Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

+22
Fiebje
liesje
PapillonRose
Star007
Darius
Linda
Limburg85
Steep
Purpleflower
SarahKey
Theeleut
Pussycat
loesje
kwak
Happydobby
Paper Crown
Clapperdie
Kat1980
Poisongirl
Annemie
blondje1313
Pien
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 0:04

Hier is nieuwsgierig, brutaal aagje weer!

Toen we net bij elkaar waren, waren we zowat elke dag bezig.
Toen we L. wilden krijgen, was het 4,5 jaar later en deden we het nog zo`n 3x in de week.

Nu zijn we papa en mama, af en toe uitgeblust, en hebben we vaak (gepland haha) 1 a 2x in de week sex.


We zijn beide tevreden hoe het nu gaat, en als we het doen dan is het goed, dus dat is het niet. Is alleen niet te hopen dat we na een evt. 2de het helemaal niet meer doen Laughing

Overigens hadden wij 5 weken na haar geboorte voor het eerst weer sex, maar toen zijn we niet gelijk begonnen met 1 of meerdere keren per week. Er zat nog wel eens een week tussen dat het mij gewoon te pijnlijk was bijv.

Hoe zit dat bij jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 0:08

Voordat er kinderen waren deden we het gemiddeld drie à vier keer per week..
Nadat mijn zoon geboren was deed het veel pijn en pas na een maand of acht was het weer als vanouds en deden we het weer net zoveel als daarvoor..

Nu na de geboorte van mijn dochter (nu 3 maanden) hebben we nog niet zo heel veel sex gehad en de laatste keer deed het ook best wel zeer.. Het gemiddelde ligt nu maar laag.. Denk zo ongeveer 1 x in de twee weken.
Maar goed dat komt vast ook wel weer goed als ze wat ouder is.

Oh ja onder sex versta ik in dit geval penetratie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Pien do 5 jul 2012 - 0:09

Toch wel 3keer per week denk ik. Voor het eerst na de bevalling was pas met een maand of 3. Ik had teveel spanning voor eventuele pijn dat ik angstig was.
Nu hebben we drie weken vakantie en is het vrij wel iedere dag.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  blondje1313 do 5 jul 2012 - 0:11

Na de bevalling na een maand pas weer. Nu ligt het eraan, soms een week niet, maar meestal een keer of 2 per week. (Al wil ik graag wel wat vaker...)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 0:12

Voor de zwangerschap zo'n 3 keer in de week. ( aan t begin van de relatie elke dag haha)
Na de zwangerschap van de eerste was het eerst wat minder zo eens in de 2 weken.
Dat werd langzaam aan steeds beter tot zo'n 3 keer per week.
Tijdens de zwangerschap van de 2de werd t weer een stuk minder, nu na de zwangerschap zitten we op 2 a 3 keer per week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 0:16

Ik behoorde overigens, helaas voor mijn vriend, tot een van de vrouwen wiens libido volledig gekelderd was tijdens mijn zwangerschap. De keren dat we sex hebben gehad zijn echt op 1 hand te tellen!

Onder sex versta ik overigens ook penetratie.

Moet wel zeggen nu L. constant slaapt s`nachts en savonds, we het makkelijker weer doen.

En Pien, wat fijn lijkt me dat! Elke dag! Alsof je weer net verliefd bent haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Annemie do 5 jul 2012 - 0:18

Wij doen het zo'n 1 keer per maand,soms minder..soms vaker..nu zowiezo iets meer omdat we een tweede willen...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 0:25

Maar minder sex, is dat dat geen behoefte aan elkaar, of gewoon geen zin in het hele gedoe? Gewoon zo maar een algemene vraag hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Poisongirl do 5 jul 2012 - 0:45

Voor J. Er was gemiddeld twee tot drie keer in de week. Ton ik zwanger was amper. Na mijn bevallingeerst drie maanden niet. Nu de ene week drie keer, een keer of soms een week.noet.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Kat1980 do 5 jul 2012 - 0:53

Wat ben je toch nieuwsgierig Parel Razz

Toen we elkaar net kenden, woonden we best een eind van elkaar (uurtje reizen) en zagen wel elkaar meestal alleen van vrijdagavond tot en met zondagavond. En dan deden we het meestal een keer of 4 a 5.
Toen we gingen samenwonen was het denk ik een keer of 3 per week (dat was ook wel het gemiddelde toen we een jaartje later voor een kindje wilden gaan).

Eenmaal zwanger was mijn libido echt een stuk lager, hooguit 1 keer per week/2 weken en tegen het einde echt praktisch niet meer. Na mijn bevalling heb ik gevloeid tot 9 weken, daarna dus weer voor het eerst sex. Maar toen ik aan de cerazette ging (en later de microgynon) was mijn libido echt weer 0,0. Omdat ik op dat moment niet doorhad waar het aan lag, heeft het wel totdat J 1 jaar was geduurd voor ik weer een beetje een normaal libido had (1 a 2 keer per week).
Een half jaar later was ik weer zwanger en dus weer hetzelfde verhaaltje als hierboven. Alleen ben ik na deze bevalling niet aan de pil gegaan en was mijn libido toch wel wat beter (behalve bij drama nachten Wink )
Nu is het ook gemiddeld 2 keer per week.

De reden voor minder sex... Toch wel geen zin in het hele gedoe, omdat je gewoon minder tijd en energie hebt als je 2 kinderen hebt. Zeker omdat we gewoon ook niet de beste slapers hebben.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  blondje1313 do 5 jul 2012 - 0:57

De reden is vermoeidheid. En eerst deden we het in het weekend vaak 's ochtends, maar dat gaat nu vaak niet meer omdat Lotte dan wakker is.
's Avonds is één van de twee vaak te moe. Gelukkig heeft mijn man ook bijna vakantie!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Clapperdie do 5 jul 2012 - 0:59

Nou ik durf mijn reactie bijna niet te geven als ik jullie zo lees :shock:

Voor de zwangerschap was het vaak 1x per week en toen we zwanger wilde worden vaker en tijdens de zwangerschap 2x in de hele zwangerschap. Nu na de zwangerschap hebben we het na 8 weken weer gedaan. Daarna heb ik mijn spiraal geplaatst en nu vloei ik al 4 weken. 1 dag was het iets minder en toen hebben we wel sex gehad.

Ik hoop nu ik geen pil meer slik dat mijn libido weer hoger wordt want mijn vriend heeft wel de behoefte aan meer dan in ieder geval 1x per week.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 1:09

Gemiddeld 1-2x per week.

Dit vinden we beide prima. Mijn man maakt hele lange dagen dus is echt uitgeblust 's avonds, en ik eigenlijk ook wel. Dus meestal in het weekend, heel af en toe door de week.

Ik ben nu net een ruime week gestopt met de pil en het is er nu nog niet weer van gekomen. Eigenlijk durf ik het niet alleen met condoom, veel te bang dat het misgaat. Dan is dat zo, maar liever niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Paper Crown do 5 jul 2012 - 1:17

over straks kan ik niet praten maar voor de zwangerschap was het wanneer we zin hadden, soms elke dag soms een week niet. Nu kan ik elke dag op elk moment maar mijn man is het beu whaha. Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? 281626781
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 1:25

Jeetje wat doen jullie het nog vaak zeg Very Happy

Hier doen we het denk ik zo'n 3 keer in de maand. Nu wel meer omdat we een tweede willen. Maar 3 keer in de week nee sorry daar heb ik echt geen puf meer voor haha. Er gebeuren tussendoor natuurlijk wel wat andere dingen maar echte seks niet iedere week meer hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 1:28

Paper Crown schreef:over straks kan ik niet praten maar voor de zwangerschap was het wanneer we zin hadden, soms elke dag soms een week niet. Nu kan ik elke dag op elk moment maar mijn man is het beu whaha. Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? 281626781

Wel heel herkenbaar! Haha! Helaas was het na de bevalling weer over. En dat vond mijn man dan ook weer niet leuk. Hahaha!

Ik ben nu weer gestopt met de Cerazette en toch scheelt dat al weer qua libido. Maar ja, nu nog 'durven'.Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Happydobby do 5 jul 2012 - 1:46

In het begin van onze relatie tot aan de zwangerschap zeker 5 keer per week, toen ik zwanger was, de eerste drie maanden wat minder omdat ik moe was, aan het eind ook wat minder omdat mijn buik in de weg zat.
Na de bevalling na 3 weken weer sex gehad, ik heb een keizersnee gehad dus van onder had ik geen last. Na 6 weken aan de cezarette gegaan en daardoor een libido van 0,0. Daarmee gestopt toen M 6 maanden was en sindsdien doen we het 2 a 3 keer per week, soms vaker en als ik ongesteld ben vloei ik nu zoveel dat we het de eerste 4 dagen het ook niet doen.

Maar langzaam aan gaan we weer naar vaker in de week.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  kwak do 5 jul 2012 - 1:49

haha, echt serieus hier hebben mijn man en ik het gister nog over gehad! Hij vind dat we nu veel te weinig sex hebben en wist zeker dat iedereen veel meer sex heeft dan ons. haha en wat blijkt, hij heeft totaal ongelijk, haha!

Ik duw hem vanavond eens even dit topic onder zijn neus.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  loesje do 5 jul 2012 - 2:21

Clapperdie schreef:Nou ik durf mijn reactie bijna niet te geven als ik jullie zo lees :shock:

Voor de zwangerschap was het vaak 1x per week en toen we zwanger wilde worden vaker en nu tijdens mijn zwangerschap is mijn libo 0,0.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Pussycat do 5 jul 2012 - 2:30

Wij doen het ook wanneer we zin hebben. Een week niet komt eigenlijk niet voor tenzij we beiden veel avonden weg zijn, maar dat komt ook bijna niet voor.
Ik denk gemiddeld 2 á 3 keer per week. (En nu we bezig zijn voor een 2e kindje willen we wel eens vaker sex hebben rond eisprong.) Maar het gemiddelde van 2 á 3 keer per week is eigenlijk altijd al zo geweest zowel voor als na zwangerschap.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 2:34

Haha wow.. Het gemiddelde ligt hier echt hoog! 3 keer in de week was hier in de beginjaren. Nu minder. Het is nu een kwestie van 'slapen!' als de kinderen slapen om toch de nodige uurtjes rust te krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Theeleut do 5 jul 2012 - 2:50

Nu is het rond de 1 of 2 keer per week, soms een dikke week niet. Ligt allemaal aan de omstandigheden.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  SarahKey do 5 jul 2012 - 3:53

Wij hebben hetzelfde gemiddelde als voor de zwangerschap. Ongeveer 3 keer per week. Maar soms hebben we ook een week waarin er weinig gebeurt, zijn we te moe of voelt 1 van ons zich niet fit etc.

Alleen in de zwangerschap stelde het allemaal weinig voor. De eerste 3 maanden was ik bang dat het daardoor mis kon gaan of dat ik zou gaan bloeden en dan zou ik daar weer van in de stress schieten. De middelste 4 maanden, ach wat zou het zijn 1 keer per maand ofzo.

En de laatste 2 maanden niets want alles deed me behoorlijk zeer. Maar mijn man vond alles best al was hij wel blij dat het na de bevalling weer kon. Eerste keer was na 4,5 week. Eerst nog beetje eng en pijnlijk door de hechtingen die ik gehad had.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Purpleflower do 5 jul 2012 - 3:59

Voor de zwangerschap 2 a 3 keer per week.

Eerste half jaar na de bavalling niet veel.. vond het raar idee en te gevoelig.

Nu nog 1 keer per week. Soms 2 weken niet, en soms 3 keer per week.
Man is 6 dagen in de week druk met werk. En s'avonds echt op.
knuffelen en zoenen en tegen elkaar in bed kruipen gebeurd wel.
Als hij straks rustiger is gebeurd het wel weer meer..
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig? Empty Re: Nieuwsgierigheidstopic! Hoe vaak sex tegenwoordig?

Bericht  Steep do 5 jul 2012 - 4:03

Na de bevalling probeerde we het weer na 8 weken, maar het deed zo veel pijn dat ik er bang van was geworden dus toen duurde het weer 4 weken. Toen weer geprobeerd en doorgezet (auw!) en toen kwam er nog een stukje hechting uit :shock: , maar toen deed het ook geen pijn meer! Naja eigenlijk heb ik veel stress gehad ivm mijn afstuderen en heeft ons seksleven daar erg onder geleden, daarbij opgeteld dat ik me echt niet meer aantrekkelijk voel maakte dat ik geen zin meer had in seks. Dus 1 keer in de maand was nog wel veel.. Maar na ons trouwen ging het ineens een stuk beter en nu zitten we gemiddeld op 2 keer per week, al wil ik wel graag naar 3 a 4 keer per week (al weet ik niet of dat haalbaar is met mijn nieuwe baan omdat ik soms maar 6 uurtjes slaap tussen mijn diensten heb zitten).
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum