wat zou jij doen..
+8
Rovine
Rush
Nora
Esperanza
Snoopy
Jeanette
Tinus
litllejoy
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: wat zou jij doen..
Even wachten... Tot ik het weer weet.
En als ik 'm echt niet meer weet, dan laat ik 'm blokkeren en vraag een nieuwe pas aan. En dan haal ik ook ff wat geld bij de bank, want anders heb je geen geld meer om de periode te overbruggen voordat je je nieuwe pinpas heb.
En als ik 'm echt niet meer weet, dan laat ik 'm blokkeren en vraag een nieuwe pas aan. En dan haal ik ook ff wat geld bij de bank, want anders heb je geen geld meer om de periode te overbruggen voordat je je nieuwe pinpas heb.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
In ieder geval geen poging meer wagen totdat ik het écht zeker weet. Anders contact met de bank opnemen.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Geen pogingen meer doen en dan heel hard nadenken of contact met de bank opnemen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Tinus schreef:In ieder geval geen poging meer wagen totdat ik het écht zeker weet. Anders contact met de bank opnemen.
Kan je niet gewoon je pincode opvragen? Zou even op de site van je bank kijken tussen de Q&A, staat het vast wel bij. Heb je dat papiertje niet ooit bewaard waar het op staat?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Mijn pincode zit altijd standaard in m'n hoofd, maar soms ben ik 'em even kwijt. Vaak ga ik dan even wat anders doen en dan weet ik het wel weer.
Dus ik zou even wachten, wat anders gaan doen en als je het echt niet meer weet, contact opnemen met de bank.
Dus ik zou even wachten, wat anders gaan doen en als je het echt niet meer weet, contact opnemen met de bank.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Zou ook hard nadenken en contact opnemen met de bank.
Daarnaast zou ik voor de volgende keer in één of andere geheimtaal toch ergens je pincode verstoppen, voor het geval je hem weer vergeet;)
Daarnaast zou ik voor de volgende keer in één of andere geheimtaal toch ergens je pincode verstoppen, voor het geval je hem weer vergeet;)
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
normaal heb ik mijn pincode in mijn telefoon staan onder een telefoonnummer, maar ik heb nog niet zo lang de nieuwe pincode, dus hij staat nog niet in m'n tel. Het papiertje heb ik inderdaad niet meer. Ik dácht dat ik 'm wist, maar dat zal dan wel een oude code zijn ofzo.
Pincode kun je volgens mij niet opvragen, dan krijg je helemaal een nieuwe.
Gast- Gast
Ik zou m`n vriend bellen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als je 'm echt niet meer weet, zou ik het er niet op wagen. Ik zou 'm opnieuw opvragen bij de bank.
Gast- Gast
Als ik het niet meer weet probeer ik niet na te denken en in te tikken. Vaak zit zoiets nog wel in mijn vingers. Op die manier heb ik weleens een (gekregen) wachtwoord achterhaald. Dat was iets van E47pgk6, terwijl ik daarvoor een halfuur na had zitten denken en er niet opkam.
Mijn vriend heeft mijn pasje weleens geblokkeerd met de Rabo Reader, gezamenlijke pas lijkt erg op de mijne. Moest even langs bij de bank om hem weer te deblokkeren. Gebeurt vrij vaak, kijken ze daar ook niet meer van op.
Mijn vriend heeft mijn pasje weleens geblokkeerd met de Rabo Reader, gezamenlijke pas lijkt erg op de mijne. Moest even langs bij de bank om hem weer te deblokkeren. Gebeurt vrij vaak, kijken ze daar ook niet meer van op.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rejoy. schreef:normaal heb ik mijn pincode in mijn telefoon staan onder een telefoonnummer, maar ik heb nog niet zo lang de nieuwe pincode, dus hij staat nog niet in m'n tel. Het papiertje heb ik inderdaad niet meer. Ik dácht dat ik 'm wist, maar dat zal dan wel een oude code zijn ofzo.
Hangt van je bank af, bij de ING kan het wel, binnen een paar dagen heb je dan een bericht dat je je pincode kan afhalen bij een kantoor.
Snoopy- Prater
Iets anders gaan doen, gedachten verzetten en 'm daarna ZONDER PASJE 's invoeren. Voor mij helpt 't vaak als ik 't gewoon moet doen, dus m'n hand al boven die toetsen houd, dan gaat 't vaak vanzelf.
Gast- Gast
er komt nog wel een cijfercombinatie in me op, maar ik weet het niet helemaal zeker. Wat gebeurt er als je voor de 3e keer een foutieve code invoert, wordt de pas dan ingeslikt?
Gast- Gast
Ja dan wordt hij ingeslikt bij een pinautomaat voor zover ik weet.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Ja dan wordt hij ingeslikt bij een pinautomaat voor zover ik weet.
Ook dat is afhankelijk van je bank. Ing blokkeert je pas tijdelijk en na een paar dagen kan je em weer gebruiken, ondertussen kan je je pincode opvragen.
Ik zou zeggen kijk op de site van je bank, want daar zijn deze antwoorden allemaal te vinden.
Snoopy- Prater
Hij schoot me tijdens het eten ineens weer te binnen, direct even geprobeerd op de random reader en hij doet het
Gast- Gast
Oh super!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
niet proberen... En pas écht doen als je t écht zeker weet. En sowieso de code opvragen...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:niet proberen... En pas écht doen als je t écht zeker weet. En sowieso de code opvragen...
te laat, ik heb het al gedaan
Gast- Gast
Heb jij even geluk dat het dan de goede was...Maar goed, het is iig opgelost!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Tinus schreef:Heb jij even geluk dat het dan de goede was...Maar goed, het is iig opgelost!
Ja idd!
Vaak als je er dan even niet teveel aan denkt, dan schiet het je wel weer te binnen.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
haha... dat heb ik ook een keer gehad! alleen ik had niet door dat ik het al 3x had geprobeerd dus toen werd met pas geblokkeerd!
ik heb eerst mijn man gebeld met de vraag of hij het wist maar ja, hij wist het ook niet.
toen heb ik een nieuwe aangevraagd bij de bank en onder tussen heb ik geld gepint met de pas van mijn man en toen een weekje op "los geld" geleefd.
hebben jij en je man geen gesamelijke rekening?dan pin je even geld van zijn pas en ga je ook een weekje op "los geld" leven.
of ga morgen naar de bank met je pas en vraag of je geld op kan nemen zonder pincode maar met je rek.nummer en je id-kaart?
wordt lastig eten morgen, Rejoy:P
o, lees net dat hij het weer doet! gelukkkig!
ik heb eerst mijn man gebeld met de vraag of hij het wist maar ja, hij wist het ook niet.
toen heb ik een nieuwe aangevraagd bij de bank en onder tussen heb ik geld gepint met de pas van mijn man en toen een weekje op "los geld" geleefd.
hebben jij en je man geen gesamelijke rekening?dan pin je even geld van zijn pas en ga je ook een weekje op "los geld" leven.
of ga morgen naar de bank met je pas en vraag of je geld op kan nemen zonder pincode maar met je rek.nummer en je id-kaart?
wordt lastig eten morgen, Rejoy:P
o, lees net dat hij het weer doet! gelukkkig!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Minder werken...doen of niet doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» Wat zou jij doen...
» Wat zou jij doen?
» Wie zou dit doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» Wat zou jij doen...
» Wat zou jij doen?
» Wie zou dit doen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: