Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hotels in Leeuwarden of langs de Waddenzee (vasteland)

Ga naar beneden

Hotels in Leeuwarden of langs de Waddenzee (vasteland) Empty Hotels in Leeuwarden of langs de Waddenzee (vasteland)

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 23:32

Aankomende week willen mijn man en ik een nachtje weg gaan. Ons plan was om op de bonnefooi te gaan rijden en dan gewoon ter plekke een hotel uitkiezen. Nu blijkt dat je via internet (sites als hotel.nl/weekendjeweg.nl) uiteindelijk een paar tientjes per nacht goedkoper uit bent dan wanneer je ter plekke in het hotel gaat boeken. Nu ben ik wat op zoek gegaan, maar ik ben gewoon véél te kieskeurig en kom er dus ook niet meer uit.

Ik ben op zoek naar een redelijk luxe, maar niet ál te duur hotel (kosten max. 140 euro voor 1 nacht, 2 personen incl ontbijt). Heb wel zin in een vrij uitgebreid ontbijtbuffet met warme en koude gerechten, maargoed, 't is niet op internet terug te vinden wát de hotels nu als ontbijtbuffet voeren.
Verder, qua locatie zou ik graag een hotel willen aan de rand van Leeuwarden of nét buiten Leeuwarden, óf een hotel aan de waddenzee, maar nog wel op het vasteland, en dus niet op de eilanden (dit zodat we een dagtochtje richting één van de waddeneilanden kunnen maken, maar nog wel de auto op het vasteland achter kunnen laten: scheelt kosten).

Maargoed, heb nu al tig hotels gezien en ik zie nu door de bomen het bos niet meer.... Dus wie heeft er misschien een tip?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotels in Leeuwarden of langs de Waddenzee (vasteland) Empty Re: Hotels in Leeuwarden of langs de Waddenzee (vasteland)

Bericht  Guus ma 6 dec 2010 - 9:09

als je naar de eilanden gaat zou ik zowiezo de auto achterlaten! die nemen we eigenlijk nooit mee...

op de eilanden heb ik een heleboel tips, maar net erbuiten niet echt... niks leuks in Harlingen te vinden?
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotels in Leeuwarden of langs de Waddenzee (vasteland) Empty Re: Hotels in Leeuwarden of langs de Waddenzee (vasteland)

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:12

We zijn allang weer terug :p
We zijn uiteindelijk naar Ameland gegaan, auto wel meegenomen en dat was eigenlijk maar al te fijn ook. In die kou en met de wind die we toen hadden was het toch erg fijn om een auto te hebben zodat we toch nog het eiland konden bekijken. Op de fiets had ik dat echt niet willen doen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotels in Leeuwarden of langs de Waddenzee (vasteland) Empty Re: Hotels in Leeuwarden of langs de Waddenzee (vasteland)

Bericht  Guus ma 6 dec 2010 - 23:50

haha totaal niet op gelet angel

fijn dat je het zo leuk hebt gehad! ik neem echt nooit de auto mee, fiets of loop altijd maar ga dan ook meestal naar Vlieland en daar mag het niet smile

in deze periode zijn de wadden ook zo fijn he? echt helemaal niemand! wat een rust, hoe heerlijk
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotels in Leeuwarden of langs de Waddenzee (vasteland) Empty Re: Hotels in Leeuwarden of langs de Waddenzee (vasteland)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum