Wat zou jij doen?
+21
Takkie
Tania
loura
Lejow
girli
Twellie
Mees
Susan
Paper Crown
Jeanette
Arwyn
Rouxxxe
blondje1313
Snoes
Atelier Madame
TukTuk
Blond
Marin
Reeza
Carra
Rush
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat zou jij doen?
Mwah, ik snap die stennis niet zo maar ik zou als ik nog voorraad had een andere keer terugkomen, en anders maar die 1.36 voor lief nemen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik was een keer kinderkleertjes aan het kopen in de uitverkoop bij Benetton en bij het afrekenen bleek dat een van de vestjes die ik voor Yrsa had uitgezocht van de nieuwe collectie was, dat was in die winkel vrij onduidelijk te zien. Het scheelde echt veel geld, maar zelfs toen durfde ik niet te zeggen dat ik het dan liever niet nam, of liever alsnog een vestje pakte uit de uitverkoop, ik vond dat zo krenterig staan en ik had zoiets van, nu heb ik het eenmaal uitgekozen, nu moet ik het ook maar nemen. Stom achteraf, gelukkig was het wel een mooi vestje, ze heeft het veel gedragen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Ik was een keer kinderkleertjes aan het kopen in de uitverkoop bij Benetton en bij het afrekenen bleek dat een van de vestjes die ik voor Yrsa had uitgezocht van de nieuwe collectie was, dat was in die winkel vrij onduidelijk te zien. Het scheelde echt veel geld, maar zelfs toen durfde ik niet te zeggen dat ik het dan liever niet nam, of liever alsnog een vestje pakte uit de uitverkoop, ik vond dat zo krenterig staan en ik had zoiets van, nu heb ik het eenmaal uitgekozen, nu moet ik het ook maar nemen. Stom achteraf, gelukkig was het wel een mooi vestje, ze heeft het veel gedragen.
Nou hoef ik geen kinderkleding te kopen, maar ik denk dat ik het ook gewoon niet terug zou durven leggen/geven. Inderdaad stom misschien, maar ik ben een scheiterd.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik zou om 1,36 euro uit te besparen echt niet de volgende dag terug komen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik zou het wel teruggeven/terug leggen. Ik doe praktisch elke dag boodschappen, dus die aanbieding komt dan de volgende keer wel. Ik zou er alleen geen stennis over schoppen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Mees schreef:Susan schreef:Ik was een keer kinderkleertjes aan het kopen in de uitverkoop bij Benetton en bij het afrekenen bleek dat een van de vestjes die ik voor Yrsa had uitgezocht van de nieuwe collectie was, dat was in die winkel vrij onduidelijk te zien. Het scheelde echt veel geld, maar zelfs toen durfde ik niet te zeggen dat ik het dan liever niet nam, of liever alsnog een vestje pakte uit de uitverkoop, ik vond dat zo krenterig staan en ik had zoiets van, nu heb ik het eenmaal uitgekozen, nu moet ik het ook maar nemen. Stom achteraf, gelukkig was het wel een mooi vestje, ze heeft het veel gedragen.
Nou hoef ik geen kinderkleding te kopen, maar ik denk dat ik het ook gewoon niet terug zou durven leggen/geven. Inderdaad stom misschien, maar ik ben een scheiterd.
Oh, ik neem het dan echt niet mee hoor.
Waarom zijn jullie bang om er iets van te zeggen? De verkoopsterbeet je niet op, en het is nog altijd jouw geld.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Voor die 1,36 zou ik het gewoon meenemen of miss maar 1tje en die andere terug geven. Als het om een groter bedrag zou gaan zou ik zeggen dat ik de volgende dag terug kom.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
In dit geval zou ik het gewoon meenemen omdat ik het voor 1,36 te veel moeite vind om terug te gaan leggen. Maar we waren gister bij de karwei en wilden iets kopen met zo'n sticker van 20% korting. Bleek het niet geldig te zijn op het artikel dat we wilden hebben. Dat heb ik toen wel laten liggen, het scheelde 15 euro en dan konden we het ergens anders zonder sticker goedkoper kopen. We gingen het alleen halen vanwege die actie dus zonder die korting hoefden we het niet zo nodig te hebben.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Ook voor €1,36?Chance schreef:Ik zou het zelf terugleggen, en de volgende dag terug gaan (mits ik in de gelegenheid ben en het product niet direct nodig heb).
Ja. Maar uiteraard geen rel om schoppen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Als de korting hoger zou zijn, zou ik het terugleggen en die week nog een keer terugkomen. Maar als het bedrag zo klein is, ben ik haast meer kwijt aan benzinekosten dan dat ik uiteindelijk die korting heb. Dus dit zou ik wel meenemen.
Ik zou in geen geval ruzie gaan maken, maar gewoon aangeven dat ik mij heb vergist en dat ik het dan liever een andere keer kom halen.
Ik zou in geen geval ruzie gaan maken, maar gewoon aangeven dat ik mij heb vergist en dat ik het dan liever een andere keer kom halen.
Gast- Gast
Marin schreef:Het is dan m'n eigen fout, dus dan zou ik balen dat ik de dag daarna terug naar de winkel moet als ik persé die korting wil, of ik betaal dan toch het bedrag zonder korting.
Dit dus. Ik had het een paar maanden terug bij de Dirx, daar waren de luiers in de aanbieiding, drie pakken voor de prijs van twee. De actie ging pas de dag erna in en ik heb het toch maar teruggelegd. Dat scheelt dan toch zeker 10 euro.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Ik zou het gewoon meegenomen hebben. Ik had het laatst ook toen ik bij de groenteboer om een 'stuk of tien' sinaasappels vroeg zonder gekeken te hebben wat voor sinaasappels dit waren en wat de kiloprijs prijs. Het bleken mega-grote te zijn en ik moest belachelijk veel betalen, maar ik durfde niet te zeggen dat ie ze achteraf wel mocht houden. Er stonden ook allemaal mensen achter me, dus ik heb mijn verlies maar genomen. Maar dat zal ik niet zo snel meer doen. (en ze waren nog niet eens lekker ook)
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik durf niet eens te zeggen dat ik de vierde wachtende in de rij ben bij de Jumbo (dan zijn je boodschappen gratis)
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat geldt alleen als er nog een kassa open kan he? Maar dat moet je gewoon zeggen hoor!Sogood schreef:Ik durf niet eens te zeggen dat ik de vierde wachtende in de rij ben bij de Jumbo (dan zijn je boodschappen gratis)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zou niet zo'n stampij hebben gemaakt, maar gewoon tegen de cassiere hebben gezegd van: goh, ik dacht dat de korting al vanaf vandaag was. Kan ik het hier dan nu laten? Kom ik morgen voor de korting (want die laat ik natuurlijk niet aan mijn neus voorbij gaan! )
Gast- Gast
Rush schreef:Dat geldt alleen als er nog een kassa open kan he? Maar dat moet je gewoon zeggen hoor!Sogood schreef:Ik durf niet eens te zeggen dat ik de vierde wachtende in de rij ben bij de Jumbo (dan zijn je boodschappen gratis)
Er waren er zelfs 2 open.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Nog 2 dicht bedoel je denk ik? Anyway, stand up!! Je moet dat gewoon zeggen, lekker gratis!Sogood schreef:Rush schreef:Dat geldt alleen als er nog een kassa open kan he? Maar dat moet je gewoon zeggen hoor!Sogood schreef:Ik durf niet eens te zeggen dat ik de vierde wachtende in de rij ben bij de Jumbo (dan zijn je boodschappen gratis)
Er waren er zelfs 2 open.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zou er geen heisa om maken maar als ik speciaal voor die aanbieding kom dan neem ik het niet mee. Als het in de buurt is kom ik later in de week wel terug als er wel een aanbieiding is. Het is hier in de supermarkt soms wel eens onduidelijk aangegeven of het een aanbieding is of niet, ik vraag het dan na of laat het nakijken en als het bij de kassa anders is dan geef ik aan dat ik het voor die prijs niet wil en laat ik het retour scannen. Ik blijf dan wel vriendelijk maar laat het wel aanpassen ook al staat er een rij achter me. Ik kijk ook altijd de kassabonnen na, er worden best wel vaak fouten gemaakt, ik koop bv vaak producten met van de 50% afprijs datum voordeel en dat vergeten ze dan wel eens. Controleer ik en vraag mijn geld terug. Niet boos of zo, altijd vriendelijk maar wel duidelijk dat ik het terug wil.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ligt aan het prijsverschil (en het product, of ik het echt meteen nodig heb of niet), als het om 2euro gaat zou ik het wel betalen, gaat het om wat meer euros dan wacht ik de volgende dag wel even af.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Minder werken...doen of niet doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat te doen met...
» Wat te doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat te doen met...
» Wat te doen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: