Schoentjes
+11
Happydobby
kwebbeltje
Liadan
Tania
Linda
Pien
chipa
SarahKey
Printje
Annemie
peach
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schoentjes
Hoeveel geven jullie ongeveer uit aan schoentjes?
Ik zag leuke laarsjes,maar die waren 100 euro,dat vind ik toch wel beetje veel voor erbij,want ze heeft al dure schoentjes.
Ik zag leuke laarsjes,maar die waren 100 euro,dat vind ik toch wel beetje veel voor erbij,want ze heeft al dure schoentjes.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: Schoentjes
Vroeger zei ik altijd dat 30 euro de max was, maar nu vind ik goede schoentjes toch wel belangrijk, de winterschoentjes van mijn zoontje waren 90 euro, maar hij heeft dan ook maar 1 paar. Binnenkort maar eens naar zomerschoenen kijken en dan zien we wel hoe duur ze zijn.
Edit: voor erbij zou ik niet zoveel geld uitgeven.
Edit: voor erbij zou ik niet zoveel geld uitgeven.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind de max echt liggen tussen de 50-60 euro, ze groeien er zo ontzettend snel uit maar ik wil wel een degelijke schoen voor hem. Naar 100 euro vind ik teveel, dan kies ik voor andere, misschien minder mooie schoenen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
100 euro vind ik ook teveel. Hier max 50 euro.
Al krijgen we de eerste echte schoenen van opa en oma. Nu 'loopt' hij nog op van die simpele schoentjes van Wellus.
Al krijgen we de eerste echte schoenen van opa en oma. Nu 'loopt' hij nog op van die simpele schoentjes van Wellus.
Verschilt. Eerste schoentjes van shoesme 65 euro. Toen huspuppies en Clarks gehad van scapino rond de 35 euro. Orangebabies 40 euro en nu weer shoesme in de aanbieding voor 33 euro.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Hier ligt de max zo rond de 80.-
Afhankelijk van het soort schoen overigens. Voor sandaaltjes geef ik niet zo veel geld uit, maar haar winterlaarzen waren wel 80,-
En ik houd de acties in d egaten. Bij Dolcis zijn er vaak kinderweken en dan kost het tweede paar de helft.
Afhankelijk van het soort schoen overigens. Voor sandaaltjes geef ik niet zo veel geld uit, maar haar winterlaarzen waren wel 80,-
En ik houd de acties in d egaten. Bij Dolcis zijn er vaak kinderweken en dan kost het tweede paar de helft.
Gast- Gast
Ik vind de max toch wel rond de 50euro liggen. De kleine voetjes groeien zo snel en echt heel voorzichtig doen de kleintjes nog niet...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Max. 85 euro.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Max rond de 50 euro. Het zal vast wel een keer voorkomen dat ik schoentjes zo leuk vind dat ze wat duurder zijn maar over het algemeen vind ik rond de 50 euro genoeg geld voor kinderschoentjes.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Voor winterlaarsjes voor mijn dochter maximaal 100 euro, zomerschoenen max. 80 euro. Voor mijn zoon vind ik 80 euro eigenlijk wel genoeg.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Mijn zoon heeft per seizoen altijd 1 duurdere paar rond 90/100 euro, en dan altijd wt goedkopere schoenen erbij.
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Hier waren de eerste schoentjes 50 euro, die waren na 6 weken te klein. De laatste die ik kocht waren 50 en dat is eigenlijk wel de max.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik heb nog niet meer uitgegeven dan 55 euro en dat was voor een paar winterlaarzen van Shoesme in de uitverkoop. Ik wil wel goede schoentjes voor haar hebben, maar als het even kan ook voor een gunstige prijs. Tot nu toe is dat aardig gelukt!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
N heeft smalle voetjes en zakt naar binnen. Hij heeft echt goed passende schoenen nodig dus bij hem let ik eigenlijk niet op de prijs. Track styl heeft breedtematen dus meestal heeft hij die. Voor J slaag ik makkelijker in de uitverkoop, maar kan ook wel voorkomen dat ze wat duurdere heeft.
Sommige maten zijn praktisch nieuw geblevdn omdat ze er snel uitgroeidd dus die heb ik bewasrd voor nr 3. Al zal het qua seizoen niet echt kloppen en wie weet heeft dit kinfje weer brede platvoeten.
Sommige maten zijn praktisch nieuw geblevdn omdat ze er snel uitgroeidd dus die heb ik bewasrd voor nr 3. Al zal het qua seizoen niet echt kloppen en wie weet heeft dit kinfje weer brede platvoeten.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Max 80 euro tot nu toe. Tot nu toe 4 paar gekocht, elke 3 maanden tot nu toe naar de volgende maat.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
N. krijgt altijd één paar goede en dure schoenen van max 100 euro. Daarnaast nog wat schoenen voor erbij rond de 30 euro p/st.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?
» Schoentjes
» Go or no go? Schoentjes....
» Schoentjes.
» schoentjes
» Schoentjes
» Go or no go? Schoentjes....
» Schoentjes.
» schoentjes
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: