Wauw...
+16
norah
Evalynn
Krullebol
SarahKey
June
Suus
Tiana
Takkie
Roza
Mees
Océane
loura
Middleme
SuperGrover
Snoes
ellibre
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wauw...
We hebben op dit forum gewoon al 2229 gebruikers... Waar zijn al die mensen? Ik zie ze niet reageren:roll:
Gast- Gast
Re: Wauw...
Er zijn 675 gebruikers met meer dan 100 geplaatste berichten, dat vind ik behoorlijk veel. En 660 gebruikers zijn deze week minstens 1x online geweest, ook dat vind ik veel.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Het is hier drukker dan we denken
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom typen ze niet allemaal gezellig mee? Het mag hier wat mij betreft wel wat drukker zijn, mijn tentamens komen er weer aan.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Is dat niet altijd zo geweest? Meer lezers dan schrijvers.. Zeker nu met hetoetbal, kijk en lees wel maar typ niet altijd..
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb het idee dat hier best veel verschillende mensen actief zijn, maar dat sommigen zo actief en aanwezig zijn, dat anderen minder opvallen. Als je hier elke dag komt en 5 of 10x per week iets post vind ik dat zelf nog best veel, maar anderen zullen dat misschien als inactief zien. Ik kom hier zelf bijvoorbeeld bijna elke dag wel en post gemiddeld 2 berichten per dag (aldus mijn profiel) maar val verder niet heel erg op denk ik.
ellibre- Prater
Het is zondagsrust. Volgens mij nog nooit echt anders geweest. Op zondag lees ik meer dan ik post. Al lees ik de laatste tijd sowieso meer dan ik post. Ben te lui.
Gast- Gast
Het is idd erg rustig nu.. Gebeurd niet veel nieuws. Als alle meelezers nu eventjes allemaal nieuwe topics openen!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik lees eigenlijk ook veel meer mee dan dat ik reageer... Vaak ook omdat het bereik te slecht is, hij laadt de pagina's dan wel maar reageren lukt niet... En soms heb ik een forumloze periode, even geen zin in, maar ik kom altijd weer terug...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Ik lees de laatste tijd meer via mijn telefoon en da werkt niet met een Nokia, want de halve tijd kan ie dingen niet openen enzo. Reageren is ook vervelend dus blijft het meer bij meelezen (al heb ik sowieso altijd meer gelezen dan geschreven).
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik reageer ook nog maar amper.. Ben ook meer een meelezer geworden geloof ik.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik reageer ook niet zo vaak. Meestal komt dat omdat ik niks zinnigs weet te zeggen of omdat ik bang ben dat áls ik iets zeg het gewoon niet (goed) overkomt. Dus dan zeg ik maar niks
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Ik probeer weer wat actiever te worden en vaker te reageren.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik post vaak wel iets als ik langs kom, maar meestal niet heel veel. Dan hang ik met mijn laptop op de bank en komen de poezen bovenop me zitten Lezen gaat dan nog wel, maar typen wat minder
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het vaak relaxed om een beetje te lezen én foto's te kijken maar reageer met vlagen. En waarschijnlijk heb je nog een paar honderd van dit soort gevalletjes .
Gast- Gast
Jij plaatst gemiddeld 12 berichten per dag volgens je profiel, ik vind dat zelf best veel eerlijk gezegd.Suus schreef:Ik post vaak wel iets als ik langs kom, maar meestal niet heel veel. Dan hang ik met mijn laptop op de bank en komen de poezen bovenop me zitten Lezen gaat dan nog wel, maar typen wat minder
ellibre- Prater
Haha, daar heb je gelijk in. Alleen de laatste maanden wel een stuk minder dan daarvoorellibre schreef:Jij plaatst gemiddeld 12 berichten per dag volgens je profiel, ik vind dat zelf best veel eerlijk gezegd.Suus schreef:Ik post vaak wel iets als ik langs kom, maar meestal niet heel veel. Dan hang ik met mijn laptop op de bank en komen de poezen bovenop me zitten Lezen gaat dan nog wel, maar typen wat minder
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
ellibre schreef:Jij plaatst gemiddeld 12 berichten per dag volgens je profiel, ik vind dat zelf best veel eerlijk gezegd.Suus schreef:Ik post vaak wel iets als ik langs kom, maar meestal niet heel veel. Dan hang ik met mijn laptop op de bank en komen de poezen bovenop me zitten Lezen gaat dan nog wel, maar typen wat minder
Echt? Suus was voorheen ook nog een stuk actiever in het dagcafé. Als je daar een kwartier rondhangt heb je al zo tien berichten. Als je dat soms lang doet, heb je zo tachtig berichten en dat trekt je gemiddelde aardig omhoog. Bovendien duurt een reactie plaatsen toch niet zo heel lang? Ik ben echt niet langer dan een minuut hooguit twee bezig.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Dat zou kunnen ja, ik kijk eigenlijk nooit in topics als het Dagcafe of het Kletstopic, dat gaat me te snel om bij te houden. Dus ik weet ook niet wie daar actief was of is
ellibre- Prater
ellibre schreef:Dat zou kunnen ja, ik kijk eigenlijk nooit in topics als het Dagcafe of het Kletstopic, dat gaat me te snel om bij te houden. Dus ik weet ook niet wie daar actief was of is
Nee, dat snap ik, maar vaak ontstaan daar wel dat soort getallen .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
O ja, er waren tijden dat 100 posts per persoon per dag in het dagcafe meer regel als uitzondering warenHadewijch schreef:ellibre schreef:Dat zou kunnen ja, ik kijk eigenlijk nooit in topics als het Dagcafe of het Kletstopic, dat gaat me te snel om bij te houden. Dus ik weet ook niet wie daar actief was of is
Nee, dat snap ik, maar vaak ontstaan daar wel dat soort getallen .
Gast- Gast
Eerder was ik alleen meelezer, nu ook wat meer posten maar meelezen is soms 'makkelijker'.
Ik vind trouwens 2230 veel mooier getal Dus, wie word die 2230ste?!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Die is er al! miss-m is de gebruikersnaam. Er zijn er zelfs al 2231Krullebol schreef:Eerder was ik alleen meelezer, nu ook wat meer posten maar meelezen is soms 'makkelijker'.
ellibre- Prater
Hier sluit ik me bij aan...ellibre schreef:Ik heb het idee dat hier best veel verschillende mensen actief zijn, maar dat sommigen zo actief en aanwezig zijn, dat anderen minder opvallen. Als je hier elke dag komt en 5 of 10x per week iets post vind ik dat zelf nog best veel, maar anderen zullen dat misschien als inactief zien. Ik kom hier zelf bijvoorbeeld bijna elke dag wel en post gemiddeld 2 berichten per dag (aldus mijn profiel) maar val verder niet heel erg op denk ik.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wauw, gave slippers.
» OMG, wauw supermooie hotels!
» Wauw wat bijzonder!! (nu met video)
» Wauw wat veel gasten!
» Wauw wat een superschilder/kunstenaar!
» OMG, wauw supermooie hotels!
» Wauw wat bijzonder!! (nu met video)
» Wauw wat veel gasten!
» Wauw wat een superschilder/kunstenaar!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: