Nadeel van de zomer
+32
_Lacey_
Ibbeltje
Tinus
Rouxxxe
Mida4you
Annemoontje
SleepingBeauty
Lenster
Sarah1985
Thunder
VeryCherry
Jasmine
Poisongirl
Snoes
Zwerver
Silver
Jeanette
Slakje
Error
Joli86
Darius
Lejow
Polly
Arwyn
Raindrop
Lenthe
Kowalski
SoGood
Susan
Shopelle
Blond
Caribbeanlover
36 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nadeel van de zomer
Ik ben niet zo'n zomermens.
Ik krijg het snel warm en met mijn werk is dat niet fijn (dikke werkkleding en veel bewegen).
Ook heb ik altijd last van warmte/ zonne-allergie, dus heb altijd pilletjes in mijn tas.
Vind het ook niet fijn dat je dan veel en snel gaat zweten, heb je net gedoucht en dan ga je weer opnieuw zweten.
Ik houd ook niet zo van zomerkleding, ik vind kleding met lange mouwen enzo fijner.
Ik houd het ook noiet zo lang vol buiten in de zon, word dan snel misselijk.
Ik krijg het snel warm en met mijn werk is dat niet fijn (dikke werkkleding en veel bewegen).
Ook heb ik altijd last van warmte/ zonne-allergie, dus heb altijd pilletjes in mijn tas.
Vind het ook niet fijn dat je dan veel en snel gaat zweten, heb je net gedoucht en dan ga je weer opnieuw zweten.
Ik houd ook niet zo van zomerkleding, ik vind kleding met lange mouwen enzo fijner.
Ik houd het ook noiet zo lang vol buiten in de zon, word dan snel misselijk.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ik kan ook geen nadelen verzinnen. Ik hou van de zomer! Het is lekker lang licht, ik slaap supergoed en stik van de energie.
Ik was bang dat het hier op kantoor snikheet zou worden, maar dat valt gelukkig ook mee. De helft van het gebouw is van glas, maar daar staat geen zon op. En we hebben een plafondventilator
Ik was bang dat het hier op kantoor snikheet zou worden, maar dat valt gelukkig ook mee. De helft van het gebouw is van glas, maar daar staat geen zon op. En we hebben een plafondventilator
Gast- Gast
Dat het bij mij op het werk haast niet uit te houden is. Het is zo ongelooflijk warm en wordt er soms niet goed van!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Het enige nadeel vind ik de warmte 's nachts. En dat mijn menstruatie nóg erger lijkt te zijn met warm weer..
Gast- Gast
Lenster schreef:Nadeel van de zomer vind ik dat ik niet weet wat ik aan moet trekken naar het werk. Moet wel een beetje bedekkend zijn, maar ook niet te warm, aangezien het bij ons altijd gelijk vet warm is binnen.
En verder dan een simpel rokje, 3/4 legging en een tshirt met gesloten hals kom ik eigenlijk niet..
Gesloten hals? Het is zomer hoor.:lol:
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik vind het erg als het mooi zomerweer is en ik moet werken haha, dan kan ik niet van het weer genieten. En het is in ons appartement wel heel snel warm. En dat er niks op tv is in de zomer vind ik ook niet leuk.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Met alle nadelen ben ik het wel eens. Al is het wel heel lekker 's ochtends vroeg om in die frisheid je kopje koffie te drinken, met nat gras. Maar vanaf dan vind ik het niet zoveel aan. Ben niet zo'n bbq-er en slapen gaat minder. Ik houd van de winter, heerlijk. Korte dagen, door de koud wandelen, opwarmen bij de open haard, de feestdagen; heerlijk!
Oja, ik hou wel van de zomer in Spanje. Maar dat is maar 3 weken per jaar.
Oja, ik hou wel van de zomer in Spanje. Maar dat is maar 3 weken per jaar.
Gast- Gast
Ik vind het lastig dat het dan zo warm is op de slaapkamer en ik toch onder een deken móet slapen. Kan niet lekker slapen als er alleen maar een laken of niks ligt, haha.
Ook word ik altijd heel loom en sloom van warm weer, wat niet erg is als het vakantie is, maar als je moet werken toch wat minder lekker.
Maar verder vind ik de zomer heerlijk! Al heb ik nóg liever een goede lente. Niet zo heel heet en benauwd, wel een zonnetje en een aangename temperatuur, de natuur die weer wakker wordt. Dat is toch wel mijn favo seizoen. Jammer dat we de afgelopen jaren van die rare lentes hebben gehad.
Ook word ik altijd heel loom en sloom van warm weer, wat niet erg is als het vakantie is, maar als je moet werken toch wat minder lekker.
Maar verder vind ik de zomer heerlijk! Al heb ik nóg liever een goede lente. Niet zo heel heet en benauwd, wel een zonnetje en een aangename temperatuur, de natuur die weer wakker wordt. Dat is toch wel mijn favo seizoen. Jammer dat we de afgelopen jaren van die rare lentes hebben gehad.
Gast- Gast
Ik vind het irritant dat als het 2 dagen lekker weer is, het dan meteen weer gaat regenen. En óf het is meteen bloedheet, of het regent dan!
Een ander nadeel is de drukte op het werk omdat iedereen met vakantie gaat. (ik pas eind augustus)
Ik vind lekker weer heerlijk, maar meer dan 23, 24 graden hoeft het van mij niet te worden. Ik kan niet zo goed tegen de warmte, zoals vandaag, pfff!
Een ander nadeel is de drukte op het werk omdat iedereen met vakantie gaat. (ik pas eind augustus)
Ik vind lekker weer heerlijk, maar meer dan 23, 24 graden hoeft het van mij niet te worden. Ik kan niet zo goed tegen de warmte, zoals vandaag, pfff!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Dat het hier vaak zo plakkerig is als het warm is, het bij mij binnen snikheet is en ik eerder hoofdpijn krijg...
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik word er ook zo moe van. Ben af en toe niet vooruit te branden.PrinsesBo schreef:Ik word er moe van. Slaap elke avond een uurtje
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ik trouwens echt het állerirritantst vind aan de zomer, en het gebeurt ieder jaar weer, dat het dan op een gegeven moment echt zo heet wordt dat het niet lekker meer is en als je daar iets over zegt, dat iemand dan zegt: 'Eigenlijk is het ook nooit goed, hè?' Of een even zo uitgekauwde variant: 'Eigenlijk zijn we ook wel zeikerds als het om het weer gaat, hè?' Alsof je het niet gewoon té heet mag vinden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
De nadelen van de zomer vind ik: hoofdpijn en zweten.
Ik ben meer een lente-type
Ik ben meer een lente-type
Gast- Gast
Mijn favoriete deel van het jaar is het stuk van september tot en met de feestdagen. Ik hou van de herfst en ik vind het lekker om naar de feestdagen toe te leven. Daarna mag het dan wel weer meteen lente zijn. Van mij zouden ze ook mogen invoeren dat kerst in februari valt en Nieuwjaarsdag op 1 maart, dan heb je de hele winter voorpret van de feestdagen en dan is het daarna dus lente. Of bijna lente.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb het zweet tussen m'n tieten zitten zónder ook maar íets te doen
Gast- Gast
Lach je me nu uit?
Heb je er zelf geen last van? Klef weer = kleffe voorgevel
Heb je er zelf geen last van? Klef weer = kleffe voorgevel
Gast- Gast
Nee ik lach om je!
Nou ik heb er geen zweet tussen staan, maar krijg met dit weer altijd last van dat mn bh zo wnorm schuurt.
Nou ik heb er geen zweet tussen staan, maar krijg met dit weer altijd last van dat mn bh zo wnorm schuurt.
Gast- Gast
Ik glijd zowat van m'n stoel af
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Ik glijd zowat van m'n stoel af
Heeft dat met het weer te maken of loopt er toevallig een prettig mannelijk exemplaar langs?
Gast- Gast
Ik hou van najaar!! Leuke kleding.. Vanmiddag in de stad zag ik echt mooie herfst kleding al. Op de 1 of andere manier vind ik zomer kleding gewoon echt niets. Niets vind ik mezelf staan terwijl ik in de herfst daar nooit problemen mee heb.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
PrinsesBo schreef:Nee ik lach om je!
Gelukkig, anders moest ik je even een klapje geven
Daar heb ik ook wel wat last van ja. En het is ook niet zo dat ze glimmen van het zweet, maar het is allemaal wat broeierig en plakkerig. Irritant
Gast- Gast
Youandi schreef:Kowalski schreef:Ik glijd zowat van m'n stoel af
Heeft dat met het weer te maken of loopt er toevallig een prettig mannelijk exemplaar langs?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» En dat is het nadeel als oma oppast
» Nadeel van op vakantie gaan.
» Grootste nadeel grote stad/klein dorp?
» Van de zomer...
» Zomer 2011
» Nadeel van op vakantie gaan.
» Grootste nadeel grote stad/klein dorp?
» Van de zomer...
» Zomer 2011
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: