Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer krijgen jullie vakantie?

+45
Annemoontje
Suus
Tsjip
Atelier Madame
Benthe
Flippin' Bitch
Jerry
Poisongirl
Esperanza
Pandora
Admin
Japie
Roza
Slakje
Error
VanillaRose
SnowWhite
Caribbeanlover
Melis1985
rapa nui
SoGood
Tinus
Penélope
Kowalski
Minx
Poubelle
_Lacey_
Miss G
Jeanette
Mees
Rouxxxe
Burn
Sarah1985
Shisha
Inge
Snoes
patjuhhh
Lady4
Arwyn
Schaapke
Toet
Rush
Bazinga
Marin
Blond
49 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer krijgen jullie vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijgen jullie vakantie?

Bericht  Miss G wo 4 jul 2012 - 5:21

De laatste 3 weken van september. Beetje balen, maar helaas het kon niet anders. Ik hoop dat het dan nog een beetje mooi weer is.. (en stiekem heb ik in mei ook al 2 weken vakantie gehad Embarassed)
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijgen jullie vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijgen jullie vakantie?

Bericht  _Lacey_ wo 4 jul 2012 - 5:23

Ik heb (nog) geen vakantie gepland. Ben al drie keer weggeweest dit jaar, dus klagen mag ik zeker niet.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Poubelle wo 4 jul 2012 - 5:24

Aanstaande vrijdag!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Minx wo 4 jul 2012 - 5:31

Ik had vorige week maandag mijn laatste werkdag nu dus al anderhalve wee vakantie en 5 augustus moet ik weer werken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Kowalski wo 4 jul 2012 - 5:33

Chance dat is pas laat zeg! Heb je van tevoren nog wel wat daagjes die je misschien vrij kan pakken om eens wat leuks te doen? Of is het echt tot die tijd alleen de weekenden vrij? Of werk je de weekend, haha, dat kan ook natuurlijk!

Dropdraakje ga je helemaal stoppen met die baan? Je zegt dat het heel dubbel is, dus denk dat je het niet fijn vind om (voorgoed) daar te stoppen?

Ik heb 20 juli mijn laatste werkdag Wanneer krijgen jullie vakantie? - Pagina 2 281626781 Daarna ga ik drie weken op vakantie en dan ben ik nog bijna drie weken vrij! Ik denk dat ik dan nog wel wat daagjes ga werken, maar dat zie ik nog wel. In september begin ik met de master, ik wil eerst even een maand aankijken hoe druk ik het ga krijgen en dan pas beslissen of en hoeveel ik er nog vij ga werken (ik ben een loser dus kan niet zoveel aan Wanneer krijgen jullie vakantie? - Pagina 2 394967 ).

Dus eigenlijk heb ik gewoon 6 weken vakantie :shock: Verwend nest! Ach, ik heb vanaf vorig jaar augustus geen vakantie gehad, dus het mag ook wel Wanneer krijgen jullie vakantie? - Pagina 2 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 5:33

26 juli is mijn laatste werkdag en 1 augustus ga ik op vakantie. 13/14 augustus weer aan het werk smile

Gast
Gast

Bericht  Penélope wo 4 jul 2012 - 5:36

29 augustus t/m 18 september.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Blond wo 4 jul 2012 - 5:44

Kowalski: nee, tussendoor ook niet vrij, alleen de weekenden dus. Maar.. Ik ben in februari 10 dagen naar Curaçao geweest en in april een weekendje Oslo, dus ik zal niet zeuren smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kowalski wo 4 jul 2012 - 5:51

Chance schreef:Kowalski: nee, tussendoor ook niet vrij, alleen de weekenden dus. Maar.. Ik ben in februari 10 dagen naar Curaçao geweest en in april een weekendje Oslo, dus ik zal niet zeuren Wanneer krijgen jullie vakantie? - Pagina 2 561177

Haha je zeurt niet! Weet je wat het is, dan heb je het wel nog tegoed! Wanneer krijgen jullie vakantie? - Pagina 2 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Tinus wo 4 jul 2012 - 6:00

Voor mijn gevoel moet ik nog veel te lang. Ik krijg 24 augustus en moet 17 september weer beginnen. Ik ga zelf 27 augustus voor 12 dagen op vakantie, zie ik ook erg naar uit!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 6:02

23 juli sluiten de schooldeuren en 3 september gaan ze weer open.

Die week daarvoor ben ik weer aan het werk. Dus 5 weken vakantie Wanneer krijgen jullie vakantie? - Pagina 2 281626781

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 4 jul 2012 - 8:18

Over 5 weken en 2 dagen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  rapa nui wo 4 jul 2012 - 8:19

20 juli is mijn laatste werkdag dus nog ca. 2 1/2 week heel veel doen om alles weg te werken/af te krijgen. En dan 4 weken vrij!
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Melis1985 wo 4 jul 2012 - 8:47

5 augustus t/m 19 augustus

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254

Bericht  Caribbeanlover wo 4 jul 2012 - 8:54

Chance schreef:Ik pas 1 oktober.. Duurt nog eventjes dus!

Dan pas, hoezo?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Blond wo 4 jul 2012 - 8:56

Caribbeanlover schreef:
Chance schreef:Ik pas 1 oktober.. Duurt nog eventjes dus!

Dan pas, hoezo?

Omdat ik dan pas vakantie heb aangevraagd smile. Wilde sowieso pas na het hoogseizoen gaan, en de vriendin met wie ik ga wilde liever in oktober ipv september. Mij maakt het niet zoveel uit. In Mallorca schijnt de zon dan nog wel.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 8:57

Ik krijg het niet, ik neem het nerd

Of niet eigenlijk, ik ben maar een weekendje weg naar Lowlands deze zomer. Verder geen vakantie meer dit jaar.

Of nou ja, de week tussen kerst en oud en nieuw zijn we gesloten...

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite wo 4 jul 2012 - 9:00

Niet, tot het moment ik mijn vakantie ga indienen. Maar ik heb nog geen plannen.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  VanillaRose wo 4 jul 2012 - 9:12

20 juli is m'n laatste werkdag, dan heb ik twee weken vakantie!

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 9:13

Dit is mijn tweede week. Aankomende maandag begin ik weer. De eerste week van Oktober heb ik weer een weekje vakantie

Gast
Gast

Bericht  Error wo 4 jul 2012 - 10:21

Over 5 weken! Moet zeggen dat ik daar ookwelblij mee ben, nog niet echt een vakantiegevoel namelijk. Tijd vliegt echt!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Slakje wo 4 jul 2012 - 10:30

Burn schreef:Geen vakantie..
Hetzelfde. Heb ook geen vakantie genomen dit jaar, maar had al uitbetaald gekregen door interim. Heel ingewikkeld ding waar ik niets van snap. Wachten tot volgend jaar, helaas...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 11:13

Ik mag/ga/krijg pas vakantie in September/Oktober, maar wanneer is nog niet bekend/geregeld.

Laatst aangepast door Pippa op do 19 jul 2012 - 3:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Roza wo 4 jul 2012 - 11:19

Ik heb er geen.. Pak in september wel een paar dagen vrij, ga met mijn moeder een stedentrip maken smile

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Japie wo 4 jul 2012 - 17:05

Ik krijg 1 september vakantie en begin de 17e weer.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: