het gevoel dat ik dingen niet neerzet om hem niet te kwetsen. Had een leuke dag gehad op Scheveningen. Maar omdat mijn ex het leest zet ik niet neer dat ik ernaartoe ben gegaan. Terwijl hij mij heeft gedumpt dus ik hoef me nergens voor te schamen eigenlijk. Niet dat ik dat doe.. Soms denk ik wel misschien vinden mensen het te snel. Mijn beste vriendin en vriend zijn juist erg blij voor me en genieten ervan dat ik blij en gelukkig ben. Maar wil niet dat andere mensen te snel met hun oordeel klaar staan. Terwijl ik vind dat ik wel mag genieten en dat als het straks een relatie wordt dan wordt het dat. Lekker dubbel... Haha... Laughing
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:59

Ik zou het zeggen als hij vraagt of je aan het daten bent of zo. Kan je toch gewoon antwoord opgeven lijkt mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  silly-one di 11 jan 2011 - 0:00

Mijn ex had nog niet eens mijn spullen terug gebracht en het was nog niet eens een maand uit en toen kreeg ik al een mail dat hij weer aan het daten was met zijn secretaresse. Weet ook zeker dat hij met haar is vreemd gegaan, maar dat heeft hij nooit durven zeggen. Maar hij date al met haar tijdens onze relatie ( wat ik dus wel weet).

Ik zal het gewoon zo snel mogelijk zeggen, puur omdat hij als goede ex daar recht op heeft en als jullie als vrienden contact hebben zou hij toch gewoon willen dat jij gelukkig bent. Met hem of met een andere.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:04

Eens met Silly-one. Ik zou het ook zo snel mogelijk melden, gewoon casual, je hoeft er geen drama van te maken. Maar ik vind het wel netjes om te melden als je nog contact met je ex hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 0:04

silly-one schreef:Mijn ex had nog niet eens mijn spullen terug gebracht en het was nog niet eens een maand uit en toen kreeg ik al een mail dat hij weer aan het daten was met zijn secretaresse. Weet ook zeker dat hij met haar is vreemd gegaan, maar dat heeft hij nooit durven zeggen. Maar hij date al met haar tijdens onze relatie ( wat ik dus wel weet). Echt waar?? Waarom date hij al met haar tijdens jullie relatie? Ging het niet goed tussen jullie? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid..

Ik zal het gewoon zo snel mogelijk zeggen, puur omdat hij als goede ex daar recht op heeft en als jullie als vrienden contact hebben zou hij toch gewoon willen dat jij gelukkig bent. Met hem of met een andere. Hij wil wel graag dat ik gelukkig wordt. Dat heeft hij maanden geleden ook al eens gezegd. Hij hoopt dat ik bij een goede jongen terecht kom die lief is voor me. Dat vind hij wel belangrijk.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 0:20

Ik zou het gewoon zeggen. Dan ben je daarna ook vrij om je blijheid te uiten en voor je ex is het denk ik wel zo prettig om het van jou te horen, helemaal als jullie nog met elkaar praten enzo. Kan toch ook gewoon luchtig in een smsje, hoeft toch niet face to face? Of denk ik er nu te luchtig over?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  SoGood di 11 jan 2011 - 0:24

Ik ben het eigenlijk niet eens met bovenstaande reacties. Hij is je ex, je hebt nauwelijks contact met hem dus hoe pijnlijk ook, hij is niet voor niets je ex en je hoeft hem simpelweg geen verantwoordig meer af te leggen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 0:27

Maar los van dat het je ex is, kan het voor je eigen gevoel wel prettiger zijn om het te melden. Meer omdat je je dan "vrijer" voelt en voor jou gevoel ongemakkelijke situaties voorkomt als je met je nieuwe vriendje je ex tegen komt.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 0:30

Ik denk dat als ik heb geboekt voor Londen het eerst tegen mijn ex vertel. Dan vertel ik dat ik ga en als hij smst met wie dan kan ik zeggen met mijn date. Dat is misschien het beste..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 0:53

Lijkt mij een strak plan! Heb je moeite om het je ex te vertellen?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:54

Sogood schreef:Ik ben het eigenlijk niet eens met bovenstaande reacties. Hij is je ex, je hebt nauwelijks contact met hem dus hoe pijnlijk ook, hij is niet voor niets je ex en je hoeft hem simpelweg geen verantwoordig meer af te leggen.

Eens met het laatste gedeelte. Maar toch vind ik dat ze het wel moet zeggen tegen hem. Vind ik wel zo eerlijk. Niet in een soort van slecht-nieuwsgesprek. Maar als ze er toevallig erover aan het praten zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:56

Ik zou er niet zo'n probleem van maken. Als je het wilt vertellen, dan vertel je het gewoon wanneer het uitkomt, en idd je bent hem geen verantwoording schuldig. En als je het toch niet wilt vertellen, is dat ook je goed recht, ook al leest hij het dan misschien op Hyves.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  SoGood di 11 jan 2011 - 1:01

Bitterkoek_ schreef:
Sogood schreef:Ik ben het eigenlijk niet eens met bovenstaande reacties. Hij is je ex, je hebt nauwelijks contact met hem dus hoe pijnlijk ook, hij is niet voor niets je ex en je hoeft hem simpelweg geen verantwoordig meer af te leggen.

Eens met het laatste gedeelte. Maar toch vind ik dat ze het wel moet zeggen tegen hem. Vind ik wel zo eerlijk. Niet in een soort van slecht-nieuwsgesprek. Maar als ze er toevallig erover aan het praten zijn.

Ja, eens. Ze hoeft het ook niet te verzwijgen ofzo. En net als Twixx zou ik er niet een te groot ding van maken.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 1:09

Ik wil er idd niet meer van maken dan het is. En dat doe ik toch weer wel door me er op een manier druk over te maken. Terwijl ik gewoon verder ga met mijn leven. Misschien is het ook zo dat ik nog geld van hem krijg en "bang" ben dat hij straks vreemd ga doen. Terwijl ik ook wel weet dat dat niet het geval is. Hij smste net wat over zijn werk en dat ik weer eens een bakkie moet komen doen. Heb aangegeven dat ik volgende week wel kan. Denk dat dat dan ook een mooi moment is om te zeggen dat ik naar Londen ga en met mijn date ga.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  silly-one di 11 jan 2011 - 5:38

Sweety schreef:
silly-one schreef:Mijn ex had nog niet eens mijn spullen terug gebracht en het was nog niet eens een maand uit en toen kreeg ik al een mail dat hij weer aan het daten was met zijn secretaresse. Weet ook zeker dat hij met haar is vreemd gegaan, maar dat heeft hij nooit durven zeggen. Maar hij date al met haar tijdens onze relatie ( wat ik dus wel weet). Echt waar?? Waarom date hij al met haar tijdens jullie relatie? Ging het niet goed tussen jullie? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid..

Ik zal het gewoon zo snel mogelijk zeggen, puur omdat hij als goede ex daar recht op heeft en als jullie als vrienden contact hebben zou hij toch gewoon willen dat jij gelukkig bent. Met hem of met een andere. Hij wil wel graag dat ik gelukkig wordt. Dat heeft hij maanden geleden ook al eens gezegd. Hij hoopt dat ik bij een goede jongen terecht kom die lief is voor me. Dat vind hij wel belangrijk.


Het ging niet super, maar ik wilde nog wel vechten voor onze relatie. Hij is als geintje een paar keer met haar uit eten geweest toen wij nog niet hadden. Blijkbaar had hij het vechten al opgegeven. Ik zat wel vaak nadat hij wegging in het weekend op de bank en er kwam een rust over mij heen. Die kon ik toen niet plaatsen, maar later heel duidelijk wel. Dat neemt niet weg dat het gewoon een klote actie van hem is geweest en dat ik dat niemand toe wens.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 10:43

Het is idd een klote actie. En dat is nog zachtjes gezegd.
Erg is dat dan he.. Dat je nog wil vechten voor je relatie maar dat de ander het vechten al heeft opgegeven. Heb jij het uitgemaakt of beide?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Hoochie di 11 jan 2011 - 10:49

Sogood schreef:
Bitterkoek_ schreef:
Sogood schreef:Ik ben het eigenlijk niet eens met bovenstaande reacties. Hij is je ex, je hebt nauwelijks contact met hem dus hoe pijnlijk ook, hij is niet voor niets je ex en je hoeft hem simpelweg geen verantwoordig meer af te leggen.

Eens met het laatste gedeelte. Maar toch vind ik dat ze het wel moet zeggen tegen hem. Vind ik wel zo eerlijk. Niet in een soort van slecht-nieuwsgesprek. Maar als ze er toevallig erover aan het praten zijn.

Ja, eens. Ze hoeft het ook niet te verzwijgen ofzo. En net als Twixx zou ik er niet een te groot ding van maken.

Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb nu sinds bijna 3 maanden een nieuwe relatie en mijn ex spreek ik nog af en toe via sms of msn, maar hij weet dit niet. En dit omdat het hem niks aan gaat dus zal ik het hem niet zomaar vertellen, als het te sprake komt of hij vraagt ernaar zal ik er eerlijk antwoord op geven.

Je hoeft hem niet op de hoogte te stellen, maar ik zou het ook niet verzwijgen als het te sprake komt.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  silly-one wo 12 jan 2011 - 1:06

Sweety schreef:Het is idd een klote actie. En dat is nog zachtjes gezegd.
Erg is dat dan he.. Dat je nog wil vechten voor je relatie maar dat de ander het vechten al heeft opgegeven. Heb jij het uitgemaakt of beide?

Hij heel onverwachts. Waarbij ik tot 4 keer toe heb gevraagd een break of definitief. Nee een breek en 4 dagen later had ik hem aan de telefoon en toen was het ineens definitief. Toen heb ik gelijk gezegd ga je nu zeker achter die en die aan. Nee dat is niet zo, maar dat was dus wel zo. Toch wel raar hoe intuïtie je veel kan vertellen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 1:57

Ik zie het nut er niet zo van in om een ex op de hoogte te stellen van een nieuwe date. Ik zou het dan ook alleen vertellen als hij er zelf om vraagt. En anders merkt/ziet/leest hij het vanzelf wel een keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Sweety wo 12 jan 2011 - 4:53

silly-one schreef:
Hij heel onverwachts. Waarbij ik tot 4 keer toe heb gevraagd een break of definitief. Nee een breek en 4 dagen later had ik hem aan de telefoon en toen was het ineens definitief. Toen heb ik gelijk gezegd ga je nu zeker achter die en die aan. Nee dat is niet zo, maar dat was dus wel zo. Toch wel raar hoe intuïtie je veel kan vertellen.
Dat is echt erg als je denkt dat het een break is dan toch na een paar dagen is het definitief. Dan denk je eerst nog dat er misschien nog wat hoop is. Maar zodra het woord definitief is gevallen dan is dat allemaal weg.. En idd raar hoe je intuïtie je dingen kan vertellen. Had ik ook bij mijn ex. Gewoon erop vertrouwen. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum