buggy mee op vakantie...
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
buggy mee op vakantie...
als wij in september op vakantie gaan willen we de buggy meenemen. we gaan naar Corfu toe,
hoe gaat dat met een buggy in het vliegtuig?
wat voor buggy is fijn om mee te nemen op vakantie? recht of met standen ed?
en qua kleur, we hebben nu een zwarte koelstra simba buggy maar k vraag me af of dat fijn is daar in die hitte?
verder nog tips/dingen wat handig is qua buggy ed in het vliegtuig?
hoe gaat dat met een buggy in het vliegtuig?
wat voor buggy is fijn om mee te nemen op vakantie? recht of met standen ed?
en qua kleur, we hebben nu een zwarte koelstra simba buggy maar k vraag me af of dat fijn is daar in die hitte?
verder nog tips/dingen wat handig is qua buggy ed in het vliegtuig?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: buggy mee op vakantie...
Ik heb begrepen dat de buggy mee mag tot aan de haye, dan worden de buggy's allemaal samen in t vliegtuig geladen. Wij hebben via mp een buggy gekocht voor de vakantie, ze gaan dr niet heel netjes mee om vermoed ik. Zwart is misschien wel warm ja. We hebben een zilvere van t prenatal meek, kan in verschillende sranden. Vond ik wel fijn want T. deed er vorig jaar zijn middagslaapje in terwijl wij aan t zwembad lagen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben de buggy verleden jaar naar Lanzarote meegenomen. Wij hebben toen de Koelstra Simba in het zwart aangeschaft en absoluut geen spijt van gehad. De buggy mag je meenemen tot aan de gate van het vliegtuig en dan worden alle buggy's verzameld in het vliegtuig. Bij aankomst op vliegveld kwamen ze vanaf de band waar de koffers ook komen en in NL lagen ze later weer bij uitgang van de gate. Wij ervaren de kleur zwart niet als nadeel trouwens en merken niet dat onze dochter het extra warm heeft. Die het over het algemeen wel gauw warm heeft. Het lijkt mij trouwens het makkelijkste om een buggy met standen mee te nemen mochten jullie een andere gaan aanschaffen, omdat ze dan ook nopg gewoon in slaapstand kan liggen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
ik twijfel heel erg om er 1 extra aan te schaffen voor de vakantie omdat we een fijne hebben zeg maar, en ja dan zit ik weer met een buggy... kan hem daarna evt zo weer op MP zetten ofzo maar toch... andere kant is wel dat ik vaak lees idd dat ze niet al te zuinig mee omgaan hoe hebben jullie dat ervaren?
duckie- Ratel
We hebben hem geheel intact teruggekregen. Dat kon ik van onze koffer niet zeggen
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Bij ons is het boodschappennetje ergens op het vliegveld / in het vliegtuig verdwenen. Dat hadden we eraf moeten halen natuurlijk. Dom.
Ik zou geen spiksplinternieuwe dure buggy meenemen hoor. Ze behandelen het toch als een bagagestuk, dus gooien er (zachtjes) mee etc.
Ik zou geen spiksplinternieuwe dure buggy meenemen hoor. Ze behandelen het toch als een bagagestuk, dus gooien er (zachtjes) mee etc.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Als je een buggy hebt tot 7 kg mag hij gewoon mee tot het toestel. Wij hebben dat ook elke keer gedaan. Een vrij 'simpele' buggy van de Prenatal gekocht en nog nooit problemen gehad met het terugkrijgen.
Gast- Gast
de buggy die wij hebben is al weer een jaartje oud maar verder niet heel intensief gebruikt ofzo, gaat nu wel wat meer gebeuren omdat ik meer op de fiets doe en dan de buggy mee neem.... maar ik ga er nog maar eens over nadenken... dat van dat netje is wel handig om eraf te halen ja..
duckie- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: