Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen? Empty Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen?

Bericht  Mama_1987 di 3 jul 2012 - 9:31

In september willen wij met ons zoontje van dan 1 jaar naar Turkije. Nu had ik zitten kijken hoeveel bagage je mee mag nemen. Ik heb gelezen dat je voor je kindje maar 10 kilo mee mag nemen, maar op transavia stond ook dat een buggy ook als bagage telt (max. 7 kilo) Maar zou dat betekenen dat je dan nog maar 3 kilo aan kleding en eten mag nemen? Dat lijkt me zo weinig. Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben?
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen? Empty Re: Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen?

Bericht  Tania di 3 jul 2012 - 9:33

Volgens mij niks naast de buggy. Wij zijn vorig jaar geweest met Transavia en toen was het als ik het goed heb 1 stuk van max. 10 kilo maar dat was dus de buggy. Verder moest het gewoon bij onze eigen bagage.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen? Empty Re: Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen?

Bericht  Mama_1987 di 3 jul 2012 - 9:39

Tania schreef:Volgens mij niks naast de buggy. Wij zijn vorig jaar geweest met Transavia en toen was het als ik het goed heb 1 stuk van max. 10 kilo maar dat was dus de buggy. Verder moest het gewoon bij onze eigen bagage.

Daar was ik al bang voor. Ik neem meestal best wel veel mee. Nu gaan we maar 8 dagendus dan moeten we maar minderen. Hadden jullie wel plek genoeg in de koffers voor alle spulletjes?
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen? Empty Re: Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen?

Bericht  Tania di 3 jul 2012 - 9:45

Mama_1987 schreef:
Tania schreef:Volgens mij niks naast de buggy. Wij zijn vorig jaar geweest met Transavia en toen was het als ik het goed heb 1 stuk van max. 10 kilo maar dat was dus de buggy. Verder moest het gewoon bij onze eigen bagage.

Daar was ik al bang voor. Ik neem meestal best wel veel mee. Nu gaan we maar 8 dagendus dan moeten we maar minderen. Hadden jullie wel plek genoeg in de koffers voor alle spulletjes?

Wij gingen twee weken maar mijn ouders gingen ook mee en ik mocht ook wat bij hun in de koffers doen. Dat scheelde wel veel. Qua eten had ik alleen pap meegenomen en twee potjes, J. is een makkelijke eter dus ze hadden daar (Kreta) genoeg voor hem. Luiers had ik wel mee maar had ik achteraf net zo goed daar kunnen kopen. Die kleine kleertjes wegen niet zoveel gelukkig.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen? Empty Re: Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen?

Bericht  Mama_1987 di 3 jul 2012 - 9:51

Tania schreef:
Mama_1987 schreef:
Tania schreef:Volgens mij niks naast de buggy. Wij zijn vorig jaar geweest met Transavia en toen was het als ik het goed heb 1 stuk van max. 10 kilo maar dat was dus de buggy. Verder moest het gewoon bij onze eigen bagage.

Daar was ik al bang voor. Ik neem meestal best wel veel mee. Nu gaan we maar 8 dagendus dan moeten we maar minderen. Hadden jullie wel plek genoeg in de koffers voor alle spulletjes?

Wij gingen twee weken maar mijn ouders gingen ook mee en ik mocht ook wat bij hun in de koffers doen. Dat scheelde wel veel. Qua eten had ik alleen pap meegenomen en twee potjes, J. is een makkelijke eter dus ze hadden daar (Kreta) genoeg voor hem. Luiers had ik wel mee maar had ik achteraf net zo goed daar kunnen kopen. Die kleine kleertjes wegen niet zoveel gelukkig.

Ik neem voor de zekerheid wel potjes eten mee en flesvoeding. De kleertjes wegen inderdaad nog niet veel gelukkig. Is ook wel een idee om daar luiers te kopen. Scheelt weer in gewicht Very Happy
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen? Empty Re: Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen?

Bericht  Tania di 3 jul 2012 - 9:53

Als je kindje dan een is mag je over het algemeen ook gewone melk geven en dat hebben ze overal wel volgens mij. Scheelt ook weer bagage.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen? Empty Re: Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen?

Bericht  Mama_1987 di 3 jul 2012 - 9:55

Tania schreef:Als je kindje dan een is mag je over het algemeen ook gewone melk geven en dat hebben ze overal wel volgens mij. Scheelt ook weer bagage.

Ja wie weet kan dat ook tegen die tijd. Maar wij zijn net pas over op gewone flesvoeding daarvoor had hij Nutramigen. Maar gelukkig weegt het poeder niet zoveel.
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen? Empty Re: Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen?

Bericht  Snoopy wo 4 jul 2012 - 23:36

Bekijk de site van Transavia even goed. Als je het van te voren aangeeft is extra bagage niet zo duur. Als op de luchthaven blijkt dat je te veel bij je hebt kost het veel meer! Soms kun je ook een x bedrag betalen voor een extra tas.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen? Empty Re: Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen?

Bericht  Mama_1987 do 5 jul 2012 - 1:17

Snoopy schreef:Bekijk de site van Transavia even goed. Als je het van te voren aangeeft is extra bagage niet zo duur. Als op de luchthaven blijkt dat je te veel bij je hebt kost het veel meer! Soms kun je ook een x bedrag betalen voor een extra tas.

Ga ik gelijk ff naar kijken! Dank je!
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen? Empty Re: Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen?

Bericht  duckie do 5 jul 2012 - 1:50

wij vliegen straks met arke fly en daar staat bij:

Voor baby's van 0-2 jaar geldt een maximum van 10 kg ruimbagage.
De kinderwagen valt niet onder dit maximum, maar onder speciale bagage.



dus als ik dat zo lees mogen wij naast de buggy ook nog 10kg bagage voor A. meenemen dus dan zou ze een eigen koffertje krijgen (is wel handig met een mama die de koffer altijd te vol heeft en ook nog spullen bij papa in de koffer propt hahaha)maar ik vraag het binnenkort nog even na voor de zekerheid bij het reisbureau of bel even met arkefly

maar ik zou als ik jou was anders gewoon ook nog even navragen bij het reisbureau
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen? Empty Re: Hoeveel kg bagage mag je voor je kind meenemen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum