Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dringend jullie mening nodig.....

+12
mzcharlotte
M@niek
bolus26
Winegum
Susan
Tinus
Rebecca
Annemoontje
Carra
Ella
Rush
heartsdale
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Dringend jullie mening nodig..... Empty Dringend jullie mening nodig.....

Bericht  heartsdale di 8 mei 2012 - 1:39

.

Laatst aangepast door heartsdale op wo 16 mei 2012 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dringend jullie mening nodig..... Empty Re: Dringend jullie mening nodig.....

Bericht  Rush di 8 mei 2012 - 1:42

Ik zou gewoon gaan voor het echte goed onderhouden huurhuis, met een echt contract en echte regels.

Uiteindelijk gaan jullie hier met de tante van je vriend 'ruzie' om krijgen. Jij voelt je er immers niet lekker in om te wonen. Het is misschien wel z`n tante, maar zij heeft ook schijnbaar niet zoveel voor jullie over als ze de boel laat verslonzen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  heartsdale di 8 mei 2012 - 1:43

Rush schreef:Ik zou gewoon gaan voor het echte goed onderhouden huurhuis, met een echt contract en echte regels.

Uiteindelijk gaan jullie hier met de tante van je vriend 'ruzie' om krijgen. Jij voelt je er immers niet lekker in om te wonen. Het is misschien wel z`n tante, maar zij heeft ook schijnbaar niet zoveel voor jullie over als ze de boel laat verslonzen.

Nee zo denk ik er ook over, alleen krijg ik mn vriend nog niet zover, ik heb wel een bezichtiging gepland voor morgen, misschien dat zn gedachten dan anders worden. En inderdaad als we ruzie krijgen zijn we nog verder van huis.
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Bericht  Ella di 8 mei 2012 - 1:44

Ik zou zeker weggaan..... Als Tante vraagt ze ook nog eens de volle pond. Is haar goed recht hoor. Maar ze behandeld jullie dan ook niet anders dan andere huurders. Dus lijkt mij logisch dat jullie verder kijken. Ik zou zeker weggaan dan.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Carra di 8 mei 2012 - 1:46

Ik zou verhuizen. Simpel. Liever een eigen woning huren, met huurcontract en de daarbij behorende voordelen, dan nu in een bouwval blijven en eigenlijk alleen die tante uit de brand helpen omdat zij anders het huis moet verkopen.

Ik zou het reeel vinden als je er blijft zitten als jullie niet voor alle kosten op hoeven te draaien. Zij heeft er namelijk ook veel voordeel van dat jullie er wonen, want hierdoor kan zij bij haar vriend wonen.

Ik weet niet wat de reden is dat je vriend zich schuldig voelt, maar in een bouwval wonen terwijl dat niet nodig is, lijkt me sowieso niet wenselijk. Ooit willen jullie er toch uit. Is het niet nu is het wel over een paar jaar.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Annemoontje di 8 mei 2012 - 1:47

Ik zou ook gaan voor dat ander huurhuis waar wel alles is onderhouden. Nu heb je ook eigenlijk helemaal geen zekerheid, want die tante kan jullie zomaar buiten zetten als ze bijvoorbeeld terug wil in d'r eigen huis. Ik zeg niet dat ze dat zal doen hoor, maar je hebt nu helemaal geen zekerheid qua wonen eigenlijk. Ik zou voor dat huurhuis gaan, dan heb je tenminste een contract én een huis wat goed wordt onderhouden.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  heartsdale di 8 mei 2012 - 1:50

.

Laatst aangepast door heartsdale op wo 16 mei 2012 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Bericht  heartsdale di 8 mei 2012 - 1:51

Annemoontje schreef:Ik zou ook gaan voor dat ander huurhuis waar wel alles is onderhouden. Nu heb je ook eigenlijk helemaal geen zekerheid, want die tante kan jullie zomaar buiten zetten als ze bijvoorbeeld terug wil in d'r eigen huis. Ik zeg niet dat ze dat zal doen hoor, maar je hebt nu helemaal geen zekerheid qua wonen eigenlijk. Ik zou voor dat huurhuis gaan, dan heb je tenminste een contract én een huis wat goed wordt onderhouden.

Ze zal ons er wel niet zomaar uitzetten, dat is niet het geval. En als ze terug wil in dr eigen huis kan dat alleen wonen we dan met zn vieren, haar dochter er ook bij. Maar dat zie ik niet snel gebeuren.
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Bericht  Rush di 8 mei 2012 - 1:54

heartsdale schreef:
We staan overal ingeschreven dus we blijven hier inderdaad niet, daar komt bij dat wij alles moeten betalen, verf meubelen enzo, dat kost ook geld.
Nergens niet om hoor, maar hoe denk je dat dat in een 'echt' huurhuis is? Rolling Eyes

Je kan niet met je pot Flexa en de bon van de Gamma aankloppen bij de woningbouw om je geld terug te vragen. Meubels die je koopt zijn gewoon van jullie.

Laatst aangepast door Rush op di 8 mei 2012 - 1:55; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 1:55

Ik zou ook gaan voor het andere huis, en 1100 euro huur voor een huis met achterstallig onderhoud of 700 euro voor een net verzorgd huis ja dan zou ik toch verhuizen. En als de band goed is tussen je vriend en zijn tante kan ze hier wel begrip voor opbrengen.

Gast
Gast

Bericht  heartsdale di 8 mei 2012 - 1:56

.

heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Bericht  heartsdale di 8 mei 2012 - 1:57

Rush schreef:
heartsdale schreef:
We staan overal ingeschreven dus we blijven hier inderdaad niet, daar komt bij dat wij alles moeten betalen, verf meubelen enzo, dat kost ook geld.
Nergens niet om hoor, maar hoe denk je dat dat in een 'echt' huurhuis is? Rolling Eyes

Je kan niet met je pot Flexa en de bon van de Gamma aankloppen bij de woningbouw om je geld terug te vragen. Meubels die je koopt zijn gewoon van jullie.

Nee dat snap ik, maar officieel wonen we hier met ons vieren, alleen is ze er nooit.
Ze viert wel haar verjaardag enzo hier, niet bij haar vriend thuis.

Dus vind ik dat we de kosten voor verf moeten delen.
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 1:58

oke maar dan nog, 1100 euro incl alles of 700 euro waar alles nog bijkomt. Ik denk dat je in het huisje van 700 euro moet je erg je ebst gaan doen wil je met g/w/l e.d tot de 1100 euro komen.

Gast
Gast

Bericht  Rebecca di 8 mei 2012 - 1:59

Toen wij nog huurden zaten kosten als servicekosten voor de ketel etc inbegrepen bij de huur.
Gas, water, licht uiteraard niet, maar je moet het toch wel heel bont maken wil je daar €400,- in de maand aan kwijt zijn.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Rush di 8 mei 2012 - 1:59

Oh, werkt dat zo bij tante, dusss..

Wel de lusten, niet de lasten zullen we maar zeggen.

Het wordt tijd dat je vriend inziet dat ze gewoon misbruik van jullie maakt. Ik zou lekker 'echt' gaan huren! Probeer niet te zeuren bij je vriend, maar laat hem inzien dat z`n tante echt niet netjes bezig is. Ze kan wel veel voor hem hebben gedaan, maar ze is niet heilig.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tinus di 8 mei 2012 - 2:00

Ik zou ook voor het nieuwe huurhuis gaan. En aan de tante uitleggen dat jullie een plekje voor jullie eigen willen wat echt van jullie zelf is. Dat heeft zij maar te accepteren en als je het zo zegt, zal er heus geen ruzie van komen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  heartsdale di 8 mei 2012 - 2:01

.

Laatst aangepast door heartsdale op wo 16 mei 2012 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Bericht  Rush di 8 mei 2012 - 2:03

Jullie staan wel her en der ingeschreven, dus je vriend wil uiteindelijk wel ergens anders heen? Waarom nu dan nog niet? Of komt het voor hem nu ineens te snel ofzoiets?

Ik weet niet zo goed hoe je dit het beste aan kunt pakken. Misschien heeft iemand anders tips?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 2:03

jullie hebben een leven samen, en hoe zie je het over 10 jaar. Nog steeds in het huis van de tante en ze komt wanneer het haar uitkomt en jullie betalen en betalen maar en moeten zelf voor de kosten opdraaien om op te knappen.
Ik zou gewoon eens samen in het andere huisje gaan kijken en duidelijk maken aan je vriend dat jij nu echt wil gaan voor jullie samen en voor een eigen plekje. Een ander huisje kan je ook helemaal naar jullie smaak inrichten en stylen enzo.

Gast
Gast

Bericht  heartsdale di 8 mei 2012 - 2:07

Lily schreef:jullie hebben een leven samen, en hoe zie je het over 10 jaar. Nog steeds in het huis van de tante en ze komt wanneer het haar uitkomt en jullie betalen en betalen maar en moeten zelf voor de kosten opdraaien om op te knappen.
Ik zou gewoon eens samen in het andere huisje gaan kijken en duidelijk maken aan je vriend dat jij nu echt wil gaan voor jullie samen en voor een eigen plekje. Een ander huisje kan je ook helemaal naar jullie smaak inrichten en stylen enzo.

Wij mogen hier in principe doen wat we willen omdat ze toch haast nooit komt.
Maar alles is gewoon oud en achterstallig.

In het andere huisje is het allemaal veel mooier, dat wil ik aan hem laten zien
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Bericht  Rebecca di 8 mei 2012 - 2:10

Ik zou hem ook laten zien dat het wellicht geld scheelt. Ik denk dat wij zo'n €160,- kwijt zijn aan g,w,l per maand, zeg dat je het afrond en bij die 700,- dat je max €900,- in de maand kwijt bent, scheelt toch 200 euro, kun je veel andere dingen voor doen! En dan naast dat je huis veel leuker eruit ziet en het echt jullie eigen plekje is.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Rush di 8 mei 2012 - 2:13

Rebecca schreef:Ik zou hem ook laten zien dat het wellicht geld scheelt. Ik denk dat wij zo'n €160,- kwijt zijn aan g,w,l per maand, zeg dat je het afrond en bij die 700,- dat je max €900,- in de maand kwijt bent, scheelt toch 200 euro, kun je veel andere dingen voor doen! En dan naast dat je huis veel leuker eruit ziet en het echt jullie eigen plekje is.
Inderdaad. Mocht je tante ooit haar vriend kwijt raken, dan komt ze terug met haar dochter. Jij geeft aan dat dit geen probleem is, maar je bent wel in 1 klap al je vrijheid kwijt. En geloof me, dan WIL je binnen no time wat anders en dan zul je zien dat er niets te vinden is.

Pak je kans die je nu hebt liggen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  heartsdale di 8 mei 2012 - 2:19

Rush schreef:
Rebecca schreef:Ik zou hem ook laten zien dat het wellicht geld scheelt. Ik denk dat wij zo'n €160,- kwijt zijn aan g,w,l per maand, zeg dat je het afrond en bij die 700,- dat je max €900,- in de maand kwijt bent, scheelt toch 200 euro, kun je veel andere dingen voor doen! En dan naast dat je huis veel leuker eruit ziet en het echt jullie eigen plekje is.
Inderdaad. Mocht je tante ooit haar vriend kwijt raken, dan komt ze terug met haar dochter. Jij geeft aan dat dit geen probleem is, maar je bent wel in 1 klap al je vrijheid kwijt. En geloof me, dan WIL je binnen no time wat anders en dan zul je zien dat er niets te vinden is.

Pak je kans die je nu hebt liggen!

Dat is waar ik heb hem gezegd dat deze kans er nu is... En de huurwoningen zijn schaars hierzo,, ik hoop gewoon dat ie wil!
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 2:26

Nou, ik snap best dat je vriend loyaal wil zijn naar je tante. Maar zelfs als ik hem was zou ik het wel weten en voor dat andere huis kiezen. 200 euro per maand minder is echt veel, daar kun je een hoop leuke dingen van doen. En helemaal omdat dat andere huis beter onderhouden is zou ik het wel weten!

Dus ik zou je vriend uitleggen hoe je je voelt, wat de voordelen zijn en dat huis laten zien zodat hij het zelf ook kan zien. Dan hoop ik voor je dat hij ook graag wilt verhuizen en alles zo opgelost is! Die tante komt er wel weer overheen hoor, dat huis is toch haar probleem dan? Ze mag al in haar handjes knijpen dat het zo een tijd is opgelost.

Gast
Gast

Bericht  Ella di 8 mei 2012 - 3:10

Ik snap wel dat je vriend het lastig vind omdat het zijn tante is. maar jullie zullen daar ooit wel weg gaan en of dat dat nu is of over tig jaar. Weg zal je er toch eens gaan. Ik denk dat het lastig blijft voor je vriend of het nu is of over 10 jaar. Misschien dat je dat eens met hem kan bespreken.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: