Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij doen?

+21
Takkie
Tania
loura
Lejow
girli
Twellie
Mees
Susan
Paper Crown
Jeanette
Arwyn
Rouxxxe
blondje1313
Snoes
Atelier Madame
TukTuk
Blond
Marin
Reeza
Carra
Rush
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Wat zou jij doen?

Bericht  Rush wo 4 jul 2012 - 2:52

Zonet in de LIDL sta ik achter een vrouw die bij het afrekenen vraagt of de korting op de vaatwastabletten wel verwerkt is. 2 pakken zijn normaal €6,36 en in de aanbieding voor €5,00. Het kassameisje geeft netjes aan dat die actie pas vanaf morgen, 5 juli geldig is en wijst daarbij naar de 'folder' die uitvergroot in de buurt van de kassa hangt.

Die vrouw begon enorm te zeuren dat dat niet duidelijk op de folder vermeld staat die ze thuis had (heb ik net even gecheckt, wel dus) en wilde alsnog die korting. Dat kon natuurlijk niet en mevrouw hoefde haar producten niet en gaf ze nogal overdreven geïrriteerd terug aan kassameisje.

Ik heb echt vol verbazing staan kijken haha.

Zouden jullie de producten gewoon meenemen (en betalen natuurlijk) of ook weer teruggeven?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 2:54

Ik denk dat ik ze gewoon zou betalen. Dan had ik maar beter moeten kijken.

Gast
Gast

Bericht  Carra wo 4 jul 2012 - 2:54

Als het zo een klein bedrag gaat zou ik ze gewoon meenemen. Ik ben veel te scheiterig om dat terug te geven. Ik schaam me daar dan op een bepaalde manier voor of zo.

Als het om een groter bedrag gaat heb ik er minder moeite mee. Bij meer dan € 5 verschil zou ik het wel doen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 2:54

Als ik er speciaal voor naar de winkel ga, zou ik de producten misschien terug leggen. Heb ik geleerd nu ik 30 ben Very Happy Om niet meer dingen te kopen die ik niet nodig heb, of niet wilde. Maar, ik zou er zeker niet geirriteerd over doen, zou gewoon zeggen dat ik morgen dan wel terug kom.

Gast
Gast

Bericht  Reeza wo 4 jul 2012 - 2:58

Ligt eraan om hoeveel geld het gaat. Maar ik zou er iig geen stampei om maken maar gewoon beleefd zeggen dat ik het dan een andere dag kom kopen.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Marin wo 4 jul 2012 - 3:01

Het is dan m'n eigen fout, dus dan zou ik balen dat ik de dag daarna terug naar de winkel moet als ik persé die korting wil, of ik betaal dan toch het bedrag zonder korting.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 3:05

Het lijkt me niet dat de winkel aansprakelijk is voor de fouten van de klant.

Zo zag ik gisteren bij de C1000 de aanbieding van 4 cola voor € 4,99. Ik had alleen in mijn hoofd dat aanbiedingen van maandag tot maandag liepen en was vergeten dat het bij de C1000 van woensdag tot woensdag loopt. Ik heb dus twee flessen gekocht i.p.v. de vier in de aanbieding. Dat is heel jammer voor mij, dan had ik maar beter moeten nadenken. Net als de vrouw beter had moeten lezen.

Die vaatwastabletten schijnen wel de beste van Nederland te zijn. :O

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 4 jul 2012 - 3:05

Ik zou het zelf terugleggen, en de volgende dag terug gaan (mits ik in de gelegenheid ben en het product niet direct nodig heb).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush wo 4 jul 2012 - 3:06

Chance schreef:Ik zou het zelf terugleggen, en de volgende dag terug gaan (mits ik in de gelegenheid ben en het product niet direct nodig heb).
Ook voor €1,36?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 3:07

Rush schreef:
Chance schreef:Ik zou het zelf terugleggen, en de volgende dag terug gaan (mits ik in de gelegenheid ben en het product niet direct nodig heb).
Ook voor €1,36?

Ik zou dat wel doen. €1,36 is best wel veel als je het niet heel breed hebt, alle kortingen zijn dan mooi meegenomen. Maar alleen als ik er tijd voor heb, anders zou ik het gewoon meenemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 3:07

Eigen schuld, ik zou ze gewoon afrekenen in dit geval.
Voor een duurder iets zou ik de dag erna terug komen.

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 4 jul 2012 - 3:10

Jaya schreef:
Rush schreef:
Ook voor €1,36?

Ik zou dat wel doen. €1,36 is best wel veel als je het niet heel breed hebt, alle kortingen zijn dan mooi meegenomen. Maar alleen als ik er tijd voor heb, anders zou ik het gewoon meenemen.
Als je het niet heel breed hebt kan je ook wat vaker met de hand afwassen, scheelt in de vaatwastabletten. Laughing

Haha, nee zonder gekheid. De waarde is natuurlijk wel voor iedereen anders, maar ik vind persoonlijk €1,36 wel heel weinig om daar zo moeilijk over te doen. Kijk als je 3 dagen later toch terug MOET, dan had ik ze misschien wel teruggelegd, maar anders gewoon betalen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk wo 4 jul 2012 - 3:11

Ligt er een beetje aan of ik dat product normaal gesproken ook koop of nu alleen vanwege de aanbieding.. In dit geval zou ik het wel betalen, en dan later deze week nog een keer terug gaan om ze alsnog in de aanbieding te kopen en zodoende wat voorraad te hebben, komt toch altijd wel van pas. Zo profiteer je toch van de aanbieding, en die 2 pakken die je voor de normale prijs gekocht hebt, zou je dan anders weken later tóch gekocht hebben.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 3:12

Ik vind €1,36 geen rel waard. Hoe breed of slecht ik t ook heb.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 4 jul 2012 - 3:12

Als ik speciaal die actie wil en het niet direct nodig heb geef ok ze terug, 1,36 vind ik vest veel geld.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 3:12

Haha ja daar heb je ook gelijk in, dan kan je beter afwassen dan een afwasmachine hebben. Ik bedoelde ook meer in het algemeen, niet alleen in dit geval. En dit zeg ik nu, maar misschien vind ik het op zo'n moment wel prima en neem ik het alsnog gewoon mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 3:14

Jaya schreef:Haha ja daar heb je ook gelijk in, dan kan je beter afwassen dan een afwasmachine hebben. Ik bedoelde ook meer in het algemeen, niet alleen in dit geval. En dit zeg ik nu, maar misschien vind ik het op zo'n moment wel prima en neem ik het alsnog gewoon mee.

Dat valt ook zwaar tegen hoor. Wat zou jij doen? 3079029344

Met mijn vaatwastabletten kan ik vele maanden doen. Met mijn flesje afwasmiddel van 1 euro een paar weken. In principe ben ik even duur of duurder uit, nu. Wat zou jij doen? 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 3:16

Maura schreef:
Jaya schreef:Haha ja daar heb je ook gelijk in, dan kan je beter afwassen dan een afwasmachine hebben. Ik bedoelde ook meer in het algemeen, niet alleen in dit geval. En dit zeg ik nu, maar misschien vind ik het op zo'n moment wel prima en neem ik het alsnog gewoon mee.

Dat valt ook zwaar tegen hoor. Wat zou jij doen? 3079029344

Met mijn vaatwastabletten kan ik vele maanden doen. Met mijn flesje afwasmiddel van 1 euro een paar weken. In principe ben ik even duur of duurder uit, nu. Wat zou jij doen? 394967

Oh dan heb ik niks gezegd. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 3:16

PrinsesBo schreef:Ik vind €1,36 geen rel waard. Hoe breed of slecht ik t ook heb.
De producten op een normale manier terugleggen of bij de kassa achterlaten vind ik niet bepaald een rel.

Ik zou de producten terugleggen en later terugkomen. Zelfs voor 1,36.

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 4 jul 2012 - 3:19

Ik zou ze gewoon meenemen en betalen, zeker voor maar 1,36 euro. Als het om een groter bedrag gaat, dan zou ik wel een andere dag terugkomen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  blondje1313 wo 4 jul 2012 - 3:22

Ik zou het ook terugleggen.

Ik was vandaag bij de Jumbo, daar hadden ze speciaal voor mij Nestlé Groeie Start 2 besteld voor mijn dochtertje omdat ze die normaal niet in het assortiment hebben (en ik er met een bon 5 euro van teruggestort krijg, anders vind ik het te duur). Ben ik daar blijkt dat ze de hypo allergene variant besteld hadden, die dus bijna 2 keer zo duur is. Die heb ik toch ook echt niet meegenomen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Rouxxxe wo 4 jul 2012 - 4:20

Ik zou het gewoon meenemen, helemaal als ik er bij de kassa achterkom. Is mij ook wel Eens gebeurd dat ik dacht dat iets in de aanbieding was en het dan verkeerd had, jammer dan voor mezelf.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Arwyn wo 4 jul 2012 - 4:26

Hangt ervan af hoe goed de aanbieding is.
Als het niet zoveel scheelt, zou ik alsnog 1 of 2 pakken meenemen. Als het echt een goede aanbieding is, kom ik later nog een keer terug.
Zou er sowieso geen stennis over schoppen, het is gewoon mijn fout toch?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 4:35

It's me schreef:
PrinsesBo schreef:Ik vind €1,36 geen rel waard. Hoe breed of slecht ik t ook heb.
De producten op een normale manier terugleggen of bij de kassa achterlaten vind ik niet bepaald een rel.

Ik zou de producten terugleggen en later terugkomen. Zelfs voor 1,36.

Ik ook niet, maar wat die vrouw deed wel..

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 4 jul 2012 - 4:37

_Liv schreef:Ik denk dat ik ze gewoon zou betalen. Dan had ik maar beter moeten kijken.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: