Nachtcafé 2011
+15
Suus
ijsjemeisje
Jeanette
Inge
ButterflyEffect
dolfijntje24
JD
Roze Roos
Qiara
Sjaantje
Lynn_
Jordana
bluppie
Toet
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell schreef:Ja, ik moet eigenlijk ook, maar ik kan mezelf er gewoon niet zo goed toe zetten.
Ja, dat kan ik wel een beetje begrijpen.
Hoi Ambi!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zit niet zo goed in minn vel en slaap daardoor slecht. We kunnen elkaar een beetje de hand schudden geloof ik Ik forum nu overigens vanaf mijn mob dus ben niet zo snel.
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Ow, dat ik vervelend. Weet je ook de oorzaak? Is het weer op te lossen en ben je dat ook aan het doen?
Gast- Gast
Oh ik ben er ook nog hoor, was ff gtst aan het kijken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Ik ben recepten aan het lezen. En hapjes aan het verzinnen
:-)
Qiara- Ratel
Hoi Quiara!
Deels heeft het een oorzaak en ik ben bezig om dat op te lossen, dus hopelijk scheelt dat over een tijdje. En ik ben ook gewoon gevoelig voor dit soort klachten, dus modt er maar mee dealen.
Werken de pammetjes een beetje voor je?
Deels heeft het een oorzaak en ik ben bezig om dat op te lossen, dus hopelijk scheelt dat over een tijdje. En ik ben ook gewoon gevoelig voor dit soort klachten, dus modt er maar mee dealen.
Werken de pammetjes een beetje voor je?
Ambivalence- Fluisteraar
Zolang je klachten hebt en niet kunt slapen, kun je hier altijd terecht. Daarnaast natuurlijk ook. Dus eigenlijk kun je hier altijd terecht. En eigenlijk is er ook altijd wel iemand (meestel ben ik de lul, helaas)..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kon niemand mij vertellen dat ik vandaag over de 4000 ben gegaan?
Ik kon het wel, maar heb het maar niet gedaan, omdat ik dacht dat je er misschien niet heel blij van zou worden, of klopte dat idee niet
Qiara- Ratel
Das fijn om te weten
Misschien ben ik spuit 11 nu of te bijdehand (heb het topic niet terug gelezen) maar temazepam werkt het best als je op bed gaat liggen en probeert te ontspannen.
Al lekkere hapjes gevonden?
Misschien ben ik spuit 11 nu of te bijdehand (heb het topic niet terug gelezen) maar temazepam werkt het best als je op bed gaat liggen en probeert te ontspannen.
Al lekkere hapjes gevonden?
Ambivalence- Fluisteraar
Haaaahahahah ik kom net via een pop-up op en sexchat terecht! Ik ben natuurlijk ontzettend nieuwschierig, allemaal rukkende mannen in beeld whahahah BAHBAH
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Haaaahahahah ik kom net via een pop-up op en sexchat terecht! Ik ben natuurlijk ontzettend nieuwschierig, allemaal rukkende mannen in beeld whahahah BAHBAH
Niet echt iets wat je wil zien!
Qiara- Ratel
Haha, bah!
Smikkell, mooie mijlpaal hoor!
Smikkell, mooie mijlpaal hoor!
Ambivalence- Fluisteraar
Toet, mag ik het adres?
Nou, ik heb het genomen toen ik al in bed lag. Ik merkte dat ik véééél rustiger was dan normaal en ook mijn lichaam (heb fibromyalgie) voelde veel beter aan. Dat rustige gevoel vond ik fantastisch. Waar ik de afgelopen twee weken wakker lag tot de ochtend viel ik nu wel steeds bijna in slaap, maar daar kon ik me niet aan toegeven en dus probeerde ik dat tegen te gaan. Maar ik heb zelden zo rustig gelegen met zo weinig gedachtes. Nu realiseer ik me pas hoe druk het normaal in mijn hoofd is en hoe veel last ik hem van mijn lichaam.
Maar ik werd dus wel elke twee uur wakker en heel lang en vast heb ik dus niet geslapen. (maar dat ik geloof ik ook niet de werking van die dingen)
Nou, ik heb het genomen toen ik al in bed lag. Ik merkte dat ik véééél rustiger was dan normaal en ook mijn lichaam (heb fibromyalgie) voelde veel beter aan. Dat rustige gevoel vond ik fantastisch. Waar ik de afgelopen twee weken wakker lag tot de ochtend viel ik nu wel steeds bijna in slaap, maar daar kon ik me niet aan toegeven en dus probeerde ik dat tegen te gaan. Maar ik heb zelden zo rustig gelegen met zo weinig gedachtes. Nu realiseer ik me pas hoe druk het normaal in mijn hoofd is en hoe veel last ik hem van mijn lichaam.
Maar ik werd dus wel elke twee uur wakker en heel lang en vast heb ik dus niet geslapen. (maar dat ik geloof ik ook niet de werking van die dingen)
Gast- Gast
Qiara schreef:toetje_ schreef:Haaaahahahah ik kom net via een pop-up op en sexchat terecht! Ik ben natuurlijk ontzettend nieuwschierig, allemaal rukkende mannen in beeld whahahah BAHBAH
Niet echt iets wat je wil zien!
Hahaha nee en dat had ikook niet verwacht. DAt er echt mensen zo kansloos zijn joh haha.
Smikkell wil je em echt? Ff zoeken dan..
Toet- Lady Post-a-lot
Hmm, werkt maar deels dus, vervelend! T'pam zou moeten werken als inslaper, voor doorslapen zijn er weer andere pams.
Ga je nou rukkende mannen zitten kijken?! :-)
Ambivalence- Fluisteraar
ik kom nooit per ongeluk op dat soort sites terecht, ook niet als ik heel erg mijn best doe!!
Gast- Gast
Dit is ook mijn eerste keer!
Toet- Lady Post-a-lot
Ik leg het gewoon weer bij mijn huisarts neer. Ik zou sowieso wel vaker zo rustig in mijn hoofd en zulke ontspannen spieren willen hebben.Ambivalence schreef:Hmm, werkt maar deels dus, vervelend! T'pam zou moeten werken als inslaper, voor doorslapen zijn er weer andere pams.
Blijkbaar is naast inslapen ook doorslapen een probleem. Ik heb gewoon vooral nooit zin in de volgende dag, ook nu er weinig gebeurt de volgende dag. Dat houdt me ook tegen om te slapen.
Gast- Gast
Maar ik dacht, dat is gewoon zo'n site waar callgirls zitten zegmaar. Maar dit is gewoon een chat waar iedereen op kan. Egt weird.
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Ik heb al een heel leuk thema voor morgen gevonden
Ik ben benieuwd!
In ieder geval fijn dat je wat rustiger lag, maar niet dat je alsnog elke twee uur weer wakker wordt. Ik hoop dat je kan leren aan de slaap toe te geven! Of anders misschien een andere pam, dan...
Qiara- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: