winterbaby en rompers
+15
Annie24
Liadan
Flower_L
Susan
SarahKey
kwak
Floor
Aimee
Slakje
Sanne
lente
studiebol
Linda
Dora
bolus26
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: winterbaby en rompers
Aimee schreef:Ik heb juist wel heel veel lange mouwen rompers gebruikt. Vond het zelf een prettig idee toen het zo koud was, dat hij lekker twee laagjes lange mouwen aan had.
Wij ook. Vond het net zo veel gedoe als korte mouwen hoor. Dat armpje moet er toch door. Ik had een paar overslagrompers en een paar gewone. Dochter hield zichzelf ook echt niet goed warm dus was wel heel blij dat ze daar dan al veel laagjes uithaalde. Anders bleef je laagjes aandoen.
Ik zou gewoon van alle soorten 1 of 2 halen en wat je zelf het prettigst vindt van bijkopen als de kleine er is.
Gast- Gast
studiebol schreef:ik had wel lange mouwen rompers, maar die heb ik maar weinig gebruikt vooral de korte mouwen hebben we gebruikt.De lange mouwen rompers zijn voornamelijk gebruikt onder een shirt met korte mouwen.
+1 Ik gebruikte de lange rompers meer als truitje voor eronder zeg maar.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hier heeft ze ook zeker wel 3 maanden alleen maar rompers met lange mouw aan gehad en truitje met lange mouw erover. Ik had ook vaak een vest en een trui met lange mouwen aan, dan heeft zo'n kleintje dat toch zeker nodig.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: