Schoentjes en blaren (dilemma)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schoentjes en blaren (dilemma)
S. heeft sinds 1,5 maand nieuwe aangepaste schoentjes met een zooltje erin. Nu zag ik afgelopen maandag dat er een kapotte blaar aan de zijkant (precies dezelfde plek) van beide voetjes zat wat nu best rood is. Er zitten nu zooltjes in die moeten zorgen dat zijn voetjes recht komen te staan. Het is een soort kuipje met opstaande randen. Zijn voeten moeten als het goed is zich aanpassen aan die zooltjes. Ik heb de schoentjes van binnen bekeken en er zit niks "vervelends" in wat de blaren kan veroorzaken. Nu wilde ik eigenlijk vandaag naar de schoenmaker gaan om het te laten zien of een soort van blarenpleister op zijn voetjes doen. Maar nu zegt mijn vriend dat het gewoon een kwestie van wennen is, dat het wel goed komt en dat ik er niks aan moet doen
Heeft mijn vriend nu gelijk? Hij loopt verder goed op die schoenen en de zooltjes kunnen denk ik toch niet verder aangepast worden. Wat zouden jullie doen?
Heeft mijn vriend nu gelijk? Hij loopt verder goed op die schoenen en de zooltjes kunnen denk ik toch niet verder aangepast worden. Wat zouden jullie doen?
Gast- Gast
Re: Schoentjes en blaren (dilemma)
Kun je geen contact opnemen met de mensen die zijn schoentjes gemaakt hebben?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Hij heeft die schoentjes al 1,5 maand nu? incl die zooltjes? want na zo'n tijd is het geen kwestie meer van wennen hoor... dan is er iets wat keer op keer voor wrijving zorgt en dat geeft die blaar...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zou als ik jou was even contact op nemen met het bedrijf waar je de schoentjes en zooltjes vandaan hebt. Misschien kan je op korte termijn een afspraak maken en kan de orthopedisch schoenadviseur (Neem tenminste aan dat ze door een orthopedisch adviseur aangemeten zijn) even controleren waar er drukplekken zitten en of er iets aan gedaan moet en kan worden.
Ik zou voor dit probleem niet zo snel naar de de gewone schoenmaker gaan, want het is wel belangrijk dat als er een aanpassing gedaan wordt, deze niet ten koste van het effect gaat van de steunzooltjes en schoentjes.
Ik zou voor dit probleem niet zo snel naar de de gewone schoenmaker gaan, want het is wel belangrijk dat als er een aanpassing gedaan wordt, deze niet ten koste van het effect gaat van de steunzooltjes en schoentjes.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn vanmiddag toch even naar de man geweest die de aangepaste zooltjes heeft gemaakt en hij zag idd dat het niet goed zat. Hij heeft het zooltje nu iets breder gemaakt en nu moeten we even een paar dagen afkijken
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?
» Go or no go? Schoentjes....
» schoentjes
» Schoentjes
» Schoentjes
» Go or no go? Schoentjes....
» schoentjes
» Schoentjes
» Schoentjes
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: