Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

+7
smooch
Inge
Travelgurly
Annoek
Caroow
Polly
Zwerver
11 plaatsers

Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:39

We gaan in april even 10 dagen relaxen all inclusive in Turkije, lekkere budget holiday. Maar, naar welke plaats gaan we? We zijn beide nog nooit in Turkije geweest, dus wat is leuk? We willen er ook wel op uit, beetje cultuur en rondkijken en een leuke stad als het even kan.

We hebben meerdere appartementen of hotels gezien in Side / Finike / Alanya / Marmaris / Bodrum.

Wie is er ergens geweest, en wat raad je wel, of echt niet aan. En een aanrader qua hotel of appartement is ook altijd welkom!

Alvast bedankt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Zwerver do 3 feb 2011 - 11:43

Alanya is wel ontzettend leuk, wij zaten daar in Golden Sun. Maar heel veel weet ik er allemaal niet meer van af.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Polly do 3 feb 2011 - 11:44

Ik ben in Side geweest en ik vond het leuk. Ik weet niet meer hoe dat hotel heette, maar ik vond Turkije in ieder geval veel leuker dan ik verwacht had. We zijn de bergen in geweest, was mooi, in het dorp waren de mensen aardig. Ze proberen wel te verkopen natuurlijk, maar niet op zo'n vervelende manier als in Tunesië of Egypte. We waren er in mei, toen was het lekker weer, niet te heet.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:48

Zaten jullie all inclusive?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Polly do 3 feb 2011 - 12:47

Ja, ik heb even gegoogled, en volgens mij was het Side Star iets.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Caroow do 3 feb 2011 - 18:17

Mijn schoonouders zijn heel positief over Side. Wij gaan naar Ismeler (oid), maar niet all-in.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Annoek do 3 feb 2011 - 19:40

Ik ben in Side geweest,
daar zijn de All-inn hotels ver van het centrum! dan moet je met de bus naar het centrum toe.. In side waren vooral oudheden te zien in de vorm van stenen en het amfi-theater, erg mooi.

In Bodrum ben ik afgelopen jaar geweest dat was echt heel erg leuk het stadje enz. Heel turks en gezellig. maar ik weet niet of ze daar echt all-inn hotels hebben, echt bij het centrum in ieder geval niet.

Ook ben ik in Marmaris geweest.. daar ga ik dit jaar weer naar toe. Hier hebben ze wel veel All-inn hotels vlak bij het centrum of een klein eindje met de Dolmus. Hier kan je ontzettend goed stappen voornamelijk. En ze hebben ook een 'winkelcentrum'.. .

Annoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 81
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Travelgurly do 3 feb 2011 - 21:50

Dat Hotel in Finike (presca di Finike?) is een super goed hotel....alleen het plaatsje is helemaal niks. een paar sinasappelbomen en he hebt het gehad.wil je winkelen of iets doen....moet je ver reizen!

marmaris wa wel leuk ( ik vond het TE toeristisch) en je hebt er een smal kiezelstrand.

Side vind ik super. mooi breed zandstrand, leuke markt, en leuk plaatsje.

Bodrum is ook leuk! lekker dagje naar Kos, ook wel een smal kiezelstrand, erg leuk centrum.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:11

Bedankt voor de reacties. Side trok mij ook wel aan als ik keek bij plaatsen, ik wil het niet té toeristisch als het even kan. Travel gurly, heb jij nog tips waar ik het goedkoop kan boeken en eventueel een hotel/appartement tip?

Ik heb

Desire beach ****
Hotel grand seker ****
Sueno Beach *****
Silence beach *****

(via vakantiediscounter)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Inge vr 4 feb 2011 - 0:36

Wij zijn 6 jaar geleden naar Side geweest, Naja Kumkoy / Side
http://www.zoover.nl/turkije/mediterraan/side-titreyengol-colakli-sorgun-kumkoy/villa-side/hotel
Zeer positief over, het eten was goed, zat aan een leuke boulevard en je kan leuke excursies doen vanuit daar.
Je zit gelijk aan het strand; aan het strand heb je ook een beachbar waar je kan lunchen (kan ook in het hotel).
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  smooch vr 4 feb 2011 - 0:40

Wij willen graag in spetember naar Turkije. Ik ben er nog nooit geweest mijn vriend wel, maar dat is heel lang geleden.
Lees dus even mee voor tips etc.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Caresses vr 4 feb 2011 - 0:41

Als je all inclusive wil zou ik niet voor Alanya gaan. Alanya is leuk, maar vooral ook om het heerlijke en supergoedkope eten Very Happy. Dus haar heb je niet zoveel aan als je all inclusive wil.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:00

Caresses schreef:Als je all inclusive wil zou ik niet voor Alanya gaan. Alanya is leuk, maar vooral ook om het heerlijke en supergoedkope eten Very Happy. Dus haar heb je niet zoveel aan als je all inclusive wil.

We willen all in gaan omdat het nog geen 30 euro scheelt als je logies / ontbijt neemt, en van de 10 dagen zullen we niet alle dagen in het hotel gaan eten, daar hebben we geen zin in. Dus dat is wel fijn om te weten juist dat het niet duur is Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Pannetoet vr 4 feb 2011 - 6:15

Isabella schreef:Hotel grand seker ****

Daar zijn wij afgelopen jaar geweest! En ik kan het je zeker aanraden!
- Een mooi en schoon hotel
- De bediening & animatie zijn heel vriendelijk en de animatie doet er alles aan om je vermaken (Van een ochtendans tot waterpolo tot kinderclub)
- Het strand is ongeveer 5minuutjes lopen en de dichtsbijzijnde winkels ook .. wil je naar Kumkoy (heeeel veeel winkels dus shoppen!) is ongeveer 10minuutjes met de dolmus (€1,- p.p)
- Het eten is vrij standaard maar wel heel lekker!

En euhm...wil je verder nog iets weten? Je mag me ook pm'en!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Sterre vr 4 feb 2011 - 9:20

Ik ben met twee vriendinnen ooit een week in Hotel Riviera (geloof ik?) in Alanya geweest. Dat was begin juli, en wel ZO heet dat we niks hebben gedaan behalve in de schaduw zitten smile.

Mei is vast een betere planning. Het hotel was goed, halfpension (ontbijt en avondeten inbegrepen) en het lag pal aan het zandstrand (aan de andere kant van het centrum heb je strand met keien). Eigenlijk had ik veel meer willen zien, maar door de hitte hebben we dat helaas niet gedaan. Ik weet wel dat je vanaf daar ook makkelijk excursies naar Side kunt maken en andere mooie plekken.

edit: zo te lezen is het hotel nog steeds goed: http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/4476/riviera/

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Plien84 za 5 feb 2011 - 9:17

Wij gaan in Juni naar Side(sorgun)

All inclusive in dit hotel: www.voyagehotel.com.

Afgelopen oktober zijn we ook naar dat hotel geweest maar dan in Torba (bodrum) Bodrum vond ik wel leuk en die hotelketen is geweldig:D

We zijn ook al eens in Marmaris geweest, dat vond ik een superleuk stadje.


Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum? Empty Re: Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum