Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vriendin van ex mee op vakantie

+4
maiadebij
PapillonRose
Darius
RYW
8 plaatsers

Ga naar beneden

vriendin van ex mee op vakantie Empty vriendin van ex mee op vakantie

Bericht  RYW vr 6 jul 2012 - 7:25

Jemig zeg.

Volgende week gaan mijn zoons naar hun vader voor de vakantie ( 3 weken lang) en hij gaat voor het eerst met ze op vakantie. Ze vertrekken woensdag. Dan vindt hij het nu nodig op vandaag pas per whatsapp te laten weten dat hij zijn vriendin (waar hij 2 maanden verkering mee heeft) mee gaat nemen.

De jongens denken nog dat zij een gewone kennis is van hem, hij gaat voor het eerst met ze op vakantie en ik heb haar welgeteld een minuut gezien en toen drie woorden met haar gewisseld!!!

Dit vind ik echt heel, heel, heel, HEEL moeilijk. Cry
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin van ex mee op vakantie Empty Re: vriendin van ex mee op vakantie

Bericht  Darius vr 6 jul 2012 - 7:29

Dat zou ik ook gewoon echt vet kut vinden.

Ik probeer me even mijn situatie in te denken als de jouwe, stel dat Michiel drie weken de jongens mee zou nemen met zijn nieuwe vriendin. Bah.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  PapillonRose vr 6 jul 2012 - 7:39

Ik kan het me heel goed voorstellen dat je dat moeilijk vindt! En al helemaal aangezien zijn nieuwe vriendin ook amper als zodanig bij jullie bekend is (bij jou dan wel begrijp ik, maar niet bij de jongens). Ik denk dat ik dat ook ontzettend moeilijk zou vinden!

Mijn ex heeft inmiddels al ruime tijd een relatie, en dan zou ik het alsnog moeilijk vinden als ze samen A. mee zouden nemen op vakantie. Dus dit moet nog moeilijker zijn hug

Hopelijk kom je die weken een beetje door. En ik vind hoe je ex het heeft aangepakt niet de schoonheidsprijs verdienen eerlijk gezegd.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  maiadebij vr 6 jul 2012 - 7:42

Ach jeetje dat zou ik ook heel erg vinden. Ik zou er eerlijk gezegd best boos om worden. Je ex gaat voor het eerst zo lang met ze weg, de keuze om zijn kersverse vriendin mee te nemen vind ik eerlijk gezegd egoïstisch. Je kinderen worden er niet beter van als zij mee gaat en zo'n vakantie draait toch voornamelijk om je kinderen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  RYW vr 6 jul 2012 - 7:49

maiadebij schreef:Ach jeetje dat zou ik ook heel erg vinden. Ik zou er eerlijk gezegd best boos om worden. Je ex gaat voor het eerst zo lang met ze weg, de keuze om zijn kersverse vriendin mee te nemen vind ik eerlijk gezegd egoïstisch. Je kinderen worden er niet beter van als zij mee gaat en zo'n vakantie draait toch voornamelijk om je kinderen.

Dat vind ik dus ook. Hij is nog nooit met ze op vakantie geweest, altijd bleef hij thuis, en nu gaan ze voor het eerst met hem, en dan gaat ze dus mee.

Ze kennen haar wel, maar denken dat het gewoon 'een' vriendin is van papa. En ik heb haar vorige keer dat hij de jongens terugbracht gezien, we hebben elkaar de hand geschud en that's it... En dan wordt er dus van mij verwacht dat ik dat maar normaal vind. Ik weet zeker dat hij haar toen meenam zodat ik nu niet kon zeggen 'ja maar ik ken haar niet eens', en hij zegt het nu een paar dagen van te voren via whatsapp. Zelfs nog terwijl ik HEM aansprak om te vragen wat ze mee moeten op vakantie zodat ik er rekening mee kan houden met het wassen, en dan zegt hij ineens: 'FYI, *vriendin* gaat ook mee op vakantie'

Echt heel fraai.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Tania vr 6 jul 2012 - 7:52

Dat lijkt me echt heel rot voor jou. Vooral de manier waarop het gaat. Dat hij haar meeneemt is nog tot daaraan toe. Maar dat had hij wel even anders naar jou toe kunnen brengen. hug

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  RYW za 7 jul 2012 - 5:44

Nou, verbazingwekkend genoeg heb ik er goed met hem over kunnen praten, hij begreep me eigenlijk goed en heeft besloten dat in eigenlijk wel gelijk heb en gaat haar niet meenemen op vakantie. Ze begrijpt het ook wel, maar is ook wel een beetje boos op me.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 5:50

Dat is wel heel netjes van hem tegenover jou en de kids. Dat zij boos is dat is begrijpelijk, maar in dit geval even haar probleem lijkt me.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 7 jul 2012 - 6:37

Dat is inderdaad netjes zeg, RYW! Fijn dat je er goed met hem over hebt kunnen praten.

Kan me ook wel voorstellen dat zijn nieuwe vriendin nu boos is, maar dat is haar probleem zo even bot gezegd. En als de relatie echt serieus is, dan komen er vast nog zat vakanties waar ze dan wel bij zal zijn. Dan kunnen de kinderen eerst aan haar wennen, voordat er ineens een nieuwe vriendin mee op vakantie gaat waarvan ze dachten dat het gewoon een vriendin was.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  chipa za 7 jul 2012 - 20:24

Dat vind ik een net besluit van je ex. Vooral naar de kinderen toe. Als de kinderen en jij haar wat beter kennen en hij wat langer met deze vriendin is dan is het weer een ander verhaal (al blijft het natuurlijk moeilijk), maar na 2 maanden je nieuwe vriendin meenemen zou ik ook niet kunnen waarderen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  MADDIE za 7 jul 2012 - 21:02

O.. wat fijn om te lezen dat jullie een goed gesprek hierover gehad!! Dat is wel positief!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SarahKey za 7 jul 2012 - 21:37

Zo ik zou ook even giftig worden!

Vind het goed dat papa zich heeft bedacht. Dan is zijn vriendin maar pissig, maar iedereen met een beetje verstand snapt wel dat dit helemaal niet handig zou zijn geweest, zij mee op vakantie.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud