Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog meer billenschuivers hier?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Nog meer billenschuivers hier? Empty Nog meer billenschuivers hier?

Bericht  Pien wo 4 jul 2012 - 22:16

Onze kleine dame is een echte billenschuiver. In rap tempo verplaatst ze zich van a naar b.
Geweldig om te zien, ze heeft er echt handigheid in en is pas 1 keer in haar enthousiasme achter over omgekukkeld.

Nu de laatste 2,5 week zijn we veel buiten en sneuvelen er heel wat broekjes. Iemand tips? Ik heb al een oud spijkerbroekje opgeofferd en gebruik die voor buiten maar met dit weer doe ik haar echt geen donkere jeans aan!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer billenschuivers hier? Empty Re: Nog meer billenschuivers hier?

Bericht  Floor wo 4 jul 2012 - 23:13

Geen oplossing voor je, onze zoon kruipt maar daar kunnen broekjes ook niet tegen helaas.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer billenschuivers hier? Empty Re: Nog meer billenschuivers hier?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 0:13

Floor schreef:Geen oplossing voor je, onze zoon kruipt maar daar kunnen broekjes ook niet tegen helaas.

wat bij ons op de creche ouders doen is uit oude spijkerbroeken knieen knippen en die op de knieen van de buitenspeelbroek zeg maar naaien, heb je een dubbele laag! en anders zijn er serieus knieschuifbeschermers achtig iets te koop!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer billenschuivers hier? Empty Re: Nog meer billenschuivers hier?

Bericht  Annemie do 5 jul 2012 - 0:13

Mijn zoontje schuift ook op zijn billen,vooral met 1 kant,zijn broekjes zijn aan 1 kant dus heel vies en afgesleten..ziet er niet uit..ik koop zo goedkoop mogelijke broekjes.. verder ook geen tips.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer billenschuivers hier? Empty Re: Nog meer billenschuivers hier?

Bericht  Floor do 5 jul 2012 - 0:26

Parel schreef:
Floor schreef:Geen oplossing voor je, onze zoon kruipt maar daar kunnen broekjes ook niet tegen helaas.

wat bij ons op de creche ouders doen is uit oude spijkerbroeken knieen knippen en die op de knieen van de buitenspeelbroek zeg maar naaien, heb je een dubbele laag! en anders zijn er serieus knieschuifbeschermers achtig iets te koop!

ah dat is wel slim om dat er op te naaien. Nu laat ik hem buiten voornamelijk op het gras kruipen omdat het zo warm is heef het korte broekjes aan, maar dan moet ik er echt bovenop zitten omdat hij anders over de stoep verder kruipt.
Serieus knieschuifbeschermers?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer billenschuivers hier? Empty Re: Nog meer billenschuivers hier?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 1:15

Hier doet de jongste dat ook. De oudste deed het ook, maar die kruipt nu al een tijdje. Kost beide heel wat kleding.

Daarom doe ik ze een legging aan. 2 euro bij de zeeman, en dan baal ik niet zo als die doorslijten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer billenschuivers hier? Empty Re: Nog meer billenschuivers hier?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum