Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?
+22
Fiebje
liesje
PapillonRose
Star007
Darius
Linda
Limburg85
Steep
Purpleflower
SarahKey
Theeleut
Pussycat
loesje
kwak
Happydobby
Paper Crown
Clapperdie
Kat1980
Poisongirl
Annemie
blondje1313
Pien
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?
Sinds deze zwangerschap zo'n 1x in de week, ik heb nu ik weer zwanger ben nog meer last van de knip na de sex :-( + dat ik ook erg moe ben. Helaas voor mijn man want die zou wel vaker willen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Hier wisselt het enorm. Ik kan rustig een paar weken zonder seks, geen probleem mee. En soms doen we het weer een tijd veel vaker. Of ik vervul alleen even man z'n genot.
Na de zwangerschap kon ik opeens niet meer klaarkomen, super irritant! Sinds kort gaat dat gelukkig weer goed, want dat is een flinke pretbederver.
In de zwangerschap hebben we veel seks gehad, dat was zo'n beetje het enige waar ik nog plezier aan beleefde.
Na de zwangerschap hadden we na 2 weken alweer seks, ik had er zoveel behoefte aan. Ik heb dat toen zelfs nog met de kraamhulp besproken.
Na de zwangerschap kon ik opeens niet meer klaarkomen, super irritant! Sinds kort gaat dat gelukkig weer goed, want dat is een flinke pretbederver.
In de zwangerschap hebben we veel seks gehad, dat was zo'n beetje het enige waar ik nog plezier aan beleefde.
Na de zwangerschap hadden we na 2 weken alweer seks, ik had er zoveel behoefte aan. Ik heb dat toen zelfs nog met de kraamhulp besproken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Parel schreef:Ik behoorde overigens, helaas voor mijn vriend, tot een van de vrouwen wiens libido volledig gekelderd was tijdens mijn zwangerschap. De keren dat we sex hebben gehad zijn echt op 1 hand te tellen!
Onder sex versta ik overigens ook penetratie.
Moet wel zeggen nu L. constant slaapt s`nachts en savonds, we het makkelijker weer doen.
En Pien, wat fijn lijkt me dat! Elke dag! Alsof je weer net verliefd bent haha
Hoe noem je de rest dan?
Hier nu zo'n 3 keer per week. Niet elke keer prenetatie (maar wel seks. zo noem ik het wel ), want dat trekken mijn bekken nog niet echt. Daarnaast loop ik ook ontzettend te kutten met anticonceptie dus als dat helemaal voor elkaar is kunnen we weer los
Elke dag doen wij alleen op vakantie
Gast- Gast
kwak schreef:haha, echt serieus hier hebben mijn man en ik het gister nog over gehad! Hij vind dat we nu veel te weinig sex hebben en wist zeker dat iedereen veel meer sex heeft dan ons. haha en wat blijkt, hij heeft totaal ongelijk, haha!
Ik duw hem vanavond eens even dit topic onder zijn neus.
Ik moet denken aan die scene uit s.a.t.c film 1, dat Samantha tegen Smith zegt ' Next thing you know, we're only having sex three or four times a week'
Gast- Gast
Op het moment niet zo veel omdat het nu niet heel lekker loopt tussen ons. Dan heb ik er ook minder zin in. Maar dat kong hopelijk wel goed
Gast- Gast
En met deze hitte?
Ik moet er met dit weer dus echt níet aan denken. Plak zo al genoeg!
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:En met deze hitte?
Juist met deze hitte
_MamaRosa_ schreef:En met deze hitte?
Lekker juist
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
*
Laatst aangepast door Anniej_S op za 7 jul 2012 - 0:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
De eerste drie of vier maanden van onze relatie deden we het elke dag, soms wel twee of drie keer per dag. Maar na een half jaar werd dit al minder, naar 1 of 2 keer per week. Tijdens de zwangerschappen hebben we het gedurende de negen maanden misschien 2 of 3 keer gedaan. Ik denk dat we ongeveer eens in de maand seks hebben. Tussendoor 'frummelen' we wel twee keer in de week ofzo.
Seks met penetratie vind ik gewoon behoorlijk veel gehannes, geklieder met het kwakje en ik moet altijd daarna naar de wc, anders krijg ik een blaasontsteking. Gewoon te veel gedoe.
Seks met penetratie vind ik gewoon behoorlijk veel gehannes, geklieder met het kwakje en ik moet altijd daarna naar de wc, anders krijg ik een blaasontsteking. Gewoon te veel gedoe.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
In onze beginjaren , iedere keer als we bij elkaar waren ( 3 a 4 x per week), en dan soms een paar keer per dag haha . Toen we net samenwoonden ongeveer 2 x in de week, na een tijdje werd dat 2 x per maand , maar daar had de pil schuld aan denk ik. Toen we voor een kindje gingen deden we het ongeveer 2 x per week. Tijdens de zwangerschap is het op 1 hand te tellen. Na de zwangerschap een tijdje 1 a 2 x in de maand ( was soms echt uitgeblust!) Laatste tijd doen we het de ene week 3 x en de andere week soms niet. Beetje verschillend. Moet wel zeggen dat we de laatste tijd wel weer meer zin en puf hebben haha. We willen het allebei toch wel 3 keer per week ofzo, maar het komt op de een of andere manier gewoon niet van. Dus we zijn allebei niet altijd tevreden... nouja de laatste paar weken wel dus
edit: Mijn slaapdiensten werken ook niet altijd mee, want tja dan 'moet' je dus maar zin maken op de avonden/dagen die je wel thuis bent om aan je gewenste gemiddelde te komen.
edit: Mijn slaapdiensten werken ook niet altijd mee, want tja dan 'moet' je dus maar zin maken op de avonden/dagen die je wel thuis bent om aan je gewenste gemiddelde te komen.
Laatst aangepast door Star007 op do 5 jul 2012 - 7:11; in totaal 3 keer bewerkt
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Hier komt het dieptepunt van het topic Voordat ik wist dat ik zwanger was, deden we het 1x per dag of soms wel vaker. We zagen elkaar overigens niet elke dag.
Sinds ik weet dat A. eraan zou komen sta ik droog
Sinds ik weet dat A. eraan zou komen sta ik droog
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Dankje Anniej! Niet dat ik er heel erg mee zit hoor, omdat ik weet dat het er nu even niet inzit, mis ik het denk ik ook minder. En heb het verder druk genoeg met andere dingen. Neemt natuurlijk niet weg dat ik best opensta voor een leuke nieuwe liefde
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Nou dat is je zeker gegund hoor een nieuwe liefde zeker na van de week (wat ik las op FB)! Hopelijk komt er gauw een nieuwe leuke vent op je pad! Die ook lief voor jouw maar ook voor A. is. 't is zo'n leuk grietje!
Gast- Gast
voor we aan kinderen wilden beginnen deden we het 4 a 5 x in de week nu na 2 zwangerschap/bevallingen 1 of 2x in de week.
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Razz_ schreef:Jeetje wat doen jullie het nog vaak zeg
Hier doen we het denk ik zo'n 3 keer in de maand. Nu wel meer omdat we een tweede willen. Maar 3 keer in de week nee sorry daar heb ik echt geen puf meer voor haha. Er gebeuren tussendoor natuurlijk wel wat andere dingen maar echte seks niet iedere week meer hoor!
Wat versta je dan onder andere dingen? Als ik een beetje bij mijn vriend ga frummelen, wil hij echt gewoon meer.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
[quote="Nicci"]
Mooie woordspeling in deze topic! :-)
Bij ons is het hetzelfde gebleven zo'n 4 x per week. Alleen de eerste periode na de bevalling niet.
Parel schreef:Daarnaast loop ik ook ontzettend te kutten met anticonceptie dus als dat helemaal voor elkaar is kunnen we weer los
Bij ons is het hetzelfde gebleven zo'n 4 x per week. Alleen de eerste periode na de bevalling niet.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Kat1980 schreef:Razz_ schreef:Jeetje wat doen jullie het nog vaak zeg
Hier doen we het denk ik zo'n 3 keer in de maand. Nu wel meer omdat we een tweede willen. Maar 3 keer in de week nee sorry daar heb ik echt geen puf meer voor haha. Er gebeuren tussendoor natuurlijk wel wat andere dingen maar echte seks niet iedere week meer hoor!
Wat versta je dan onder andere dingen? Als ik een beetje bij mijn vriend ga frummelen, wil hij echt gewoon meer.
Hier heb ik daar last van, een beetje frummelen dan wil ik meer, en dat kan gewoon niet altijd. Hier nu 1x in de week, vriend gaat 's avonds erg vroeg naar bed, en moet dan ook slapen anders is ie niks waard. Dus vaak alleen het weekend (helaas). Met vakantie gebeurt het ook wel vaker. Heb ook een periode gehad dat ik elke maand een schimmelinfectie had, dan was ik ongesteld kon het niet en vervolgens had ik een schimmel, dan gebeurde het zo 2 weken niet omdat het gewoon niet kon.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Als ik peneteratie als sex reken....
Oei vanaf 2002 al niet meer, 10 jaar dus. Hahaha.
Hier wisselt de frequentie echt ontzettend veel. Soms 4x in de week, maar soms ook 2/3 maanden niet......
Laten we het maar houden op vermoeidheid, beide in wisselende diensten werken, en dat mijn vrouw (een tijd lang) niet zo heel veel moeite deed om haar lichaam een beetje in vorm te krijgen/houden (veel snoepen etc). Maar nu sport ze wel weer, en komt ze wat strakker in d'r vel te zitten (om het zo maar even te zeggen) en dat is wel bevordelijk voor de bedactiviteiten.
Ow, en ik heb altijd al wat minder zin gehad dan haar, dus ik ben ook medeschuldig hoor.
Oei vanaf 2002 al niet meer, 10 jaar dus. Hahaha.
Hier wisselt de frequentie echt ontzettend veel. Soms 4x in de week, maar soms ook 2/3 maanden niet......
Laten we het maar houden op vermoeidheid, beide in wisselende diensten werken, en dat mijn vrouw (een tijd lang) niet zo heel veel moeite deed om haar lichaam een beetje in vorm te krijgen/houden (veel snoepen etc). Maar nu sport ze wel weer, en komt ze wat strakker in d'r vel te zitten (om het zo maar even te zeggen) en dat is wel bevordelijk voor de bedactiviteiten.
Ow, en ik heb altijd al wat minder zin gehad dan haar, dus ik ben ook medeschuldig hoor.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
[quote="Fiebje"]
Haha, dat was onbewust!
Nicci schreef:schreef:Daarnaast loop ik ook ontzettend te kutten met anticonceptie dus als dat helemaal voor elkaar is kunnen we weer los
Haha, dat was onbewust!
Gast- Gast
Zelden nog. Ik ben helemaal paranoia geworden. En als we seks hebben gehad met pil en condoom ren ik alsnog naar de apotheker voor de noodpil. In augustus mag ik een spiraaltje laten zetten, dus dan hopelijk weer meer!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Kat1980 schreef:Razz_ schreef:Jeetje wat doen jullie het nog vaak zeg
Hand en mond werk
Gast- Gast
Al 5 weken niet, ik heb echt 0,0 zin
Daarvoor 1-2x per week, soms een weekje dat we oversloegen.
Daarvoor 1-2x per week, soms een weekje dat we oversloegen.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is er tegenwoordig beter?
» Dat speelgoed van tegenwoordig..
» ''De jeugd van tegenwoordig...''
» Wat zit er tegenwoordig in de blije doos van Prenatal?
» Al die schandalen van tegenwoordig ...
» Dat speelgoed van tegenwoordig..
» ''De jeugd van tegenwoordig...''
» Wat zit er tegenwoordig in de blije doos van Prenatal?
» Al die schandalen van tegenwoordig ...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: