Nadeel van de zomer
+32
_Lacey_
Ibbeltje
Tinus
Rouxxxe
Mida4you
Annemoontje
SleepingBeauty
Lenster
Sarah1985
Thunder
VeryCherry
Jasmine
Poisongirl
Snoes
Zwerver
Silver
Jeanette
Slakje
Error
Joli86
Darius
Lejow
Polly
Arwyn
Raindrop
Lenthe
Kowalski
SoGood
Susan
Shopelle
Blond
Caribbeanlover
36 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nadeel van de zomer
Kowalski schreef:Youandi schreef:Kowalski schreef:Ik glijd zowat van m'n stoel af
Heeft dat met het weer te maken of loopt er toevallig een prettig mannelijk exemplaar langs?
Oh sorry, ik wist niet dat je dit standaard grapje niet kon waarderen..
Gast- Gast
Youandi schreef:Kowalski schreef:Youandi schreef:Kowalski schreef:Ik glijd zowat van m'n stoel af
Heeft dat met het weer te maken of loopt er toevallig een prettig mannelijk exemplaar langs?
Zeker wel! Die smiley was meer omdat er hier niks lekkers rondloopt, was dat maar waar!
Als je die smiley trouwens net voor dat ie zijn ogen dicht doet stil zet lacht ie heel erg lief en schattig!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Youandi schreef:Kowalski schreef:Youandi schreef:Kowalski schreef:Ik glijd zowat van m'n stoel af
Zeker wel! Die smiley was meer omdat er hier niks lekkers rondloopt, was dat maar waar!
Als je die smiley trouwens net voor dat ie zijn ogen dicht doet stil zet lacht ie heel erg lief en schattig!
Gelukkig, ik dacht al dat je boos was Al kan ik me een boze Kowalski bijna niet voorstellen
Jammer dat er niks fijns in je nabije omgeving is
Gast- Gast
Ik vind de hele zomer gewoon één groot nadeel, dit jaar. Óf het regent dat het giet, óf het is vies, klef warm. Ik denk dat ik bij elkaar vanaf april/mei misschien hooguit 10 écht lekkere dagen heb meegemaakt. Het mag van mij alweer herfst worden
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Haha er moet veel gebeuren wil je mij boos krijgen! Lijkt me trouwens wel lekker hoor, om eens ontzettend kwaad te zijn!
Het enige wat hier rondloopt zwemt is Bob en om nou te spreken van een lekkere vent...
Het enige wat hier rond
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik plak verdorrie op plekken waar je gewoon NIET wilt plakken! BAH!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Heb nooit last van hitte in huis, heb met dit weer altijd de rolluiken potdicht en het verbaast mensen altijd hoe lekker koel het binnen is. Het nadeel van de zomer vind ik altijd dat ik er zo duf van word, vaak heb ik heel wat gepland en om 14:00 kan je me al opvegen van de hitte.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» En dat is het nadeel als oma oppast
» Nadeel van op vakantie gaan.
» Grootste nadeel grote stad/klein dorp?
» Van de zomer...
» Zomer 2011
» Nadeel van op vakantie gaan.
» Grootste nadeel grote stad/klein dorp?
» Van de zomer...
» Zomer 2011
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: