OMG, wauw supermooie hotels!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
OMG, wauw supermooie hotels!
http://www.postranchinn.com/
http://www.wynnlasvegas.com/ (Ze hebben zelfs een veganistisch restaurant, kan alleen daar zowat, daar denken ze er iig aan en ook aan vegetariers).
Beide mooie hotels, maar veels te duur voor mij :x
http://www.wynnlasvegas.com/ (Ze hebben zelfs een veganistisch restaurant, kan alleen daar zowat, daar denken ze er iig aan en ook aan vegetariers).
Beide mooie hotels, maar veels te duur voor mij :x
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: OMG, wauw supermooie hotels!
Ja dat ziet er mooi uit.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Zekers. Vooral die in Vegas vind ik leuk vanwege de enorme keuzes in restaurants...................daar houd ik van.
Die andere heeft gewoon alles, mooie views ed.
Die andere heeft gewoon alles, mooie views ed.
Caribbeanlover- Ratel
Big Sur is ook een prachtige plek in California
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Die eerste vind ik echt prachtig!!
Die tweede vind ik echt helemaal niets (qua luxe zal het uitstekened zijn hoor!). Maar veel te massaal. Ik hou meer rusitige accomodaties
Die tweede vind ik echt helemaal niets (qua luxe zal het uitstekened zijn hoor!). Maar veel te massaal. Ik hou meer rusitige accomodaties
Gast- Gast
Marin schreef:Big Sur is ook een prachtige plek in California :)
Dat geloof ik graag en aan alleen de omgeving te zien van dit hotel kan ik dat al beoordelen. Ben je er ooit geweest? Volgens mij kan je dit soort hotels/resorts hier niet boeken.
Caribbeanlover- Ratel
Ja ik ben er twee keer geweest. Het is er prachtig, die kustlijn is zo mooi. Maar waarom zou je dit soort hotels niet hier kunnen boeken, ik snap je geloof ik even niet.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik merk vaak dat met zulke mooie/aparte accomodaties dat veel nederlandse reisorganisaties die niet aanbieden.
Caribbeanlover- Ratel
Je hoeft toch ook niet perse met een reisorganisatie mee. Wij zijn op rondreis geweest door amerika en hebben echt alles zelf geregeld, alle hotels reserveert waar we wilden zitten, zelf een auto vooraf geboekt, losse vliegtickets enzovoort.
Maar er zijn wel organisaties die dit hotel/dit soort hotels voor je kunnen boeken, wij hebben toen ook diverse organisaties benaderd en er zijn er genoeg dit reizen op maat maken, qua kosten maakt het allemaal niet zo veel uit, wij waren wel goedkoper uit door het allemaal zelf te regelen (het is alleen meer werk)
Maar er zijn wel organisaties die dit hotel/dit soort hotels voor je kunnen boeken, wij hebben toen ook diverse organisaties benaderd en er zijn er genoeg dit reizen op maat maken, qua kosten maakt het allemaal niet zo veel uit, wij waren wel goedkoper uit door het allemaal zelf te regelen (het is alleen meer werk)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Caribbeanlover schreef:Ik merk vaak dat met zulke mooie/aparte accomodaties dat veel nederlandse reisorganisaties die niet aanbieden.
Dan boek je toch direct via het hotel? Ik reis nooit met Nederlandse reisorganisaties, gewoon via de website van het hotel. Daar mag je als Nederlander ook gewoon slapen hoor, als je maar betaalt
Marin- Lady Post-a-lot
Ach het zijn beide toch hotels die veels te duur zijn voor ons............ik droom verder..........zucht!
Caribbeanlover- Ratel
Het wynn valt qua prijs echt wel mee, als je niet n hoogseizoen en weekenden gaat is het betaalbaar voor de gewone mensen. 100 150€ voor een nacht heb je wel een suite. Maar is dan goed zoeken en kijken naar aanbiedingen.
ChocoChip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11
Maar dan komt de vlucht, eten ed er nog bij.
Caribbeanlover- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wauw...
» Hotels in Antwerpen
» Tips voor hotels in Londen
» Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden
» Hotels in Leeuwarden of langs de Waddenzee (vasteland)
» Hotels in Antwerpen
» Tips voor hotels in Londen
» Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden
» Hotels in Leeuwarden of langs de Waddenzee (vasteland)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: